Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirtykää käyttämään lehtien digiversioita

Vierailija
15.11.2019 |

Olin äsken Hkissä keskustan hotellin aamiaisella. Useampi matkalainen oli närkästynyt kun ei ollut sanomalehtiä saatavilla. Henkilökunta oli pahoillaan ja totesi etteivät voi lakolle mitään, vaikuttaa lehtienkin jakeluun.
Itse tyytyväisenä luin Hesarin omalta iPadilta. Niinkuin missäpäin maailmaa tahansa, voi hotellin aamiaisella lukea oman tutun lehden näköisversion.
Nyt on jälkeen hyvä hetki siirtyä sähköisten palvelujen käyttäjäksi. Hetken totuttelun jälkeen ei paperilehteä kaipaa enää ollenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lehdet tarjoaa sitä paitsi postilakon aikana näköislehtensä ilmaiseksi kaikkien luettavaksi.

Vierailija
2/4 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan lehden kuvien takia, haluan sen A4-koossa. Joidenkin silmät rasittuvat laitteella lukiessa enemmän, tai saavat helposti päänsärkyä.

Digilehdet ovat hyviä, mutta eivät nekään joka tilanteessa toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken totuteltuani en enää palaa paperilehden tilaajaksi ikinä. Varsinkin junassa, lentokoneessa, ulkomaan hotelleissa on todella kätevä lukea näköislehteä pädiltä.

Vierailija
4/4 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäislehdet totta kai. Kuukausittaiset, kyllä se fyysinen lehti on mulle vielä kivempi. Kun lukulaitteet kehittyy ehkä kuukausittaisetkin on parempia diginä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi