Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi ahdistukseen?

Vierailija
14.11.2019 |

Ahdistaa suunnattomasti miltei koko ajan. Rankka vaihe menossa elämässä, helpotusta ei näkyvissä. Haluan eroon tästä tunteesta ja yrittää taas nauttia arjesta. Saisi otettua vaan päivän kerrallaan eikä murehtisi enempää...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ap tuo työttömän kirjoittama. Olen siis ap ja hyvinkin kovasti kiinni työelämässä, vuorotyössä. Pienet lapset ja hiipunut parisuhde. Siinähän ne syyt varmaan yleiseen ahdistukseen onkin. Mutta kun tämä elämä nyt tätä on, niin tahtoisin päivistä nauttia ja olla ahdistumatta mahdollisuuksien mukaan.

Nuorempana olin syvästi masentunut ja se "leima" kulki pitkään mukana terveydenhuollossa ja "selitti" kaiken muunkin oireilun.

Vierailija
22/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
24/24 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi hätään hakeudu yksityiselle psykiatrille jos varaa. Netistä löytyy kyllä paljon ohjeita ahdistuksen itsehoitoon varsinkin englanniksi, esim. Youtubessa erittäin paljon materiaalia mutta osa voi olla vähän kyseenalaistakin. Jos ahdistus on saanut vallan, niin olosi on varmaan tuskainen ja sen takia kyllä kannattaa kuitenkin lääkäriin hakeutua. Voit saada lääkkeitä jotka helpottavat oloa ja miettiä sitten esim. terapiaa.

En vielä haluaisi mennä lääkäriin. Siitä saa maininnan papereihin, ja jatkossa kaikki yritetään laittaa tämän syyksi. Nuorempana karusti koettua....

Se on kuitenkin ainoa paikka mistä saa lääkityksen. Rauhoittavat auttavat ainakin minulla pahimpaan tuskaan.

Kuulut selkeästi eliittiin, mutta valtaosa ihmisistä on ihan tavallisia. Rauhoittavia saa vain tuurilla tai juuri sinun asemassasi oleville. Tavallisille ihmisille niitä ei anneta vaikka kuinka hyvin toimisivat ja veisivät vointia parempaan suuntaan yhdessä muiden keinojen kanssa.

Huomattavasti todennäköisemmin saa ketiapiinin tai vastaavan zombilääkkeen, joka vie sängynpohjalle suurimmaksi osaksi vuorokaudesta.

En kuulu eliittiin. Olen tavallinen ihminen, työtön perheenäiti. Tuo eliittikuvitelma on kyllä aika huolestuttava. Voihan ne ottaa vaikka molemmat reseptit, jos siitä on kiinni. Hakee vain sitten niitä rauhoittavia. Oletko edes yrittänyt?

Miten haetaan kun reseptiä ei saa, oi sinä tavallinen ihminen? Juuri tämä tekee sinusta erityisin; sinulla on harhakuvitelma että niitä saa kuka tahansa. Ei tarvitse olla alkoholiongelmaa, väärinkäyttöhistoriaa tai huumeita kokeillut ettei saa, jos sitä ehdotat seuraavaksi.

Vai kadultako meinasit että pitäisi hakea.

Kolme kertaa kokeiltu ketiapiini, eri annoksilla.

Hassua minulla on päihdeongelma. Useita itsemurha yrityksiä taustalla ja silti Diapam on minulla pysyvälääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme