suomalaiset naiset ja suomalaiset miehet ovat eriytyneet toisistaan
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia Perussuomalaiset Nuoret julistautui antifeministiseksi järjestöksi, sillä heidän mukaansa sukupuolten keinotekoinen vastakkainasettelu ei ole hyväksi. Äänestäkää Persuja!
Kirjaimellisesti kuolisin mieluummin.
Tee se. Yksi loinen vähemmän + sehän on kaikkein paras ilmastoteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia Perussuomalaiset Nuoret julistautui antifeministiseksi järjestöksi, sillä heidän mukaansa sukupuolten keinotekoinen vastakkainasettelu ei ole hyväksi. Äänestäkää Persuja!
Heidän luontainen asettelunsa tuntuu tietävän minulle paluuta takaisin 50-luvulle, hellan ja nyrkin väliin.
Ei kiitos.
Muut puolueet ja feministit haluavat pitää miehen armeijassa ja pakkotyössä sekä maksumiehenä. Tuossa asiassa ollaan edelleen 50-luvulla missä naiset saavat olla sellaisia kuin ovat ja heillä on vain oikeuksia.
Sinulla taitaa olla harhoja. Hae ihmeessä apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset asuvat kaupungeissa, kouluttautuvat, matkustelevat, pitävät itsestään huolta. Miehet jutaavat pikkupaikkakunnilla, ilman koulutusta, ilman tulevaisuutta ja katselevat menneisyyteen, vanhat koulukaverit, isien harrastukset ja mennyt maailma.
Valtio voisi pakkosiirtää takaisin korkeakoulut ja naisvaltaiser työpaikat maaseudulle jolloin naiset muuttaisivat maalle. Maalla on kuitenkin parempi asua mitä kaupungin tylsässä betonibunkkerissa.
Perinteistä palstalogiikkaa: pakkotehdään jotain naisille. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. Itse asiassa erosin Perussuomalaisista nuorista tämän takia.
Itse aion juuri tämän takia liittyä persunuoriin. Muut puolueet eivät halua että miehilläkin olisi ihmisoikeudet vaa ajavat pelkästään naisten etua. Persut ajavat kummankin asemaa.
Miksi eivät minun asiaani?
T. Mies 34(ihan Suomessa syntynyt)
Eiköhän ne naiset ole niitä, jotka kuola suupielistään valuen odottavat hetkeä kersan saannin jälkeen, milloin pääsee "kasvamaan erilleen" ja saa elarit juoksemaan.
Miehet äänestää Halla-ahoja, naiset Husuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset asuvat kaupungeissa, kouluttautuvat, matkustelevat, pitävät itsestään huolta. Miehet jutaavat pikkupaikkakunnilla, ilman koulutusta, ilman tulevaisuutta ja katselevat menneisyyteen, vanhat koulukaverit, isien harrastukset ja mennyt maailma.
Niin että naistenko seKIN pitäisi päästä määrittelemään minkälaista elämää miehet ja yleensäkin kaikkien pitäisi elää ?
Valtaosa suomalaisista naisista menee naimisiin suomalaisen miehen kanssa ja sama toisinpäin. Kyllä isäntä ja emäntä ovat toisilleen luodut, ei siitä mihinkään pääse. Olisin onnellinen jos kuuluisin tuohon muottiin, elämä olisi helpompaa. Mutta suomalaisten miesten mielestä olen jotenkin ei-haluttava niin menin sitten yksiin belgialaisen kanssa. Ihan hullu tyyppi mutta sovitaan toisillemme. Tykkää muuten Suomesta todella paljon, ja suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio voisi pakkosiirtää takaisin korkeakoulut ja naisvaltaiser työpaikat maaseudulle jolloin naiset muuttaisivat maalle. Maalla on kuitenkin parempi asua mitä kaupungin tylsässä betonibunkkerissa.
Mitä on naisvaltaiset alat jotka voisi siirtää maaseudulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!
HUONO ! Tod. Huono!
Vive la Diffrence kirjoitti:
Miehet äänestää Halla-ahoja, naiset Husuja.
En äänestäisi ikinä kumpaakaan näistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän luontainen asettelunsa tuntuu tietävän minulle paluuta takaisin 50-luvulle, hellan ja nyrkin väliin.
Ei kiitos.
Muut puolueet ja feministit haluavat pitää miehen armeijassa ja pakkotyössä sekä maksumiehenä. Tuossa asiassa ollaan edelleen 50-luvulla missä naiset saavat olla sellaisia kuin ovat ja heillä on vain oikeuksia.
50-luvulla ja sitä aiemminkin valtaosalla naisilla ei ollut muita vaihtoehtoja kuin lisääntyä ja leikkiä piikaa. Se on aika kaukana siitä, että voi olla mitä haluaa tai että olisi jotain oikeuksia. Ennen vuotta -94 väkisinmakaaminen avioliitossa ei ollut laitonta.
Kävisin mieluummin intin/vastaavaksi luokiteltavan palveluksen kuin alkaisin alistetuksi pikkuvaimoksi. 6-12kk, halpa hinta vapaudesta. Laskuni maksan itse. Jos sinua kismittää armeijan aiheuttama epätasa-arvoisuus, valita siitä sellaiselle taholle, joka asialle voi tehdä jotain.
Vastasinko riittävän kattavasti provoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Feministipuolue taitaa olla ainut joka puhuu asepalveluksesta. Ainakaan en persujen ole nähnyt siihen ottavan mitään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Turhaa rimpuilet vastaan, se ON sinunkin luontainen paikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä palstalogiikkaa: pakkotehdään jotain naisille. eri
Tähän asti onkin vain miehiä pakotettu. Pakotettu armeijaan ilman palkkaa ja eläkekertymää, pakotettu erotilanteessa eroon lapsistaan ja maksamaan entiselle vaimolle elatusmaksua yms.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa suomalaisista naisista menee naimisiin suomalaisen miehen kanssa ja sama toisinpäin. Kyllä isäntä ja emäntä ovat toisilleen luodut, ei siitä mihinkään pääse. Olisin onnellinen jos kuuluisin tuohon muottiin, elämä olisi helpompaa. Mutta suomalaisten miesten mielestä olen jotenkin ei-haluttava niin menin sitten yksiin belgialaisen kanssa. Ihan hullu tyyppi mutta sovitaan toisillemme. Tykkää muuten Suomesta todella paljon, ja suomalaisista.
Avioliitot on aika huono tapa tehdä päätelmiä parisuhteista. Suomalaiset naiset menevät aika harvoin naimisiin noiden lähi-itäläisten ja afrikkkalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on naisvaltaiset alat jotka voisi siirtää maaseudulle?
Keskus- ja yliopistosairaaloiden Kela-takseista tuli just aavistuksen isompi ongelma, kuin mitä ovat taksiuudistuksen jälkeen olleet. eri
Itse aion juuri tämän takia liittyä persunuoriin. Muut puolueet eivät halua että miehilläkin olisi ihmisoikeudet vaa ajavat pelkästään naisten etua. Persut ajavat kummankin asemaa.