Suomalainen Kirjakauppa huonontaa palvelua, ostosten paketointi loppui tällä viikolla
Tämä on sitä kuuluisaa suomalaista palveluasennetta, asiakas on vain häiriöksi paketointitoiveineen :(
Kommentit (44)
Se on niin surkea yliylihinnoiteltu, muovipusseista maksattava pöllölaitos muutenkin, että ota ihmeessä jokin muu - mikä tahansa muu - asiointikohteeksi. Oikeasti ala-arvoisin paikka, jonka tiedän. Ihan sama, joudunko etsimään, sillä ostan kaiken muualta. Vaikeampi olla rauhassa kuin apteekissa, eivät jätä varjostamista vaikka sanoisit, että et tarvitse apua. Olen odotellut jo muutaman vuoden, koska menee pulju konkkaan. Ei tule ikävä. Vinkukaa rahaa muovipusseista keskenänne.
Eivät myöskään tee elettäkään auttaakseen kassalla, jos sinulla on kädet täynnä. Tiedättekö kun monissa kaupoissa kassa saattaa sujauttaa ostoksesi omaan kassiisi ilman pyyntöä tai ojentaa kuitin käteen vasta kun olet saanut tavarasi laitettua pois? Suomalaisessa kaikki lätkäistään pöydälle ja se on sitten siinä.
Adlibriksestä ehtii vielä tilaamaan kirjat, hinta on aika edullinen ja Schenker kuljettaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin surkea yliylihinnoiteltu, muovipusseista maksattava pöllölaitos muutenkin, että ota ihmeessä jokin muu - mikä tahansa muu - asiointikohteeksi. Oikeasti ala-arvoisin paikka, jonka tiedän. Ihan sama, joudunko etsimään, sillä ostan kaiken muualta. Vaikeampi olla rauhassa kuin apteekissa, eivät jätä varjostamista vaikka sanoisit, että et tarvitse apua. Olen odotellut jo muutaman vuoden, koska menee pulju konkkaan. Ei tule ikävä. Vinkukaa rahaa muovipusseista keskenänne.
Tämä. Hankin kirjat, paperitavarat ja taidetarvikkeet joko netistä tai pienistä kirjakaupoista nykyään.
AP: myyjä oli vähän häpeissään kun asiasta kysyin, valitteli vaan että konsernin taholta on tullut tämä ohjeistus. Ainoastaan jouluostokset saa pakettiin lähiviikkoina ja sekin jonkin ulkopuolisen tahon toimesta ja maksua vastaan.
Aivan sama. En osta sieltä mitään. Ylihinnoiteltua bulkkia. Ostan kirjat ekirjoina reilusti alennettuina verrattuna printtikirjoihin. Loirin ostin Elisa kirjasta 14, 90 e ekirjana.
En osta enää kirjoja, vaan lainaan kirjastosta.
Samaa mieltä muuten Suomalaisen ja Akateemisen alamäestä :(
Onko siellä ollut paketointipiste erikseen? Muistan erinäisiäkin kertoja kun jono kasvaa ja kasvaa ja kasvaa kun joku haluaa että ostoksia paketoidaan.
Monen pienemmän paikkakunnan kirja- ja paperitavaran myy yksinoikeudella Suomalainen.
20ml pikkutuubi Eri Keeper -liimaa 4 €. Jep Jep.
Vierailija kirjoitti:
Monen pienemmän paikkakunnan kirja- ja paperitavaran myy yksinoikeudella Suomalainen.
20ml pikkutuubi Eri Keeper -liimaa 4 €. Jep Jep.
Suomalaisessa liimatölkki 300ml Eri-keeper 9,95 €
Prisma verkkokaupassa sama tuote 5,95 €
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä ollut paketointipiste erikseen? Muistan erinäisiäkin kertoja kun jono kasvaa ja kasvaa ja kasvaa kun joku haluaa että ostoksia paketoidaan.
Kiinnostaisi tietää mikä mahtaa olla Akateemisessa käytäntö nykyään, saako tuotteet pyytämällä kaupan päälle lahjapakettiin?
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää käyttää hyväksi vallitsevaa "melkein" monopoliasemaa kirjakauppamarkkinoilla, kuluttajalle ei jää paljoa vaihtoehtoja
Kuka menee alapeukuttamaan oheista kommenttia, ihmettelen vaan?
Entäs Kansallinen kirjakauppa? Joku pieni yksityinen kirjakauppa, Turussa esim Sammakon kirjakauppa tai Pieni kirjapuoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää käyttää hyväksi vallitsevaa "melkein" monopoliasemaa kirjakauppamarkkinoilla, kuluttajalle ei jää paljoa vaihtoehtoja
Kuka menee alapeukuttamaan oheista kommenttia, ihmettelen vaan?
Suomalaisen työntekijä? :D
Onko liian vaikeaa paketoida itse lahjat?
Mun mielestä Suomalainen on ihan jees.
Tosin ostat kirjani yleensä kirppikseltä tai divareista. Harvoin on pakottavaa tarvetta hankkia uutuuskirjaa omaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo on ollut superärsyttävää, ei ole ollut mitään erillistä paketointipistettä vaan perään kerääntynyt jonoa kun yhdelle asiakkaalle paketoidaan koko suvun joululahjakirjat. On ollut tosi toimimaton juttu juuri ton vuoksi eli hyvä vaan jos lopetetaan. Nyt siellä voi jopa käydäkin kun ei tarvitse turhautua jonossa.
Kuka haluaa antaa kaupan paketoiman lahjan? Tosi persoonatonta ja tylsää. Kivempi on paketoida itse.
Hinnat nousee, palvelu huononee. Normi meininki tämän päivän Suomessa. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä oman navan kautta ajateltuja kommentteja aaargh! Minä minä minä, minä kyllä osaan.
Entäs se vanha mummeli reuman runtelemilla käsillään, joka haluaisi viedä kummilapselle kirjalahjan valmiiksi paketoituna. Sorry vaan, ei onnistu Suomalaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä oman navan kautta ajateltuja kommentteja aaargh! Minä minä minä, minä kyllä osaan.
Entäs se vanha mummeli reuman runtelemilla käsillään, joka haluaisi viedä kummilapselle kirjalahjan valmiiksi paketoituna. Sorry vaan, ei onnistu Suomalaisessa.
Ostaa vaikka lahjapussin. Jos kykenee reuman runtelemilla käsillään.