Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kesti ennen kuin mies tutustutti lapsiinsa?

Vierailija
14.11.2019 |

Olen seurustellut pari kuukautta miehen kanssa. Hänellä on isoja lapsia edellisestä avioliitosta. Hän on puhunut rakkaudestaan minua kohtaan. Minua kuitenkin häiritsee olla salarakas ja se, ettei mies halua tutustuttaa minua lapsiinsa, ainakaan vielä pitkään aikaan. Onkohan hän sittenkään tosissaan suhteeni? Pitäiskö jo alkaa katselemaan muualle..? Haluaisin joskus perustaa omankin perheen, mutta aika käy vähiin :(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta on todella vähän.  Tapasin nykyisen mieheni lapset ensimmäistä kertaa reilun kahden vuoden jälkeen.  Naimisiin menimme noin viiden vuoden jälkeen tapaamisesta.  Ja jatkuu edelleen ...

Ihan kuin minun vastaukseni, luulin jo, että joko minä tähän vastasin. :)

Meillä toki taustana se, että olin salarakas, mies erosi, lapset (teinejä silloin) olivat vihaisia, minkä takia tapasin heidät vasta kun muutimme parin vuoden päästä yhteen. Lapset leppyivät.

Vierailija
42/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kiirettä tutustua kumppanin lapsiin. Ymmärrän jos lapsirytmit menee pahasti ristiin, että vaikea luoda suhdetta hyvin harvojen tapaamisten varaan. Itse en halua lapsilleni esitellä ketään noin vain. Kukin toki tyylillään ja minun tapani ei ole paras tai ainoa oikea. Se on vain minun näkemykseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän