Kauanko kesti ennen kuin mies tutustutti lapsiinsa?
Olen seurustellut pari kuukautta miehen kanssa. Hänellä on isoja lapsia edellisestä avioliitosta. Hän on puhunut rakkaudestaan minua kohtaan. Minua kuitenkin häiritsee olla salarakas ja se, ettei mies halua tutustuttaa minua lapsiinsa, ainakaan vielä pitkään aikaan. Onkohan hän sittenkään tosissaan suhteeni? Pitäiskö jo alkaa katselemaan muualle..? Haluaisin joskus perustaa omankin perheen, mutta aika käy vähiin :(
Kommentit (42)
Miksi luulet että lapset haluaisivat tutustua sinuun?
Pari kuukautta on todella vähän. Tapasin nykyisen mieheni lapset ensimmäistä kertaa reilun kahden vuoden jälkeen. Naimisiin menimme noin viiden vuoden jälkeen tapaamisesta. Ja jatkuu edelleen ...
Olimme olleet yhdessä varmaan kolme vuotta kun sattumalta kuulin lapsista. Mies ei siis ole ollut lapsiinsa juurikaan yhteydessä, koska ex-vaimo on varsin hankala ihminen.
Jos lapset eivät asu isän luona, niin et ole mikään salarakas. Ei lapsille tarvitse esitellä uusia tyttöystäviä.
Taas niin minä-minä-minä -kirjoituksia.
Mies ja lapset päättävät, milloin on sopiva aika heille.
Pari kuukautta? Oletko ihan tervepäinen. Mitään teinejä ei esitellä uudelle naisystävälle tuossa vaiheessa. Pitää olla vahva tahto jo olla yhdessä ja selkeä sopimus.
Jos miehellä on siis jo "isoja lapsia", niin hän tuskin on aivan nuori. Pisteet harkinnasta hänelle olla sotkematta lapsia koko kuvioon.
Epäilen suuresti, että olet vain laastari ja lohdutusseksi. Vaikutat niin alkeelliselta, mutta aika näyttää...
Lapset asuvat vuoroviikoin isän luona. En kuitenkaan pääse kylään edes lapsettomina viikkoina, koska "lapset voivat piipahtaa kotona".
Lapset ovat tärkeitä miehelle ja olennainen osa hänen elämäänsä. Haluaisin kuulua siihen elämään. Ajan kanssa tietenkin haluaisin luoda välittävän suhteen myös lapsiin, mutta äitipuolta minusta ei tulisi, koska lapsilla on oma hyvä ja rakastava äiti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapset asuvat vuoroviikoin isän luona. En kuitenkaan pääse kylään edes lapsettomina viikkoina, koska "lapset voivat piipahtaa kotona".
Lapset ovat tärkeitä miehelle ja olennainen osa hänen elämäänsä. Haluaisin kuulua siihen elämään. Ajan kanssa tietenkin haluaisin luoda välittävän suhteen myös lapsiin, mutta äitipuolta minusta ei tulisi, koska lapsilla on oma hyvä ja rakastava äiti. Ap
Lässyn lässyn, kas kun et halua olla välittävä ja turvallinen aikuinen. Isot lapset päättävät itse kenen kanssa ovat tekemisissä ja eivät välttämättä suostu lainkaan isälleen jos olet siellä. Kerrankin järkevä isä, joka ei ole alapäänsä sokaisema.
Oletko nyt ihan varma, että seurustelette?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet oikeasti salarakas :D Mies taitaa olla varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat tärkeitä miehelle ja olennainen osa hänen elämäänsä. Haluaisin kuulua siihen elämään. Ajan kanssa tietenkin haluaisin luoda välittävän suhteen myös lapsiin, mutta äitipuolta minusta ei tulisi, koska lapsilla on oma hyvä ja rakastava äiti. ApLässyn lässyn, kas kun et halua olla välittävä ja turvallinen aikuinen. Isot lapset päättävät itse kenen kanssa ovat tekemisissä ja eivät välttämättä suostu lainkaan isälleen jos olet siellä. Kerrankin järkevä isä, joka ei ole alapäänsä sokaisema.
"lässyn lässyn.." Et kuulosta kauhean kypsältä ihmiseltä, jonka kanssa voisi keskustella rakentavasti ja hyväntahtoisesti.
Kyllä seurustellaan. Mies on jo sanonut rakastavansa minua ja on tutustuttanut kavereihinsa. Ap
No mun tuttava tutustuttaa lapsensa uuteen "iskään" noin kolmen päivän tapailun jälkeen ja aina kyseessä on loppuelämän rakkaus. Tänä vuonna lapsilla on ollut jo neljä "iskää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat tärkeitä miehelle ja olennainen osa hänen elämäänsä. Haluaisin kuulua siihen elämään. Ajan kanssa tietenkin haluaisin luoda välittävän suhteen myös lapsiin, mutta äitipuolta minusta ei tulisi, koska lapsilla on oma hyvä ja rakastava äiti. ApLässyn lässyn, kas kun et halua olla välittävä ja turvallinen aikuinen. Isot lapset päättävät itse kenen kanssa ovat tekemisissä ja eivät välttämättä suostu lainkaan isälleen jos olet siellä. Kerrankin järkevä isä, joka ei ole alapäänsä sokaisema.
"lässyn lässyn.." Et kuulosta kauhean kypsältä ihmiseltä, jonka kanssa voisi keskustella rakentavasti ja hyväntahtoisesti.
Et myöskään sinä eikä ap.
Minäkin sanoin mieheni tavattuani, että koskaan en tule tutustuttamaan lapsiini. Puolen vuoden jälkeen huomasin, että voisihan sitä tutustuttaa, mutta koskaan ei mitään yökyläilyjä. Vuoden jälkeen taas mieli muuttui.
Niin, kahden jälkeen menimme naimsiin.
Vierailija kirjoitti:
No mun tuttava tutustuttaa lapsensa uuteen "iskään" noin kolmen päivän tapailun jälkeen ja aina kyseessä on loppuelämän rakkaus. Tänä vuonna lapsilla on ollut jo neljä "iskää".
Tällaisten perheiden lapset pitäisi ottaa välittömästi huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä........
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli rakkautta ensi silmäyksellä ;) Mies tutustutti lapsiinsa heti ensi treffien päätteeksi.
Niin meilläkin oli rakkautta ensi silmäyksellä. Mies olisi tutustuttanut minut heti lapsiinsa, mutta minä en halunnut tutustuttaa häntä minun lapsiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut tälle ihmiselle järkeä kerta toisensa jälkeen, mutta mikään ei auta. Hänellä kun on vain yksi elämä ja kun äiti on onnellinen, niin lapsetkin ovat onnellisia.
Meillä oli rakkautta ensi silmäyksellä ;) Mies tutustutti lapsiinsa heti ensi treffien päätteeksi.