Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kesti ennen kuin mies tutustutti lapsiinsa?

Vierailija
14.11.2019 |

Olen seurustellut pari kuukautta miehen kanssa. Hänellä on isoja lapsia edellisestä avioliitosta. Hän on puhunut rakkaudestaan minua kohtaan. Minua kuitenkin häiritsee olla salarakas ja se, ettei mies halua tutustuttaa minua lapsiinsa, ainakaan vielä pitkään aikaan. Onkohan hän sittenkään tosissaan suhteeni? Pitäiskö jo alkaa katselemaan muualle..? Haluaisin joskus perustaa omankin perheen, mutta aika käy vähiin :(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun tuttava tutustuttaa lapsensa uuteen "iskään" noin kolmen päivän tapailun jälkeen ja aina kyseessä on loppuelämän rakkaus. Tänä vuonna lapsilla on ollut jo neljä "iskää".

Tällaisten perheiden lapset pitäisi ottaa välittömästi huostaan.

Sinun luonasi ei saa edes kavereita käydä? Sitä miestä tarvitse esitellä kuin kaverina.

Vierailija
22/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun tuttava tutustuttaa lapsensa uuteen "iskään" noin kolmen päivän tapailun jälkeen ja aina kyseessä on loppuelämän rakkaus. Tänä vuonna lapsilla on ollut jo neljä "iskää".

Tällaisten perheiden lapset pitäisi ottaa välittömästi huostaan.

Sinun luonasi ei saa edes kavereita käydä? Sitä miestä tarvitse esitellä kuin kaverina.

Ai jos tämä daami on aina esitellyt nämä äijät "elämän rakkauksina". Siihen toki sisältyy ääneskäs nusauttelu lasten ollessa kotona. Hyi helvetti, lapset pois vastuuttomilta vanhemmilta. Vai kolahtiko? Montako "iskää" olet itse esitellyt jo tänä vuonna lapsillesi. Normaalit lapset tuntee vanhempiensa kaverit ja ne ei viikoittain vaihdu. Sijaiskodissa saa turvallisen ja stabiilin elämän kotiolojen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme olleet yhdessä varmaan kolme vuotta kun sattumalta kuulin lapsista. Mies ei siis ole ollut lapsiinsa juurikaan yhteydessä, koska ex-vaimo on varsin hankala ihminen.

Niinpä, ainahan ne on. Iso peukku tälle narratiiville.

Vierailija
24/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mieheni  kanssa seurusteltu pari vuotta ja asuttu puoli vuotta yhdessä. Isänpäivänä miehen kolme parikymppistä lasta kävi meillä ensimmäistä kertaa kylässä, sitä ennen olen tavannut heidät pari kertaa, kun on käyty ulkona syömässä yhdessä. Tämä on riittänyt ihan hyvin, koska eivät ole isänsä kanssa kovin paljon tekemisissä muutenkaan.

Vierailija
25/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mieheni  kanssa seurusteltu pari vuotta ja asuttu puoli vuotta yhdessä. Isänpäivänä miehen kolme parikymppistä lasta kävi meillä ensimmäistä kertaa kylässä, sitä ennen olen tavannut heidät pari kertaa, kun on käyty ulkona syömässä yhdessä. Tämä on riittänyt ihan hyvin, koska eivät ole isänsä kanssa kovin paljon tekemisissä muutenkaan.

Ja et osaa ihmetellä mikä siihen on syynä? Niinpä. Kiima-aika menee vielä vaaleanpunaiset lasit silmillä ja sitten totuus valkenee.

Vierailija
26/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla vain salarakas. Ei ole normaalia, ettei 2 kk seurustelun jälkeen mies päästä kotiinsa. 

Vierailija
27/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miestä hävettää lapsensa, jotka eivät ole niin hyväkäytöksisiä. Murrosikäiset voivat olla pahoja suustaan ja tappeluita kotona. Mies pelkää menettävänsä sinut. Oletko miettinyt tätä vaihtoehtoa?  

Vierailija
28/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja et osaa ihmetellä mikä siihen on syynä? Niinpä. Kiima-aika menee vielä vaaleanpunaiset lasit silmillä ja sitten totuus valkenee.

t. Katkera jätetty ex-vaimo

Vierailija
29/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäisiä kommentteja tässä ketjussa.

Ap: olette tunteneet kovin vähän aikaa. Kauan miehen erosta on? Sanotaan, että lapsilla menee vuosi aikaa toipua vamhempiensa erosta. Sitä ennen ei kannata tutustuttaa, ellei halua ottaa riskiä, että suhde alkaa heti kasvaa kieroon.

Vierailija
30/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin joskus perustaa omankin perheen, mutta aika käy vähiin"

Varma että mies haluaa lisääntyä kanssasi, ap? Hänellä on jo lapsia, ei ehkä halua lisää.

Vierailija
31/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Katkera jätetty ex-vaimo

Eip, vaan lapsi jota isä hakkasi kännissä koko lapsuuden. Kuten myös äitiä. Nyt esittää uudessa suhteessaan niin herranterttua. Suuttui kun kysyin että milloin aikoo vetää nyrkillä tätä uuttaa muijaa päin nläköä. Ei olla juurikaan tekemissä kuin pakolliset. Mutta usko sinä mussukkaasi, totuus tulee vielä ilmi. 

Vierailija
32/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt ollut tämän miehen kanssa reilut 3 kuukautta. Nyt jo molemmat tiedämme olevamme vakavasti yhdessä, ikääkin jo yli 40.

Miehellä on 3 kouluikäistä lasta, enkä ole tapaamassa heitä vielä pitkään aikaan. En edes haluisi itse eikä mies sitä ole ehdottanut.

Vierailija
33/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kiirettä ap. Ethän sinä ole mitenkään tärkeä ihminen miehen lapsille, tuskin kaipaavat sinua elämääsi. Katso rauhassa, jatkuuko tapailu miehen kanssa.

Vierailija
34/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista! Taidan itse nyt kiirehtiä liikaa, se on totta. En ole vaatimassa lapsiin tutustumista, mutta olisi kiva tietää, millä aikataululla tai mitä ehtoja suhteellamme on, että näin tulisi joskus tulevaisuudessa tapahtumaan. Olemme keskustelleet myös yhteisten lasten hankkimisesta, emme vielä vakavissamme, mutta kuitenkin huomioitu molempien toiveet. Biologinen kello tikittää armottomasti. Ap

Vierailija
35/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä mitä hän pelkää? Ja kerro samalla omat lapsitoiveesi, siten saat suoraan kuulla riittävän aikaisin jos hän ei haluakaan uusperhettä. Parempi nyt kuin myöhemmin jolloin ero sattuisi paljon kovemmin.

Itse erosin yhden lapsen isästä koska ei halunnut uuseperhettä. Sattui saatanasti vaikka suhdetta oli takana vain puoli vuotta, oli niiiiiin vahvasti ”loppuelämän kumppani”-fiilis hänestä. Mutta en voinut jäädä lapsettomaksi..

Nyt minulla uusi mies, ihana liitto ja 2 maailman rakkainta lasta<3

Saattaa sattua saatanasti, mutta parempi että tiedät kuin arvot ja puhallat toivottomuuteen toivoa.

Vierailija
36/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että mies haluaa olla satavarma suhteesta, ennenkuin esittelee lapsille uuden naisystävänsä. Kun ei lapsille ole hyväksi esitellä joka vuosi uutta ihmistä.

Vierailija
37/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan miehen erosta on?

Vierailija
38/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mulla on jo nyt niin vahvoja tunteita miestä kohtaan, että sydän tulee joka tapauksessa särkymään, jos mies haluaa jossain vaiheessa lopettaa seurustelun :( 

Miehen erosta on 2 vuotta. Sen jälkeen ollut 1,5 v suhde, jonka aikana tutustutti lapset naisystävään. Siitä erosta on useita kuukausia. Mutta ehkäpä tässä syy, miksi hän on varovainen. Ap

Vierailija
39/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mulla on jo nyt niin vahvoja tunteita miestä kohtaan, että sydän tulee joka tapauksessa särkymään, jos mies haluaa jossain vaiheessa lopettaa seurustelun :( 

Miehen erosta on 2 vuotta. Sen jälkeen ollut 1,5 v suhde, jonka aikana tutustutti lapset naisystävään. Siitä erosta on useita kuukausia. Mutta ehkäpä tässä syy, miksi hän on varovainen. Ap

Mies on siis käytännöstä hypännyt avioliitosta suhteeseen ja siitä seuraavaan, ilman ns yksineloa välissä? Ei kuulosta kovinkaan lupaavalta.

Vierailija
40/42 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli useita tuollaisia muutaman kuukauden seurustelusuhteita avioeron jälkeen enkä halunnut lapsiani tutustuttaa uusiin äitiehdokkaisiin montaa kertaa. Yhden esittelin kuukauden tiiviin seurustelun jälkeen ja sitten sain kuukautta myöhemmin selittää lapsille, ettei se enää ole kuvioissa. Nuoria lapsia saa ja pitääkin suojella aikuisten sekavilta suhteenmuodostuskuvioilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi