Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukassa olo

Vierailija
14.11.2019 |

Kamalan ahdistunut olo kun en tiedä mitä tehdä. En ymmärrä miksi olen tällainen vauva joka itku hysteriaa joka asiasta. En edes pysty joskus puhumaan tästä esim. vanhemmilleni, kun heti alkaa silmät kyynelehtiin. Työtön tällä hetkellä eikä mitään hajua mihin kouluttautua. Ikääkin on jo kohta 30v mut vieläkin yhtä hukassa kuin 18-vuotiaana. Jokin minussa on mennyt pieleen enkä tiedä miten korjaan tilanteen. Joskus jopa miettinyt et tapahtuisipa joku onnettomuus mulle, pääsis tästä kärsimyksestä...:(kauhea ajatus kun miettii lähiomaisia.

Tuntuu että en ole kehittynyt normaalisti kuin aikuisen pitäisi. En ole kovin itsevarma itsestäni, joskus jopa häpeän itseäni. En tajua joskus mistään mitään ja oppiminen mulle on hidasta. Joskus jopa unohdan oppimani asian. Pelkään aina että mokaan tai teen väärän valinnan ja ollaan taas samassa pisteessä. Eihän elämää elätä jos on koko ajan paniikki vaihde päällä. Onko kukaan samassa tilanteessa? En tiedä auttoiko tämä purkautuminen, luin joskus 10 vuotta taaksepäin olevia kirjoituksia joita nuorempana purkasin ja edelleen samanlaista. Miksen saanut samanlaista luonnetta kuin äidilläni joka on rauhallinen ja määrätietoinen vaan tälläsen seko luonteen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa varata aika terveyskeskukseen, mikäli ahdistus vaivaa sinua. Voisit saada apua esimerkiksi purkamalla näitä ajatuksiasi mielenterveyshoitajan kanssa. Olin itsekin pitkään ahdistunut, eikä mistään elämänalueesta oikein tullut mitään, mutta itselläni pyyhkii nyt päälle 30-vuotiaana ihan hyvin eli sinullakin on kyllä toivoa <3 Pyydä rohkeasti apua vanhemmiltasi mikäli tuntuu että ajan varaaminen on vaikeaa, ja anna vaan kyynelten tulla kun puhut vanhemmillesi, kyllä se siitä vielä helpottaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi