Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännissä psykoosi tai depersonalisaatio kohtaus?

Vierailija
14.11.2019 |

Voiko oikeasti tapahtua joku tällainen? Mistä on kyse jos sekoaa täysin ja alkaa käyttäytyä ihan epätyypillisesti?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoholi tekee nivelet kipeäksi.

Vierailija
22/31 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tutullani oli traumatausta ja diagnooseja. Näin kerran baarissa, ei ollut kovassa kännissä mutta ei meinannut ensin tunnistaa minua ja oli sen jälkeen sellainen tosi hidas ja ilmeetön kun hänen kanssaan yritti keskustella. Ap

No perus koomakänni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N6 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tutullani oli traumatausta ja diagnooseja. Näin kerran baarissa, ei ollut kovassa kännissä mutta ei meinannut ensin tunnistaa minua ja oli sen jälkeen sellainen tosi hidas ja ilmeetön kun hänen kanssaan yritti keskustella. Ap

No perus koomakänni.

Ei se vaikuttanut känniseltä, oli alkuilta ja omien sanojensa mukaan joi tyyliin toista tuoppia. Ap

Vierailija
24/31 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi tapahtua. Alkoholi on aivan helvetin vaarallista myrkkyä. Laillistakaa kannabis.

Vierailija
25/31 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi tapahtua. Alkoholi on aivan helvetin vaarallista myrkkyä. Laillistakaa kannabis.

Olen mennyt kannabisestakin ihan sekaisin - Ap

Vierailija
26/31 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en enää juo. Menen aivan sekaisin alkoholista, olen kuin täysin eri ihminen, selitän aivan päättömiä juttuja enkä aina edes tiedä kuka oikeasti olen js missä olen. Muisti meni myös aina näiden tspahtumien yhteydessä.

Nuorena join jo paljon, mutta silloin tällaista häiriökäyttäytymistä ei ilmennyt. Alkoi noin 33-35-vuotiaana pahentua. Myös juomisen jälkeenpäin ahdistus ja masennus saattoi kestää viikon tai kaksi. Kohtuukäyttöön en pysty, kun yhden otan, en lopeta ennenkuin on kaikki viinat juotu tai rahat loppuu.

Selvinpäin minusta ei uskoisi, miten pahasti käytökseni humalassa muuttuu. Siksi vältän nykyään kaikkia tilaisuuksia, joissa alkoholia juodaan. Aina saa selitellä, miksen juo. "no ei yhdestä känniin tuu, ota vaan, mä tarjoan!" juu en ota. Ette halua kohdata humalaista minua, sillä se ei yhteen jäisi. 

Vierailija
27/31 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun noin tapahtuu muutaman kerran. Psykoosi ja muutenkin mielialalääkkeet eivät sovi päihteiden kanssa. 

Vierailija
28/31 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/31 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia aiheuttaa sekoilua mutta kannabiksen kanssa pysyy järki päässä. Kannabista on demonisoitu sen takia ettei siitä löydy oikeita haittoja millä kiellon voisi perustella.

Vierailija
30/31 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sillä taudilla/oireella ole ihan joku nimikin, kun joku henkilö aina sekoaa humalassa? Jos ei nyt diagnoosi, niin jokin häiriö. Ei psykoosi kuitenkaan vaan joku muu. 

Vierailija
31/31 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen putki pitää olla että päätyy psykoosiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi