Elämä on pitkä
Puutelista, se silloin tällöin täyttyy suudelmista, elämä on elämistä varten annettu ja se on ihanasti sanottu
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan todella pitkä kun en saa elää sitä ihmisen kanssa jota rakastan.
Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Muutamat muuttujat😔
Mun elämä ei tule olemaan pitkä. Selviytymistaistelu jossa kuolemaa ei tule pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä ei tule olemaan pitkä. Selviytymistaistelu jossa kuolemaa ei tule pelätä.
No? Haluatko vähän avautua?
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro enempää. Haaskalinnut syö sut elävältä. Kirjoita päiväkirjaan tai jotain.
Mun vaarilla oli tapana arvuuttaa: syö säästäen savua, sanoi sammakko pojalleen, sillä maailman sivu on pitkä.
Ärsytti lapsena kun en tajunnut yhtään mistä oli puhe. Säästäväisyyttähän se vaari tarkoitti, ja kohtuutta, harmi etten pääse kertomaan että ymmärrän nyt aikuisena mitä hän halusi opettaa!
Vierailija kirjoitti:
Mun vaarilla oli tapana arvuuttaa: syö säästäen savua, sanoi sammakko pojalleen, sillä maailman sivu on pitkä.
Ärsytti lapsena kun en tajunnut yhtään mistä oli puhe. Säästäväisyyttähän se vaari tarkoitti, ja kohtuutta, harmi etten pääse kertomaan että ymmärrän nyt aikuisena mitä hän halusi opettaa!
savea piti olla eikä savua :/