Mitä tarjoat iltapalaksi jos tulen käymään
Kommentit (22)
No meillä on leivänkannikoita ja yrittiteetä.
En avaa ovea vaan teeskentelen, etten ole kotona.
YSTÄVÄNI tietävät, etten siedä yllätysvieraita.
Tervetuloa. Voit vaikka ihan itse katsoa kaapista jotain sopivaa, tai sitten syödä kanssani lettuja.
En mitään, ei meillä kukaan syö iltapalaa. Just syötiin ruoka. Kysyisin haluatko teetä/kahvia.
Banaanin ja gin tonicin. Kahvia en keitä sinulle, koska itsekkäästi säästän viimeiset rippuset itselleni aamuksi.
Huomenna on kauppapäivä, joten kehotan tulemaan vasta silloin, mikäli parempia tarjottavia kaipaat
Pari kuppia kahvia ja kaurakeksin. Samaa saa muutkin yllätysvieraat.
Lidlin metripizza on just uuniin menossa. Siitä riittää hyvin sullekin. Juomana punaviini/vesi/vichy/maito valintasi mukaan.
Lidlin lihapullia ja keitettyä perunaa. On meinaan paljon vielä jäljellä.
T. Lidl-mies.
Kurarieskaa jossa päällä palvikinkkua/juustoa ja kurkkua. Juomaksi Liptonin makuteetä (4eri makuvaihtoehtoa), tavallista mustaa teetä, appelsiini-kaktus rooibos teetä, kahvia, maitoa tai vettä.
Tervetuloa vaan, mut en vaihda enää vaatteita joten saat sietää että oon vanhassa keltaisessa mainospaidassa ja vaaleanpunaisissa pörröhousuissa.
Ihan vaan teetä. Voin tehdä myös hedelmäsmoothien halutessasi.
Apua, ei meille saa tulla näin yllättäen kylään! Hirveä sotku! Voin jättää mandariineja ja raikkaita voileipiä oven ulkopuolelle. Ota siitä. :)
Selleriä ja vettä :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei kuulu tapoihini ruokkia ventovieraita, tosin eipä ne ventovieraat kyllä edes pääse kotiini.
Mulla olisi puoleksisyöty rullakebab jääkaapissa, käykö se?
Äitini viemisiksi antamat mutakakun jämät ja kylmää kinkkua. Voin keittää teetä, kuppi pitää tiskata. On ollut vähän kiireitä tässä.
Lämpösiä voileipiä ja punaviiniä ja Fazerin Sinistä.