Missä tapasit puolisosi?
Minkä ikäisiä olitte ja kauanko olette olleet yhdessä? :)
Kommentit (71)
Uudenvuoden bileissä mä olin 18 ja mies 24. Yhdessä oltu 9 1/2 vuotta.
Ammattikorkeakoulussa. Mä olin 19 ja mies 20. Yhdessä oltu nyt reilu 8 vuotta.
Baarissa vappuna, olin 21 ja mies 22. Nyt jo kolmekymppisiä
Baarissa melkein 41 vuotta sitten, oltiin 18-vuotiaita.
Kotonani remontin merkeissä. Yhdessä jo yli 13 vuotta.
Tinderissä. Ikää oli 25 ja 31. Kuusi vuotta sitten. Parin viikon päästä livenä Helsingin keskustassa.
Kysyin kaverilta onko sinkkua hyvännäköistä mukavaa miestä hänellä tiedossa.
Oli.
Olin 20v ja mies 25, ollaan vieläkin 4 vuoden jälkeen yhdessä.
Sain näyn jossa olin Thaimaassa ja tapasin siellä puolisoni. Ikää minulla oli tuolloin 56-vuotta ja naisella 24-vuotta. Elimme onnellisina siihen saakka kun kuolin 81-vuotiaana omaan kiikkustuoliini.
Terveisin Naispelko26
Kaverin pirskeissä, olimme molemmat 19-vuotiaita, mies täytti pian 20. Siitä on nyt 7 vuotta aikalailla.
Hiekkalaatikolla. Minä 33, mies 31, yhdessä 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sain näyn jossa olin Thaimaassa ja tapasin siellä puolisoni. Ikää minulla oli tuolloin 56-vuotta ja naisella 24-vuotta. Elimme onnellisina siihen saakka kun kuolin 81-vuotiaana omaan kiikkustuoliini.
Terveisin Naispelko26
Noniin, sinnittelet sinkkuna 25 vuotta enää, se aika menee hujauksessa. Voisitko lainata minullekin tuota kristallipalloa? :)
Vierailija kirjoitti:
Hiekkalaatikolla. Minä 33, mies 31, yhdessä 15 vuotta.
Silloin tavatessa oltiin tosin 6 ja 4 :D
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Sun kristallipalloskin on hippasen pessimistinen, vasta 30v kuluttua. Mutta minkäs sille voi, jos se on kirjoitettu vasta sitten tapahtuvaksi.
Tavattiin kaupassa. Minä 34v ja mies 25v.
Baarissa. Minä 37, mies 27. Yhdessä 5v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Sun kristallipalloskin on hippasen pessimistinen, vasta 30v kuluttua. Mutta minkäs sille voi, jos se on kirjoitettu vasta sitten tapahtuvaksi.
Melkein 30 vuotta tässä on sinkkuna menty jo, että kai se toinen mokoma menee. Ja ei ole mitään kristallipalloa, vaan kyseessä lienee joku valveunen tapainen näky. Ja aika optimistinen näkyhän tuo lienee kohdallani.
Terveisin Naispelko26
Tapani Kansan konsertissa. Mies 20, minä 26. Yhdessä 24 ja puoli vuotta tähän mennessä.
Töissä. Mies tuli alanvaihtajana työharjoitteluun ja minut nimettiin hänen ohjaajakseen. Olin tuolloin 25 ja mies 31.
Ystävystyttiin nopeasti ja "heti" neljän vuoden tuntemisen jälkeen rakastuttiin. Parisuhdemuotoista yhdessäoloa takana nyt viisi vuotta.
Valmistujaisten jatkoilla, ikää oli minulla 19 ja hänellä 21, yhdessä 6 vuotta