Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteletko koskaan kenenkään tuttusi kanssa palstailustasi?

Vierailija
13.11.2019 |

En ole kertonut koskaan kenellekään kirjoittelusta vauva-palstalla, koska muuten voisi yrittää etsiä tekstejäni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois jotenkin hullua kertoa, että silloin tällöin kirjoittelen tai kysyä kirjoitteleeko toinen.

Vierailija
2/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää toki. Mitä siitä?

Vierailija
5/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi tietää ja eipä siitä ole mitään erityistä puhuttavaa

Vierailija
6/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ainoa joka tietää. Hänelle olen joskus jotain pöljää juttua täältä naureskellut.

Vierailija
7/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.  Jaamme näitä aloituksia välillä ja sitten myönnän avoimesti välillä kännääväni koko aamun täällä ja provonneeni oikein kunnolla.

Vierailija
8/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää toki. Mitä siitä?

Okei. Ite vain en voisi kertoa kenellekään. On juttuja, joita en haluaisi kenenkään lukevan.

Vierailija
9/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helkkarissa! Ei onneksi ole niin paljoa niitä tuttujakaan. Voi toki olla, että joku on vedellyt johtolangoista ja osannut yhdistää minut mahdollisesti todelliseen henkilöön. Jossain keskustelussa minua epäiltiin ainakin jonkun palstailijan veljeksi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
10/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ainoa joka tietää. Hänelle olen joskus jotain pöljää juttua täältä naureskellut.

Sama täällä. 

Vierailija
11/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää toki. Mitä siitä?

Okei. Ite vain en voisi kertoa kenellekään. On juttuja, joita en haluaisi kenenkään lukevan.

Jos pahasti sekoilen täällä, minua tuskin tunnistaa - tämähän on anonyymipalsta. Sen lisäksi käytän aina tor:ia täällä. Noin yleensä jaamme tiettyjen ystävien kanssa linkkejä pikaviestimissä tänne hauskoihin keskusteluihin.

Vierailija
12/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää toki. Mitä siitä?

Jos pahasti sekoilen täällä, minua tuskin tunnistaa - tämähän on anonyymipalsta. Sen lisäksi käytän aina tor:ia täällä. Noin yleensä jaamme tiettyjen ystävien kanssa linkkejä pikaviestimissä tänne hauskoihin keskusteluihin.

Mikä on tor?

Vierailija
13/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää toki. Mitä siitä?

Mikä on tor?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tor_(verkko)

Vierailija
14/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla kirjoitteleminen on vähän kuin vessassa asioisi. Kaikki tekevät sitä, mutta siitä ei puhuta.

Vierailija
15/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän ulkomaalaiselle miehelleni parhaita paloja. Hän kyllä ymmärtää kulttuurisen kontekstin sillä hänen maassaan on MumsNet .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan