Mitä teet ensin kun olet päässyt kotiin?
Siis päällivaatteet on riisuttu ja mahdolliset ostokset pantu kaappeihin, mutta mitä sitten? Onko jokin rutiini mitä pitää aina tehdä?
Itse käyn täysistunnolla, eli minun pikku kakkonen alkaa jo silloin. Se on vaan jotenkin pakko, aamulla- ja päivällä vatsa ei oikein vielä toimi, mutta kun pääsee kotiin niin jo alkaa tapahtumaan.
Olen kotosalla joskus 16-16.30.
Kommentit (38)
Heitän housut jalasta ja menen kuselle.
Pesen kädet, vaihdan vaatteet ja lähden koirien kanssa lenkille.
Aikuiset ihmiset ja "kotivaatteet'? Eikö noita vaihda pienet koululaiset ettei kouluvaatteet likaannu leikkiessä? En ikinä sulloutuisi vaatteisiin jotka on niin epämukavat että on heti heitettävä pois kun kotiin pääsee.
Päästän vaimon vapaaksi sängyn kahleista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ja "kotivaatteet'? Eikö noita vaihda pienet koululaiset ettei kouluvaatteet likaannu leikkiessä? En ikinä sulloutuisi vaatteisiin jotka on niin epämukavat että on heti heitettävä pois kun kotiin pääsee.
Vietätkö itse aikaa kotona puku päällä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko trolli vai vain yksi niistä, jotka eivät näe omaa elämäntyyliä pidemmälle?
Olen toimistotöissä ja todellakin vaihdan rennommat vaatteet kun saavun kotiin, vaikka päivän työasuni olisi ollut vain jeggingsit ja iso villapaita. Kotona oleskelen pehmoisessa jättikokoisessa topissa tai t-paidassa ja trikooleggingsseissä.
Vierailija kirjoitti:
Toiset käy sellaisissa vähän paremmissa töissä, missä ei ihan verkkareissa ja villasukissa voi heilua. Mutta mitäpä sinä sellaisesta tietäisit.
Itse menen yleensä vessaan ja samalla tulee käsienpesu hoidettua. Jos en mene, pesen silti kädet. Sitten kanssa kotivaatteiden vaihto. Itselläni on yleensä töissä joku paitapusero, joka ei saa rypistyä ja hame sukkiksineen. Työvaatteet ei saa likaantua mihinkään muruihin eikä kissan karvoihin, joten ne on pakko heti vaihtaa lököhousuihin ja T-paitaan. Muutenkaan niillä ei voi sohvalla mukavasti löhötä, joten pakko vaihtaa. Sen jälkeen ruokailu ja löhöämistä. Lenkillä käyn vasta ruokailun ja kahvittelun jälkeen.
Joskus harvoin, jos mies ei ole tullut ennen minua kotiin, pitää ennen kaikkea tuota rapsutella kissaa ja antaa sille ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mina (N44) vaihdan kotivaatteet juurikin siksi, etteivat tyovaatteet likaannu leikkiessa. :D
Mulla on iso koira (jonka kanssa siis tietysti leikin illalla) ja mun tyovaatteet = sukkahousut, korkokengat, hame, toppi/paitapusero ja jakku. En todellakaan nailla vaatteilla oleskele kotona, ja lisaksi koirasta lahtee karvaa.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mina (N44) vaihdan kotivaatteet juurikin siksi, etteivat tyovaatteet likaannu leikkiessa. :D
Mulla on iso koira (jonka kanssa siis tietysti leikin illalla) ja mun tyovaatteet = sukkahousut, korkokengat, hame, toppi/paitapusero ja jakku. En todellakaan nailla vaatteilla oleskele kotona, ja lisaksi koirasta lahtee karvaa.
"En ikinä sulloutuisi vaatteisiin jotka on niin epämukavat että on heti heitettävä pois kun kotiin pääsee."
Unohdin sanoa, etta kaikki eivat saa valita, minkalaisiin vaatteisiin "sulloutuvat". Tietyilla aloilla on semmoinen asia kuin pukukoodi. Mutta kylla se sulloutuminen sitten kompensoidaan palkkakuitissa, ala huolehdi. ;)
Kaikki vaatteet pois ja suihkuun. Sitten, jos olen yksin, onanoin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoinen kommentti. Minkälaista työtä teet, kun et koe tarvetta vaihtaa vaatteita? Itselläni ei ole mukavat ja joustavat, mutta vaikka olisivatkin, haluaisin siltikin vaihtaa ne. En halua ulkomaailman likoja kotiin. Enkä toisaalta kotimaailman murusia työvaatteisiin, joiden pitäisi pysyä puhtaan näköisinä ja rypyttöminä.
Heitän rintsikat hevonkuuseen ja alan tonkimaan jääkaappia.
Mä vaihdan ne kotivaatteet kissan karvojen takia ja mukavuuden takia. En halua, että mulla on kissankarvoja niissä vaatteissa joissa menen "ihmisten ilmoille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset käy sellaisissa vähän paremmissa töissä, missä ei ihan verkkareissa ja villasukissa voi heilua. Mutta mitäpä sinä sellaisesta tietäisit.
Ja toiset käy sellaisissa töissä, missä ei riitä välttämättä vaatteidenvaihto, vaan pitää käydä suihkussa ennen kotivaatteiden pukemista.
Pesen kädet, vaihdan kotivaatteisiin, pesen meikit pois
Vähän yllätyin, että niin moni pesee kädet. Itse en pese koskaan. En ole myöskään sairas käytännössä koskaan. Mutta näin me ollaan erilaisia.
Kun minä tulen kotiin, otan sormuksen ja kellon pois ja vaihdan vaatteen. Tämän jälkeen asettelen mukanani tuomat tavarat paikoilleen.
Meen paskalle