Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne miehet on jotka ei tykkää tekstailla 24/7?

Vierailija
13.11.2019 |

Miksi minun suhdeviritykseni aina kaatuvat miesten överiin innokkuuteen? Haluaisin tutustua kaikessa rauhassa, mutta aina se menee siihen, että mies tykittää viestiä aamusta iltaan, kertoo saman tien lapsilleen, alkaa puhua seurustelusta muutaman viikon jälkeen ym. Miksi ei vaan voi ottaa rauhallisesti? Jälleen kerran alan tuntea hyperventilaation tarvetta. :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta 6 kk kohdalla voisi viestiä kun on asiaa. Ja oikeastaan milloin vaan suhteessa. Ymmärrän sellaisen hullaantumisvaiheen viestihurjastelun, mutta itse en muutamassa viikossa vielä ehdi sellaiseen fiilikseen. Ap

Tämä on varmaan vaan persoonakysymys.

Ripustautuva viesteily ei ole mielenkiintoista, mutta kyllä mä ainakin haluan olla yhteydessä siihen kiinnostavaan hahmoon siten kuin se on itselle luontevaa ja tuntuu hyvältä. Jos se (viesteily)tyyli ei ole samankaltainen aika itsestään, niin aika vaikea on suhdetta kehitellä muutenkaan. Itse ainakin haen sitä kommunikaatiota ja pieniä juttuja jotka toimivat. 

Miksi sä odottelet muutaman viikon suhteenpoikasessa jotta tapahtuu ...mitä? Ajattelen että kemiaa joko on, sille annetaan mahdollisuus tai sitten ei ole suhdetta. Ja toinen vaihtoehtokin selviää aika nopeasti, siihen ei viikkoja tarvita. 

Vierailija
22/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi