Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on ollut pankissa palveluneuvojana 40v

Vierailija
13.11.2019 |

Tänä aikana hän on saanut hommattua omaisuudekseen puolet paritalo-osakkeesta ja auton. Aika vähän?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Kai sitä ajattelee, että kun on vakityö vuosikymmenet niin omaisuutta kertyy.

Vierailija
22/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhanaikainen ajatus, että omaisuutta pitäisi jotenkin erityisesti kerryttää ja se on onnellisuuden ja onnistuneen elämän mittari.

On toki hyvä olla hieman säästöjä tms hankalan tilanteen tai pahan päivän varalle, mutta kaikenlainen muu omaisuuden haaliminen on todella passé. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän palveluneuvojalla ole edes mikään hyvä palkka, olisin ihan tyytyväinen tuohon. Miten tämä edes liittyy sinuun, perintöäkö kyttäät?

Vierailija
24/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän palveluneuvojalla ole edes mikään hyvä palkka, olisin ihan tyytyväinen tuohon. Miten tämä edes liittyy sinuun, perintöäkö kyttäät?

Enhän minä häneltä mitään perintöä saa. Ajattelin vain kun on vakituiset tulot ollut 40v että niistä saa sievoisen omaisuuden kerättyä. Itse olen ollut 10v tuloton,ollut kotihoidontuella, työmarkkinatuella yms niin kai sitä luulee, että kun toinen tienaa vuosikymmenet niin omaisuus on suht. iso.

Vierailija
25/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä häneltä mitään perintöä saa. Ajattelin vain kun on vakituiset tulot ollut 40v että niistä saa sievoisen omaisuuden kerättyä. Itse olen ollut 10v tuloton,ollut kotihoidontuella, työmarkkinatuella yms niin kai sitä luulee, että kun toinen tienaa vuosikymmenet niin omaisuus on suht. iso.

Palkkatuloilla ei rikastu! Etkö ole sitä vielä tajunnut?! Kaikki eivät myöskään halua kerryttää omaisuutta. Etkö sitäkään tajua??

Vierailija
26/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatuloilla ei rikastu! Etkö ole sitä vielä tajunnut?! Kaikki eivät myöskään halua kerryttää omaisuutta. Etkö sitäkään tajua??

Ei näköjään rikastu.

Vierailija
27/27 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään rikastu.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/haluatko-rikkaaksi-ala-sorru-naihin-…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi