Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aavistanut ennalta jonkin tapahtuman?

Vierailija
12.11.2019 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt elämäni aikana monta päätöstä, jotka ovat vaikuttaneet sillä hetkellä järjettömiltä. Olen torjunut loistavan työtarjouksen - firma meni nurin muutaman kuukauden kuluttua. Olen opiskellut huvikseni eksoottista kieltä - yhtäkkiä siitä tuli ulkopolitiikan takia tarpeellinen. Lopetin opiskelun arvostettuun ja hyvinpalkattuun ammattiin, jossa ei pian ollut töitä tarjolla ollenkaan. Pari kertaa voi olla sattuma, mutta parikymmentä kertaa 56 vuoden aikana pistää miettimään.

Uskon intuitioon, koska se ei ole vielä koskaan erehtynyt! Olen joskus toiminut vastoin "mutua" ja sitten olenkin joutunut pulaan. Olen rationaalinen epäilijä, mutta todisteet puhukoot puolestaan...

Vierailija
42/42 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan samanlaisia tuntemuksia. Kun olin yhdessä lasteni isän kanssa ja hän tykkäsi käydä baareissa. Heräsin aina yöllä ahdistavaan tunteeseen baarien sulkemisen jälkeen eikä hän vastannut koskaan puhelimeen. Hän harrasti naisia baareissa. Eron jälkeen sain vielä tietää asioista enemmän..... Jossakin vaiheessa ennen eroa ne heräilyt loppuivat kun en välittänyt enään.

Eron jälkeen aloin luottamaa taas vaistoihin aina ahdistavan tunteen jälkeen tapahtui jotain ikävää mutta osasin jo varautua siihen.

Tätini kuoli äkisti ja muutamaa päivää aikaisemmin mielessäni kävi että hänelle sattuu jotain.... Täti oli niin rakas että pukkasin ajatuksen mielestäni ja toivoin että se ei ole hän, ettei voi olla. Muutama päivä meni ja sain äidiltäni soiton että Tätini on saanut massiivisen aivovaltimorepeämän 😭 tilanteita on paljon missä aavistan tulevaa mummoni on saman henkinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi