Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen ja rakkaus

Sydänmurtunut
12.11.2019 |

Voiko ihminen pettää sinua ja rakastaa silti syvästi? Mieheni petti eksänsä kanssa kuulemma hetken huumasta on kuulemma hankalaa Aina kun näkee eksän, ei kuulemma halua eksäänsä vaan rakastaa minua? Onko tämä mahdollista? Miksi sitten meni eksän mukaan ja miten vieläkin voi olla hankalaa nähdä eksä he ovat olleet erossa 4 vuotta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Vierailija
2/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi. Mutta sinulle voi näköjään syöttää tuota iänikuista pajunköyttä.

Vierailija
4/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä exässä on seksuaalisesti jotain mitä sinussa ei ole. Ja toki voi sinua rakastaakkin, mutta ei ehkä tarpeeksi.

Vierailija
5/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta kuin itseään.

Vierailija
6/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkujen ja pisteiden käyttö on sallittua.

Vierailija
7/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä mies on nyt myös sinun exäsi?

Vierailija
8/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan voi. Mutta sinulle voi näköjään syöttää tuota iänikuista pajunköyttä.

Olisiko perusteluja esittää miten rakkaus sulkisi pois ihmiselle tyypillisen käytöksen? Ei se rakkaus toiseen ihmiseen auttamatta kuole vaikka rakastuisi toiseenkin. 

Vierailija
9/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Kuulostaa exältäni. Väitti rakastavan ja petti exän kanssa toistuvasti. Salatreffeillä kävi ja lupaili exälle yhteistä tulevaisuutta ja vertaili hänelle ylistäen exää ja valitushaukkui vikoja keksien minua. Seurassani mies puolestaan haukkui exäänsä ja vakuutti rakastavan. Lopulta jätti minut sanoen haluavan siirtyä parisuhteesta tapailuun jotta voisi tapailla minua ja exää yhtä aikaisesti. Kieltäydyin ja sanoin että pitäköön hyvänään. Myöhemmin yritti pettää exää (jonka kanssa meni suhteeseen) kanssani mutta en lähtenyt enää hänen matkaan. Elämäni parhaimpia päätöksiä torjua moinen iso lapsi. Löysin ajan myötä paremman miehen. Miehen, joka rakastaa ja kohtelee kunnioittavasti

10/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tuntee sinua kohtaan sellaista kaverirakkautta?

Tai jos rakastaa sitä teidän yhteistä arkea sen verran, että ei juuri nyt halua siitä pois? Esim. ei halua muuttaa pois yhteisestä kodista, jos on laskeskellut, että yksin ei olisi samanlaiseen elintasoon varaa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

11/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistaisin kyllä vahvasti rakastamisen vakuuttelut, jos aina on "vaikeaa nähdä entinen kumppani" ja näkemiseen littyy riski, että lankeaa noin radikaalisti, että pettää. 

Minulle tulisi mieleen, että joko kyseessä on poikkeuksellisen hukassa oleva ihminen (eli ei pysy tietoisena siitä mitä tahtoo eikä hallitse itseään normaalisti) tai hän ei vielä ole päässyt täysin yli entisestä kumppanistaan, vaikka muuta vakuuttaisikin.

Vierailija
12/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilta kaikki onnistuu. Eksästä eivät pääse yli koska hän on narskun omaisuutta. Eikä sillä pettämisellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että eksä muka olisi jotenkin seksuaalisesti yhteensopivampi kuten joku täällä väitti. Ihan oman mielenterveytesi takia suosittelen habkkiutumaan äijästä eroon hetim

Vierailija
13/13 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on monia keskenään ristiriidassa olevia tunteita, tarpeita ja impulsseja. Kyllä minulla ainakin on tunteita muitakin kuin omaa puolisoani kohtaan, jota olen rakastanut kymmeniä vuosia. Tosin hänellä on oikeus olettaa, että hallitsen oman tunne-elämäni niin, etten teoillani loukkaa häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi