Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emännyys pettyi syntymäpäivälahjaansa

Vierailija
12.11.2019 |

Ostin suklaarasian ja punaviinipullon. En ole mikään taikuri joka taikoo joka vuosi jonkun omaperäisen uniikin omin pikku kätösin tehdyn lahjan.🙄

M41

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti puoliso pitää emännyys-nimityksestä, minä en tykkäisi yhtään.

Lahja oli mielestäni hyvä, ehkä kukkia olisi voinut olla vielä lisäksi, vaikka yksi ruusu jollei muuta. Kaikki naiset eivät odota jatkuvasti koruja tms. Isompina merkkipäivinä sellainenkin muistaminen voi olla paikallaan.

Vierailija
22/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika epäpersoonallinen lahja. Ostat lähikaupasta suklaarasian ja viinipullon ja viet ne kotiin. Olisit vonut etsiä jotain juuri hänen makuunsa sopivia koruja, vaatteita tms. Se olisi osoittanut vähän ajatusta. Voit harkita asiaa sitten jouluna.

Minulle olisi ollut riittävää jo pelkkä muistaminen. Yhteinen kahvihetki leivosten kera. "Koruja, vaatteita", ei ihme, että miehuudet saavat tarpeekseen.

No yleensä ihmiselle annetaan lahjaksi tavaroita, joista hän pitää. Ja minusta korujen antaminen kuuluu nimenomaan parisuhteeseen. Ei tarvitse olla kalliita koruja, kunhan on oman maun mukaisia. No ehkä niihin ei ole kaikilla varaa.

MIkä niissä vaatteissa niin kohtuutonta on? Saat parillakympillä oikein kivan topin. Kunhan koko menee oikein, niin saat hyvän lahjan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja.

Vinkki: kysy ensi vuonna hyvissä ajoin etukäteen häneltä vinkkejä. 

Vierailija
24/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

emännyys

Emäntänä olo, emännän tehtävät.

Esimerkiksi: Hoitaa, pitää emännyyttä.

Isännällä on emännyys. Ehkä kaupunkirotta ei sitä tiennyt?

Kunnon siitos emäntä onkin. 4 potraa poikaa putkauttanut meille.

Isännällä on emäntä. Ja se emäntä hoitaa emännyyttä. Näin se meillä maalla on.

Minä taas hoidan enemmän isännän tehtäviä. Kauhea ajatus että naisen pitäis olla "emäntä".

Vierailija
25/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on monikäyttöinen lahja.

Kun nyt naamasi itkuvtuttaa, voi tuohon vaivaan vetäistä suklaat nassuun.

Kun hieman myöhemmin naamasi raivovtuttaa, on sen punkun vuoro.

Vierailija
26/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä saattaisi vituttaa tuollainen lahja kun en käytä alkoholia ja en syö suklaata. Ensi kerralla kysyt ajoissa onko toiveita?

Vierailija
27/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika epäpersoonallinen lahja. Ostat lähikaupasta suklaarasian ja viinipullon ja viet ne kotiin. Olisit vonut etsiä jotain juuri hänen makuunsa sopivia koruja, vaatteita tms. Se olisi osoittanut vähän ajatusta. Voit harkita asiaa sitten jouluna.

Minulle olisi ollut riittävää jo pelkkä muistaminen. Yhteinen kahvihetki leivosten kera. "Koruja, vaatteita", ei ihme, että miehuudet saavat tarpeekseen.

No yleensä ihmiselle annetaan lahjaksi tavaroita, joista hän pitää. Ja minusta korujen antaminen kuuluu nimenomaan parisuhteeseen. Ei tarvitse olla kalliita koruja, kunhan on oman maun mukaisia. No ehkä niihin ei ole kaikilla varaa.

MIkä niissä vaatteissa niin kohtuutonta on? Saat parillakympillä oikein kivan topin. Kunhan koko menee oikein, niin saat hyvän lahjan siitä.

Meitä on niin monenlaisia. Minulle riittää pienikin juttu, kunhan näen, ettei se ole sellainen "Hei kaverit, pakko mennä, vaimolla on tänään merkkipäivä, ja siinä on hlvtti irti, jos ei ole mitään vietävää" -tapaus. En haluasi sekoittaa miestäni omiin koru- tai vaateostoihini. Olen kyllä saamiini parfyymeihin ollut tyytyväinen. Mies tietää maun; ei mausteista, ei sitrusta, vaan pionia, ruusua, makeaa...ja ihan pyytämättä/yllätyksenä on nämä annettu.

Jos olisin mies, niin varmaankin ahdistuisin, kun pitäisi taas miettiä, että mitä uutta ja jännää keksin. Ja koruja ei sovi ostaa, ymmärtääkseni nainen kuin nainen tietää mitä haluaa, ja tuskin mies onnistuu juuri sellaisen ostamaan. Lahjakortti on sitten taas sellainen jokavuotinen "pakko-ostos". Vaatteissa sama juttu. Ja sittenkö vaimo antaa puolestaan oman lahjakorttinsa miehen merkkipäivänä? Vaivaannuttavaa.

Ollaan esim. sovittu, ettei jouluna lahjota ketään. Sen sijaan tuhlataan laadukkaampaan ruokaan. Noh, lapsia muistetaan, rahalla, kun sille on aina käyttöä.

Mutta ymmärrän tietenkin, kuinka ihanaa on saada jotain arvokkaampaakin merkkipäivinä. Siitä vaan.

Vierailija
28/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No buhuu, mä en saa mitään. Ihan mikä vaan ois kiva.

Vierailija
29/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No buhuu, mä en saa mitään. Ihan mikä vaan ois kiva.

Ja bestis oli oikein iloinen ku annettiin tänään 50v lahjaksi punkkua (suosikkimerkkiä) ja siihen sopivaksi valittua suklaata.

Vierailija
30/30 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viinit ja suklaat on niin arkipäiväisiä etten niitä kyllä lahjaksi osaa mieltää. Olisin pettynyt jos miehuus niitä antaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme