Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyenä naisena näytän helposti pönäkältä

Vierailija
12.11.2019 |

Olen kokoa 161cm/56kg.

Olen urheilullinen ja minulla näkyy mm vatsalihakset. Olen pienirintainen ja minulla ei ole missään ekstraa mistä ottaa kiinni. Silti kun puen vaatteet päälle, en näytä miltään "pieneltä ja sirolta", miltä siis haluaisin näyttää. Vaikka vaatekokoni on xs/s, tuo vaatemyyjätkin minulle aina ensin kokoa m. Se on kuitenkin liian iso. Sitten ihmetellen tuovat pienempää.

Voi kun olisin sellainen linnunluinen enkä tällainen joka saa liikunnasta heti näkyvät lihakset :( en koe olevani kovin naisellinen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 158cm 54 kg ja näytän sirolta. Lihasta löytyy jonkin verran, eniten reisissä, parkaroissa, selässä ja käsivarsissa. Liivikoko 60G joten paidat kannattaa valita niin, että istuu hyvin ja tuo vyötärön esiin myöskin jottei tule vaikutelmaa paksusta ylävartalosta. Pakaraa on sen verran, että super strech housut ainoa vaihtoehto josta löytyy tarpeeksi kapea vyötärö sekä hyvä istuvuus takapuolesta.

Kannattaa kiinnittää huomiota vaatevalintoihin jos näyttää pökkelöltä.

Oletko kuullut housujen leikkauksesta?

Lycran tunkeminen vaatteisiin on vain tapa peittää se tosiseikka, että vaatteet on muodottomia pötköjä (housut ja hameet) tai telttoja (yläosat).

Harva meistä on standardikokoa.

Silloin ei saa sopivia valmisvaatteita.

Ratkaisu: menee ompelukurssille missä tehdään oma peruskaava tai etsii hyvän

räätälin.

Vierailija
42/43 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 158cm 54 kg ja näytän sirolta. Lihasta löytyy jonkin verran, eniten reisissä, parkaroissa, selässä ja käsivarsissa. Liivikoko 60G joten paidat kannattaa valita niin, että istuu hyvin ja tuo vyötärön esiin myöskin jottei tule vaikutelmaa paksusta ylävartalosta. Pakaraa on sen verran, että super strech housut ainoa vaihtoehto josta löytyy tarpeeksi kapea vyötärö sekä hyvä istuvuus takapuolesta.

Kannattaa kiinnittää huomiota vaatevalintoihin jos näyttää pökkelöltä.

Oletko kuullut housujen leikkauksesta?

Lycran tunkeminen vaatteisiin on vain tapa peittää se tosiseikka, että vaatteet on muodottomia pötköjä (housut ja hameet) tai telttoja (yläosat).

Harva meistä on standardikokoa.

Silloin ei saa sopivia valmisvaatteita.

Ratkaisu: menee ompelukurssille missä tehdään oma peruskaava tai etsii hyvän

räätälin.

Kyllä tiedän, että voi tehdä mittatilausvaatteita ja osaisin niitä tehdäkin. Kuitenkin tilanne se, että yksin lasten kanssa arjen pyörittäminen ja remonttihommat sekä työt 8h viitenä päivänä viikossa rajaavat käytettävissä olevaa aikaa eikä ole ollut vuosiin aikaa ja kiinnostusta vaatteiden ompeluun. Paras ratkaisu on ostaa muutamat strech farkut vuodessa. Mukavat jalassa ja miellyttää silmää niin miksi ruveta kaavoja piirtelemään, etsimään sopivia kankaita, nappeja, vetoketjuja yms ja ompelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teillä on pyöreä pylly

Mies51v