Lyhyenä naisena näytän helposti pönäkältä
Olen kokoa 161cm/56kg.
Olen urheilullinen ja minulla näkyy mm vatsalihakset. Olen pienirintainen ja minulla ei ole missään ekstraa mistä ottaa kiinni. Silti kun puen vaatteet päälle, en näytä miltään "pieneltä ja sirolta", miltä siis haluaisin näyttää. Vaikka vaatekokoni on xs/s, tuo vaatemyyjätkin minulle aina ensin kokoa m. Se on kuitenkin liian iso. Sitten ihmetellen tuovat pienempää.
Voi kun olisin sellainen linnunluinen enkä tällainen joka saa liikunnasta heti näkyvät lihakset :( en koe olevani kovin naisellinen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Paino ei muuten kerro ihan kaikkea. Treenaava voi painaa enemmän...se on se kehonkoostumus. Silloin kun olin laiha (53kg) niin olin löysempi kuin nyt 60kg. Ja käytän samaa kokoa siis.
T. 17
Eihän se kehonkoostmuksesta kerro tietenkään. Esim. minä olen sen suhteen varmaan poikkeus, että minulla jo heti vähän yli normaalipainon alarajan tuppaa näyttämään aika tanakalta ja kestävyysurheilijana minulla ei mitään valtavia lihaksia olekaan. Sopiva paino on yksilöllinen eikä siinäkään pitäisi olla alapeukuttamista, että joillekin sopiva on aika vähän. En tarkoita, että toiselle pituiselleni sopisi täsmälleen sama. Tarkoitan vain, että lyhyessä varressa pienikin painonvaihtelu näkyy selvemmin kuin pitkällä, jonka runkoon se jakautuu tasaisemmin. Toisaalta jo parin kilon pudottamisella tulee isohko muutos ja pökkelöstä tulee helposti sopusuhtaisempi - ei tarvitse nääntyä, että vyötärölinja taas löytyy. /18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki ylipainoisia, ja tuskin niin lihaksikkaita, mitä väitätte. Olen sua Ap 10 cm pidempi ja painan 10 kg vähemmän, ja näytän sopivan hoikalta. Pudota painoa, niin pönäkkyys katoaa. Se kuusi kiloakin riittää varmasti:)
No täällä ihmetellään ja äimistellään, mutta kun sanotaan niin kuin asia on, ei sekään ole hyvä. Jos on pönäkkä, läskiä on liikaa!
Ilmoittamillasi mitoilla 171cm/46kg olet vaikeasti alipainoinen, eikä sinun tulisi huudella yhtään kenellekään heidän painostaan. Et ole sopivan hoikka, olet sairaalloisen laiha.
Enkä muuten ole:) Ja tiedän sen siitä, miten paljon mun vartaloa on kehuttu miesten toimesta.
Mmmmmh... olet varmaan ottanut suihin ja antanut prsettä näille kehujille. Ainakin ollut sen oloinen, että kun sua kehuu ulkonäkösi perusteella (kerjäät kehuja) niin saattaisit tuon tehdä. Sen vuoksi sua kejuttu, näytät varmasti aivan pystyyn kuihtuvalta luurangolta, kamalalta ja epäseksikkäältä. Mutta paremman puutteessa, moni mies panee mitä vain, joka meikkaa ja poseeraa miestä varten. Mene terapiaan ja pidä itsestäsi parempi huoli.
Haha, mahtaa tympiä sun kaltaista ihrakasaa, joka ei edes taivu sellaiseen asentoon, että kykenisi ottamaan suihin:D
Minä olen kylläkin ihan terve ja ketterä ja jaksankin pidempään kun en ole kuolemassa nälkään, bmi 19. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki ylipainoisia, ja tuskin niin lihaksikkaita, mitä väitätte. Olen sua Ap 10 cm pidempi ja painan 10 kg vähemmän, ja näytän sopivan hoikalta. Pudota painoa, niin pönäkkyys katoaa. Se kuusi kiloakin riittää varmasti:)
No täällä ihmetellään ja äimistellään, mutta kun sanotaan niin kuin asia on, ei sekään ole hyvä. Jos on pönäkkä, läskiä on liikaa!
Ilmoittamillasi mitoilla 171cm/46kg olet vaikeasti alipainoinen, eikä sinun tulisi huudella yhtään kenellekään heidän painostaan. Et ole sopivan hoikka, olet sairaalloisen laiha.
Enkä muuten ole:) Ja tiedän sen siitä, miten paljon mun vartaloa on kehuttu miesten toimesta.
Mmmmmh... olet varmaan ottanut suihin ja antanut prsettä näille kehujille. Ainakin ollut sen oloinen, että kun sua kehuu ulkonäkösi perusteella (kerjäät kehuja) niin saattaisit tuon tehdä. Sen vuoksi sua kejuttu, näytät varmasti aivan pystyyn kuihtuvalta luurangolta, kamalalta ja epäseksikkäältä. Mutta paremman puutteessa, moni mies panee mitä vain, joka meikkaa ja poseeraa miestä varten. Mene terapiaan ja pidä itsestäsi parempi huoli.
Haha, mahtaa tympiä sun kaltaista ihrakasaa, joka ei edes taivu sellaiseen asentoon, että kykenisi ottamaan suihin:D
Minä olen kylläkin ihan terve ja ketterä ja jaksankin pidempään kun en ole kuolemassa nälkään, bmi 19. :D
Ahaa, no se on mukava sun kannalta:) Minustakin on kiva harrastaa telinevoimistelua, kun mulla on lajiin sopiva vartalo:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin varmaan. Ja ne miehet on olleet keihäänheittäjiä tai seiväshyppääjiä.
Niin näytät. tiedän juuri sinun kokoisesi naisen ja se näytää puupölkyltä.
Olet pelkkä väline kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, urheilijoita kuten minäkin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt kehuu aina naisia jotka näyttää ruumiille, koska miehet pitää heikosta ja alistetattavasta ulkonäöstä. Se ei ole mikään positiivinen juttu että sinua pidetään ruumiina jota voi rettuuttaa miten haluaa ja keräät sellaisesta fantasioivien huomion. Koitas lihoa 10-15kg niin alat näyttää ihmiselle etkä humanoidille.
Miksi tämä meni tällaiseksi aiheen vierestä jankkaamiseksi? Olisi ollut kiinnostava aihe, menkää muualle puhumaan syömishäiriöistä ja haukkumaan toistenne kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun kuitenkaan kannata olla mulle katkera, ellet kelpaa kenellekään:)
Olen sua pidempi niin en valitettavasti kuule piipitystäsi sieltä alhaalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 167/58 --- olen tosiasiassa hyvin pieni.
Oletko pienempi kuin joku 150 cm pitkä?
En tietenkään. Sanoin näyttäväni isolta vaikka olen hyvin pieni. En tehnyt mitään vertailuja mihinkään muuhun kuin isoon kokoon.
No ei 167cm ole hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 167/58 --- olen tosiasiassa hyvin pieni.
Oletko pienempi kuin joku 150 cm pitkä?
En tietenkään. Sanoin näyttäväni isolta vaikka olen hyvin pieni. En tehnyt mitään vertailuja mihinkään muuhun kuin isoon kokoon.
No ei 167cm ole hyvin pieni.
Vaatekoolta voi hyvinkin olla ja siitähän tässä puhuttiin.
Katsokaa tv:stä Trinny ja Susanna tai joku semmoinen nimi. Siinä stailataan erikokoisia naisia, ja kaikista siis kaikista tulee aivan upeita. Tais tulla AVA:lta. Oikeanlaiset vaatteet, meikki ja hiukset ja ne kengät....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun kuitenkaan kannata olla mulle katkera, ellet kelpaa kenellekään:)
Olen sua pidempi niin en valitettavasti kuule piipitystäsi sieltä alhaalta...
Iik, kaksimetrinen mammuttinainen:D
Itse olen 158cm/45kg ja voin allekirjoittaa aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt kehuu aina naisia jotka näyttää ruumiille, koska miehet pitää heikosta ja alistetattavasta ulkonäöstä. Se ei ole mikään positiivinen juttu että sinua pidetään ruumiina jota voi rettuuttaa miten haluaa ja keräät sellaisesta fantasioivien huomion. Koitas lihoa 10-15kg niin alat näyttää ihmiselle etkä humanoidille.
Sellaset womansplainaukset sitten. Miehet tykkää timmistä ja sirosta ulkonäöstä, ihan sama mitä selitätte.
xD
Ilmeisesti olet ns. päärynävartaloinen. Minusta päärynävartaloiset naiset ovat kauneimpia. Jotkut saattavat pitää heitä pönäköinä, mutta minä pidän seksikkäinä.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Meghanillakin on koppakuoriaisen vartalo.
flamingon: paksu kroppa tikkujaloilla
Tuttu tunne. Pituutta 157 ja painoa 53 kiloa. Kaiken lisäksi jalat on about 2 kertaa yläkropan mittaset ja kaikki ylimääräinen kertyy keskivartaloon. Pienikin turvotus saa näyttämään virtahevolta.
Itse olen 158cm 54 kg ja näytän sirolta. Lihasta löytyy jonkin verran, eniten reisissä, parkaroissa, selässä ja käsivarsissa. Liivikoko 60G joten paidat kannattaa valita niin, että istuu hyvin ja tuo vyötärön esiin myöskin jottei tule vaikutelmaa paksusta ylävartalosta. Pakaraa on sen verran, että super strech housut ainoa vaihtoehto josta löytyy tarpeeksi kapea vyötärö sekä hyvä istuvuus takapuolesta.
Kannattaa kiinnittää huomiota vaatevalintoihin jos näyttää pökkelöltä.