Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrkkykuvat sosiaalisessa mediassa

Vierailija
12.11.2019 |

Onpa naurattavaa katsoa, kun aikuiset ihmiset laittavat sosiaaliseen mediaan huomionhakuisia tyrkkykuvia. Eräskin kolmekymppinen yh-äiti julkaisee joka viikko puolialastomia herutuskuvia. Noloa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä aloitat joka päivä uuden ketjun aiheesta.

Vierailija
2/3 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden tällaisen sometyrkyn. Keski-ikäinen, naimisissa, kaksi teini-ikäistä lasta. Touhu on ihan uskomatonta ja hänelle kuittaillaan ja v-ttuillaan ihan avoimesti ja suorasanaisesti näistä otoksista ja videoista - mutta sepä vaan lisää vettä myllyyn. Hän on tehnyt tästä oikein komiikkaa, nauraa itse itselleenkin. Ja on kaveripiirissä kuuluisa siitä, ettei hänellä ole minkään sortin estoja julkisessa esiintymisessään. Etenkin viikonloppuisin mopo lähtee usein käsissä, ja viinipäissään hän pyörittelee videoilla paljasta pyllyään, esittelee tissivakoaan, vetää toinen toistaan pahempia duckfaceja. Arkisinkin ilmestyy joka päivä uusia, megatyrkkyjä selfieitä.

Touhu on niin överiä ja tahallista, että en oikein osaa sääliä häntä itseään. Ihmettelen vaan. Enemmän säälittää naisen lapset, ja ehkä vähän mieskin. Toisaalta, usein tuntuu että mieskin vain nauttii vaimonsa edesottamuksista vaikka kuittaileekin hänelle siinä missä muutkin.

En ole oikein varma mitä kaikkea nainen tällä hakee. Huomiota varmasti joo, mutta miksi ihmeessä tuollaista? Miksi hän haluaa tehdä itsestään pellen, vaikka hänen ulkonäkönsä huomataan varmasti muutenkin? Hän on kaunis ja todella hyväkroppainen.

En tajua, mutta ei mun varmaan tarvitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heruttamalla saa enemmän tykkäyksiä kuin siveellisistä kuvista. Mitä enemmän tykkäyksiä, sitä "suositumpi" on. Tykkäydten "laadulla" ei ole merkitystä, kunhan vain saa mahdollisimman paljon. Oman egon pönköttämistähän tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän