Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi ensin, sitten otti yhteyttä

Vierailija
11.11.2019 |

Tapailemani mies siis parin vuoden tuntemisen jälkeen katosi ja sitten otti yhteyttä noin 6kk jälkeen ja vaati tapaamista. Nyt ei usko kun kerron etten halua tavata tai olla tekemissä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo osoittanut kuinka tärkeä hänelle olet.

Vierailija
22/24 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin uuden mahdollisuuden. Sitä vain jännitti ensimmäisellä kerralla niin paljon... Tiedän kyllä, että kaipasi minua koko ajan ja tulee vielä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ollut muuta säätöä tällä välin, ja nyt sen säädön loputtua kokeilee kepillä jäätä, eli irtoisko sulta vielä vai ei. Tyypillä varmaan sun lisäksi 10 muutakin muijaa joille laittanut nyt viestiä.

24/24 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ollut muuta säätöä tällä välin, ja nyt sen säädön loputtua kokeilee kepillä jäätä, eli irtoisko sulta vielä vai ei. Tyypillä varmaan sun lisäksi 10 muutakin muijaa joille laittanut nyt viestiä.

Ai noinkos se menee. Eihän ghostaus ole sukupuolisidonnainen joten silloin tuon sinun kommentin voi käsittää siten että nainen joka ghoustaa ja ottaa yhteyttä on sellainen jolla on 10 äijää jolle samalla laittanut viestiä.

Itsessään tuohon ghoustaamiseen on minulla sama kanta kuin aiemmin. Henkistä väkivaltaa, pyritään osoittamaan ettei toisella ole omissa silmissä mitään ihmisarvoa.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-