Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten käsitys postin lakosta

Vierailija
11.11.2019 |

Mun työkuva on sellainen, että joskus lähetämme asiakkaille postia. Olen yllättynyt, miten moni ei tunnu ymmärtävän, että lakko on lakko ja voi vaikuttaa myös muihin kuin niihin työntekijöihin. Sehän siinä on vähän kuin se idea.

Vaikka ollaan opastettu ja pyritty käyttämään kaikki keinot, et meidän palvelu toimisi, törmäsin jo tänään useaan ihmiseen, jonka ajatus oli suurinpiirtein "minun pitää saada postini, te olette tästä vastuussa", "lakko ei saisi vaikuttaa millään tavalla teidän toimintaan", "minulla on oikeus saada postini".

Kieltämättä rupesi tänään yleislakko houkuttelemaan, ei edes työolojen vuoksi (vaikka aihetta sieltäkin löytyisi) vaan ihan sen takia, että ihmiset ymmärtäisivät mitä lakko on. Sellainen lakko, jota kukaan ei huomaa on hyödytön.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. 

Vierailija
2/4 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun postini!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille valittajille pitäis tehdä sellanen pamfletti jossa yksinkertaisesti selitetään koko asia, ojentaisit vain sen. Joka valittaa on kyllä tyhmä.

Vierailija
4/4 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa mun postini!!!

Juuri näin. Pyydettiin tänään muuten postit tekstiviestillä, kerran Kusti ei polje. Sähköpostikaan ei käynyt, ois pitänyt laittaa tekstiviestillä.