Apua, pomo laittoi IG:ssä seurauspyynnön!
En tiedä mitä teen! En halua, että pomo alkaa seurata mua! Toisaalta on tosi kiusallista hylätä seurauspyyntö ja olla töissä aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pomo on kyllä ihan kiva ihminen, mutta en silti halua, että hän näkee lomakuvia jne.
Mitä siis teen?
Kommentit (13)
No oliko pakko käyttää omaa nimeä IG-tilissä?
Hyväksyt, mutta jatkossa julkaiset kuviasi vain tietylle ryhmälle, johon pomosi ei kuulu.
Tsädää, kuvitteletko ettei pomosi lue aihe vapaata täällä?
Joo ei tarvitse hyväksyä jos et töitä halua tehdä jatkossa
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyt, mutta jatkossa julkaiset kuviasi vain tietylle ryhmälle, johon pomosi ei kuulu.
Ei onnistu ig:ssä. Siellä ei voi luoda ryhmiä kuten FB:ssä.
Ap minulla oli sama tilanne. Jätin vaan pyynnön roikkumaan ja varmistin etten vahingossakaan tykkää mistään julkisesta josta pomo voisi nähdä minun olevan aktiivinen ig:ssä. Pomo löysi minut alunperin kun tykkäsin (tyhmänä) yhdestä yrityksen julkaisusta. Yrityksessämme on päälle 200000 työntekijää kansainvälisesti niin ei tullut mieleen että joku pomo minut sieltä bongaisi vaikken ole siellä koko nimellä 😬
Estät pomosi ja sanot että olet poistanut tilisi koska syy XYZ. 😂
Et reagoi siihen mitenkään, eli ignoroit pyynnön ja jatkat elämääsi. Jos hän joskus sanoo asiasta, sano vain että jaa enpä ole huomannut kun siellähän tulee niitä ilmoituksia niin paljon ettei edes tule katsottua tarkemmin.
Done.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu ig:ssä. Siellä ei voi luoda ryhmiä kuten FB:ssä.
Ap minulla oli sama tilanne. Jätin vaan pyynnön roikkumaan ja varmistin etten vahingossakaan tykkää mistään julkisesta josta pomo voisi nähdä minun olevan aktiivinen ig:ssä. Pomo löysi minut alunperin kun tykkäsin (tyhmänä) yhdestä yrityksen julkaisusta. Yrityksessämme on päälle 200000 työntekijää kansainvälisesti niin ei tullut mieleen että joku pomo minut sieltä bongaisi vaikken ole siellä koko nimellä 😬
Se stalkkasi sua... 😆
Tee niin kuin ylempänä sanottiin eli kerrot pitäväsi yksityiselämän erillään työstä. Tai sitten vaan olet reagoimatta, olet kuin et olisi huomannut pyyntöä.
Meillä on taas niin, että pomot seuraavat joitakin intassa ja fb:ssä ja ovat hyvin kaverillisia ja rentoja ihan töissäkin. Minua ei seuraa kukaan ja töissäkin he ovat seurassani virallisia ja jäykkiä. En ole kateellinen, mutta onhan se outoa olla ainoa, jonka kanssa pomot ei kaveeraa. Jään ulkopuolelle jostain jutuista.
Tee toinen ig töitä varten ja kerro se pomolle
Apua mäkin seuraan mun alaisia kun musta se on ihan okoo ja normaalia. En stalkkaa kyllä niitä, jos julkaisevat jotain tykkään kuvista. Mulle ihan sama seuraavatko mua vai eivät.
Et hyväksy pyyntöä ja kerrot että pidät eron yksityiselämän ja työelämän suhteen.