Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 70-luvulla syntynyt liian vanha haaveilemaan iltatähdestä?

Vierailija
11.11.2019 |

70-luvun loppupuolella olen syntynyt ja syksyn aikana iski kaiken järjen vastainen vauvakuume, meillä on jo kaksi lasta joista nuorempikin siirtyy vuoden päästä yläkouluun. Kannattaako vauvahaaveet vaan unohtaa ja alkaa ootella kenties 10-15 vuoden päästä siintävää mummoiluaikaa..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syntynyt seitkytluvun alkupuolella ja vielä haaveilen siitä ensimmäisestäkin lapsesta.

Vierailija
2/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella -70 luvulla syntyneellä ei ole ensimmäistäkään lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 78 ja mulla on lapset 08, 14 ja 18. Ei mitään ongelmia, mutta olen alusta saakka todella nauttinut äitiydestä, erityisesti pikkulapsiajasta.

Vierailija
4/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä vauvoja haluta ja alkaa odottamaan kunhan pystyy siihen.

Vierailija
5/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos olet mies.

Vierailija
6/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just eilen positiivisen raskaustestin. N78.

Vierailija
7/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamala vauvakuume myös, lapseni täytti juuri 18 vuotta ja tarvitsisin taukoa työelämästä. Harmi että miehellä on piuhat poikki, saattaisi herättää kovaäänistä keskustelua jos olisin raskaana.

Vierailija
8/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutti tänä kesänä lapsi omilleen. (-79). Hauska ikä, toisilla vauvoja, toisilla aikuisia.

Vierailija
9/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se liittyy siihen ajatukseen, että se on nyt tai ei koskaan.

-77, lapset -11, -13 ja -18, ja nyt täytyy sanoa että ei koskaan.

Vierailija
10/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset jo aikuisia mut iltatähdestä haaveilen kunhan löydän oikean miehen. Nyt olen sinkku. Syntynyt 70-luvulla.

Vierailija
11/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10 vuotta vanhempi ja kymmenen vuotta sitten kuume nousi :) Heti kun mahdollisuus annettiin raskaisiin luonnollisesti heti. Eli luonnollinen juttu saada vauva vaikka siinä iässä. Isommista nuorin aloitti sillin koulun.

Vierailija
12/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1973 ja mun lapseni on 11v.

Vierailija
13/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haaveilla vaikka jokaisesta plussasta ei enää tule lasta.

Vierailija
14/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa riskit. Olen erityislasten kanssa tekemisissä ja moni näistä onkin se iltatähti. Kun lapsi valvottaa vielä 15-vuotiaana ja olet myös jo mummo, niin....

Vierailija
15/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti toimeen vaan!

Vierailija
16/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tapausta olen tavannut että iltatähti ei ollutkaan se terve suloinen vauva vaan kaikki voimavarat

nielevä erityislapsi. Siinä on avioliitto koetuksella ja saa heittää hyvästit helpolle elämälle jo isojen lasten

kanssa! Kannattaa ajatella järjellä eikä hormonihuuruissa.

Vierailija
17/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta tapausta olen tavannut että iltatähti ei ollutkaan se terve suloinen vauva vaan kaikki voimavarat

nielevä erityislapsi. Siinä on avioliitto koetuksella ja saa heittää hyvästit helpolle elämälle jo isojen lasten

kanssa! Kannattaa ajatella järjellä eikä hormonihuuruissa.

Sama juttu, tästä ei vain tällä palstalla saisi puhua koska "jos riski on 1 % ja tuplaantuu 2 %:iin iän myötä, on riski edelleen pienen pieni vain". Tuntemistani perheistä yli 40-vuotiaiden äitien lapsilla on ollut vaikka mitä ongelmaa ja tietenkin voi olla, että olisi ollut muutenkin, mutta kun vanhemmilla (nuorempana saaduilla) lapsilla ei ole mitään. On vaikka mitä koulunkäyntiongelmaa ja vuoteen kastelua ja erikoisia ihottumia. Nuo ovat tietysti aika pieniä juttuja, mutta vanhempana voi paljastua muuksikin. Niin jos vain on jo saanut kokea pikkulapsiajan ja saanut omia lapsia niin kannattaisi mennä elämässä eteenpäin eikä vain jumiutua siihen yhteen kohtaan vuosikymmeniksi. Vain todistaakseen, että olen vielä hedelmällinen tai jotain, kyllä me kaikki tiedämme, että nelikymppisenäkin voi vielä raskautua, muttei aina kannata.

Vierailija
18/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42. Lapset 22 ja 18.

Joo enpä taida enää vapaudestani luopua.

Toisaalta olishan se kivaa kehua että lapsillani on 25 vuodne ikäero ja naisella vielä.

Siinä jää 10-15 ikäerot toiseksi.

Vierailija
19/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmistin, ettei mitään tähtiä tule 30 v jälkeen.

Vierailija
20/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilemaan? Et. Toteuttamaan? Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän