Työkaveri lopetti flirttailun
Aiemmin oli aina pilkettä silmäkulmassa ja huumoria ilmassa, nyt kaikki loppunut kuin seinään ja työkaveri on jopa tyly! Mitä ihmettä!
Kommentit (43)
Mullekin kävi noin. Taisi löytää jonkun. Niisk. Mut onnea hälle. Yks huippumies pelistä pois.
Varmaan ihastunut nykyään johonkin toiseen naiseen palavasti.
Katsele tilannetta vähän aikaa, jos itse välttelit katsetta myös niin ehkä mies haluaa kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsele tilannetta vähän aikaa, jos itse välttelit katsetta myös niin ehkä mies haluaa kostaa.
Naiset aina ajattelee näin. Ei mene miehen logiikka näin; mies katsoo jos kiinnostaa.
Ehkäpä kyseinen mies on aloittanut viattomalla flirtillä, mutta huomannut, että eipä se hänen kohdaltaan ihan niin viattomana pysynytkään. Tuo välttely mielestäni viittaisi vaan siihen, että jostain syystä haluaa välttää edes pientä flirttailun mahdollisuuttakaan kanssasi. Toinen vahva vaihtoehto on se, että on joku muukin nainen.
Terveisin Naispelko26
Flirtit ihmiset vaihtavat kohdetta usein. Sinun aikasi meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko hän vastakaikua sinulta?
Sai, olin itsekin ihastunut häneen, toki yritin välillä välttää katsetta ettei työkaverit huomaisi.
Työpaikkaihastukset on siitä hankalia, että tunteiden näyttämisen kanssa joutuu olemaan varovainen. Tulee kiusalliset oltavat, jos näyttää tunteensa ja toinen ei olekaan kiinnostunut. Flirttailu voi päättyä sen takia.
Minulla oli vastaava tilanne töissä, ihastuin mieheen joka lähetti kiinnostuneita signaaleja, lähetin hänelle sitten pari viestiä joiden jälkeen viileni. Mies olikin naimisissa, mutta ei pidä sormustaan, olin todella pettynyt kuulemastani, mies oli todella flirtti ja tuijotteleva monta kuukautta ja kun minä tein aloitteen niin kaikki olikin pelkkää p*skaa.
On saanut huomautuksen seksuaalisesta häirinnästä.
Laita itsesi kauniiksi, tissit ja perse esiin kunnolla ja kokeile alkaako pää taas kääntyä. Sitähän sä halusit ?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi näin, oli puolin ja toisin huulen heittoa, en itsekään tiennyt missä mentiin, no naispuolinen henkilö oli tehnyt valituksen.. Huvittavinta tässä oli se, että olin käsityksessä että oli molemminpuolista kun itsekin flirttaili. No eipä ole onneksi enää tullu juteltua.
Ihme kulttuuri tämä! Ei voi edes flirttailla ilman että pitää olla sänkypuuhiin menossa... Kuoleeko teillä heti kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen kun menette naimisiin tai töihin?
Vierailija kirjoitti:
Ihme kulttuuri tämä! Ei voi edes flirttailla ilman että pitää olla sänkypuuhiin menossa... Kuoleeko teillä heti kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen kun menette naimisiin tai töihin?
Tämä! Jos on naimisissa niin flirtti tuo uutta virtaa aviovuoteeseen!
Itse olen mies naisvaltaisella alalla ja varsin säännöllisesti kohtaan kivoja nuoria sinkkunaisia joista monen kans on varmaan flirttailtukin. En vain ole vieläkään keksinyt sitä miten saisin heitä luontevasti pyydettyä ulos, useampaakin olisin aikojen saatossa halunnut pyytää mut en ole kehdannut töissä mitään aloitetta ruveta tekee. Valitettavasti jonkun verran tuudittautunut kans siihen ajatukseen että nuoret naiset hoitoalalla on uusiutuva luonnonvara (niinkun ne onkin) että aina sieltä kivannäkösiä tyttöjä tulee katseltaviksi, kun haluaisin kuitenkin pariutua ja löytää ihan elämänkumppanin pelkän katselun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kyseinen mies on aloittanut viattomalla flirtillä, mutta huomannut, että eipä se hänen kohdaltaan ihan niin viattomana pysynytkään. Tuo välttely mielestäni viittaisi vaan siihen, että jostain syystä haluaa välttää edes pientä flirttailun mahdollisuuttakaan kanssasi. Toinen vahva vaihtoehto on se, että on joku muukin nainen.
Terveisin Naispelko26
Minulle kävi juuri näin. Ensin oli molemminpuolista flirttiä ja sitten mies lopetti yhtä-äkkiä ja muuttui lähes vihamieliseksi. Minä loukkaannuin tietysti, koska en kokenut tehneeni mitään ansaitakseni tullaisen kohtelun. Muutaman kuukauden kuluttua firman tyhy-illassa sitten (oluen rohkaisemana) tunnusti olevansa ihastunut minuun. Nyt ollaan oltu neöjä vuotta yhdessä onnellisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi näin, oli puolin ja toisin huulen heittoa, en itsekään tiennyt missä mentiin, no naispuolinen henkilö oli tehnyt valituksen.. Huvittavinta tässä oli se, että olin käsityksessä että oli molemminpuolista kun itsekin flirttaili. No eipä ole onneksi enää tullu juteltua.
Ootko mun työkaverimies, joka lähetti mulle törkeän viestin puhelimeeni vapaa-ajalla? Se olisi kylmettänyt jokaisen täyspäisen naisen. Kevyt huulenheitto töissä sen sijaan oli ihan kivaa... ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mun työkaverimies, joka lähetti mulle törkeän viestin puhelimeeni vapaa-ajalla? Se olisi kylmettänyt jokaisen täyspäisen naisen. Kevyt huulenheitto töissä sen sijaan oli ihan kivaa... ennen.
En ole koskaan lähettänyt puhelimella naispuoliselle työkaverille viestiä, että en voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Minulle kävi juuri näin. Ensin oli molemminpuolista flirttiä ja sitten mies lopetti yhtä-äkkiä ja muuttui lähes vihamieliseksi. Minä loukkaannuin tietysti, koska en kokenut tehneeni mitään ansaitakseni tullaisen kohtelun. Muutaman kuukauden kuluttua firman tyhy-illassa sitten (oluen rohkaisemana) tunnusti olevansa ihastunut minuun. Nyt ollaan oltu neöjä vuotta yhdessä onnellisina.
Se on vähän hanurista kun/jos työpaikalla alkaa flirttailemaan ja se eteneekin siihen pisteeseen, että toinen tai molemmat ihastuu. Ottaako riski vai yrittääkö tukahduttaa tunteet? Parhaimmillaan käy kuin teillä, pahimmillaan on fiilis koko firmassa kuin hautajaisissa, ja käytävillä sinkoilee meurhanhimoiset katseet. Sama pätee oppilaitoksiinkin, varsinkin jos ovat samalla luokalla tai ryhmässä. Tai ylipäätään sellaisessa tilanteessa missä ei olisi toivottua alkaa säätämään yhtään mitään.
Terveisin Naispelko26
Uutta rautaa tulille ja tällä kertaa ehkä muualta kuin työmaalta.
mies51v