Toivottavasti postilaiset voittavat, muutoin alkaa palkkojen alennukset isolla rintamalla
Jos Posti onnistuu tekemään kyseenalaisia palkanalennuksia, niin sehän on portti auki muillekin yrityksille.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi seuraava ala palkka-aleen?
Muut valtion omistamat yhtiöt. Kiitos postille kun käyvät esitaistelua muidenkin duunareiden puolesta. Jos tämä menee läpi, alkaa varmasti yleinen palkkojen halpuutus.
Täysin samaa mieltä!
Nyt on syytä AY-liikkeen olla hereillä, yli liittorajojen.
Mun mielestä jo nyt olisi perusteltua järjestää yleislakko!
Perseet penkkiin ja koko Suomi seisahduksiin hetkeksi.
Kyllä, niiden täytyy saada pitää palkkansa! Ei ole okei että ihmisiä pakotetaan hommiin palkoilla joilla ei tule toimeen. Olen kyllästynyt kuulemaan kuinka yritysten täytyisi aina tuottaa niin massiivinen määrä voittoa. Miksei riitä että ollaan pikkasen voitolla tai tasoissa, nin että kaikki rullaa toimivasti?
Onhan se selvää, että postilaiset eivät voi voittaa ainakaan pitkällä tähtäimellä. Jos palkat pysyvät nykyisinä, niin asiakkaat siirtyvät käyttämään kilpailijoita, joiden työntekijöillä on pienemmät palkat. Mitä pitempi lakko, sitä suurempi osa asiakkaista siirtyy jo sen aikana kilpailijoille.
Malisen palkka: TÖRKEÄ.
Ajoi koko Postin alas, hoiti hommansa SURKEASTI.
Tämä palkkojen alennus on vain yksi asia lisää tähän nykyiseen aivopesuun. Ihmisille istutetaan jo nyt päähän sitä että todella vähällä pärjää. Voit pärjätä viidentoista neliön asunnossa, voit olla ilman mitään omaisuutta. Älä tee liikaa lapsia vaan keskity kuluttamaan. Iso raha tätä sanelee ja meistä tavallisista ihmisistä halutaan tehdä vain perusyksiköitä jotka tuottavat voittoa ja pysyvät hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palkkojen alennus on vain yksi asia lisää tähän nykyiseen aivopesuun. Ihmisille istutetaan jo nyt päähän sitä että todella vähällä pärjää. Voit pärjätä viidentoista neliön asunnossa, voit olla ilman mitään omaisuutta. Älä tee liikaa lapsia vaan keskity kuluttamaan. Iso raha tätä sanelee ja meistä tavallisista ihmisistä halutaan tehdä vain perusyksiköitä jotka tuottavat voittoa ja pysyvät hiljaa.
Totta joka sana. Ne ei ole ikinä ne Maliset jotka muuttaa siihen aurinkokenno-minitaloon.
Yöjakajien alet alkoivat jo v 2005.
Posti.
I t ..ella..
Emme saaneet näitä julkisuuteen silloin millään.
Lisäksi Pau eli amm.liitto sopi alet työnant. kanssa. Ei voinut kuin niellä. Tuossa on ovi, sanottiin monelle, jos ei kelpaa niin uusia on kyllä töihin tulossa.
Olen sitä mieltä, että Heidi & co ovat oikealla asialla nyt.
Jotka tuntevat postilaisia, tietävät nämä jatkuvat leikkaukset, pitkältä ajalta!
Tsemppiä taisteluun!
Sanopa muuta. Toki on ikävää, että tämä vaikuttaa erityisen kurjasti näin joulun alla, mutta olen 110% postin työntekijöiden puolella.
Mikä olisi seuraava ala palkka-aleen?