Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, unelmiesi seksisessio?

ToivoeidenYöNaiselle
11.11.2019 |

Nainen, jos saisit ihan itse päättää, mitä kaikkea haluaisit yhteen seksisessioon sisällyttää? Tulisi uros, joka kuvauksesi perusteella tekisi kanssasi ihan kaikki toivomasti, mitä kaikkea toivoisit saavasi silloin? Millainen toivoisit tämän uroksen olevan? Tietäisit, että se olisi eka ja vika kerta kun kyseisen uroksen näet koskaan ja kaikki olisi sallittua, hän pitäisi sinua erittäin kauniina ja kiihottavana. Kokonainen vuorokausi käytettävissä. Mies olisi myös kaikilta mahdollisilta taudeilta testattu ja steriloitu, joten taudeista tai raskaudesta ei olisi pelkoa, kaikki voisi tapahtua paljaalla. Kaikki häveliäisyys romukoppaan ja villeimmätkin fantasiat kehiin !!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään häveliäisyyttä fantasioideni suhteen, eli voin toteuttaa niitä vapaasti aina kun on sopiva partneri ja ajattelen lähtökohtaisesti seksistä niin, että kaikki on sallittua.

Fantasiat vaihtelee jatkuvasti, ei ole mitään yhtä kestosuosikkia vaan riippuu elämäntilanteesta, fiiliksestä ja kuukautiskierron vaiheesta millaisesta seksistä milloinkin haaveilen.

Tuollainen tuntemattoman kanssa yhden päivän ajan sekstailu ei ainakaan tässä elämäntilanteessa tai tällä hetkellä kiinnosta eikä kiihota ajatuksena ollenkaan.

Vierailija
2/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, reilu parikymppinen nainen ja näyttelijä Antti Luusuaniemi tai ainakin hänen kopionsa ulkonäöllisesti. Näin tästä untakin viime yönä eli pakko muistella hiukan. :)

Hän viettelisi minut ja olisi nimenomaan sanallisesti hyvin itsevarma. Kaikki alkaisi vaikka viinilasilliselta, josta menisimme tyylikkääseen hotellihuoneeseen. Siellä hän riisuisi minut hitaasti ja tekisi selväksi miten paljon haluaa minua ja saada minut laukeamaan suuseksillä. Hän nuolisi minua ensin vaikka sängyllä, jonka jälkeen menisimme suihkuun jossa panisimme ensimmäisen kerran seinää vasten. Tämän jälkeen siirtyisimme huoneeseen ja jatkaisimme seksiä eri asennoilla, hellemmän ja rajun seksin välillä. Jossakin vaiheessa panisimme peilin edessä, ja mies haluaisi että katson meitä yhdessä kun hän panee minua. Miehen otteet olisivat itsevarmat ja hän kontrolloisi tilannetta sopivasti niin fyysisesti kuin verbaalisesti. Osaisi oikeissa kohdissa kehua tai muuten kiihottaa sanoillaan.

Kokonaisen illan tai yön voisin viettää näissä merkeissä koska vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, reilu parikymppinen nainen ja näyttelijä Antti Luusuaniemi tai ainakin hänen kopionsa ulkonäöllisesti. Näin tästä untakin viime yönä eli pakko muistella hiukan. :)

Hän viettelisi minut ja olisi nimenomaan sanallisesti hyvin itsevarma. Kaikki alkaisi vaikka viinilasilliselta, josta menisimme tyylikkääseen hotellihuoneeseen. Siellä hän riisuisi minut hitaasti ja tekisi selväksi miten paljon haluaa minua ja saada minut laukeamaan suuseksillä. Hän nuolisi minua ensin vaikka sängyllä, jonka jälkeen menisimme suihkuun jossa panisimme ensimmäisen kerran seinää vasten. Tämän jälkeen siirtyisimme huoneeseen ja jatkaisimme seksiä eri asennoilla, hellemmän ja rajun seksin välillä. Jossakin vaiheessa panisimme peilin edessä, ja mies haluaisi että katson meitä yhdessä kun hän panee minua. Miehen otteet olisivat itsevarmat ja hän kontrolloisi tilannetta sopivasti niin fyysisesti kuin verbaalisesti. Osaisi oikeissa kohdissa kehua tai muuten kiihottaa sanoillaan.

Tää on jotenkin huvittava :D Siis toi osio, että fantasioit ja uneksit jostain julkisuudenhenkilöstä.

Mä en ole ikinä fanittanut ketään julkkista, en edes teininä fanittanut ketään muusikkoa tms.

Siksi tuntuu aina hassulta kun jollain on julkkisihastuksia, ei pysty samaistuun ja tajuaan koko juttua ollenkaan.:)

Vierailija
4/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jotenkin huvittava :D Siis toi osio, että fantasioit ja uneksit jostain julkisuudenhenkilöstä.

Mä en ole ikinä fanittanut ketään julkkista, en edes teininä fanittanut ketään muusikkoa tms.

Siksi tuntuu aina hassulta kun jollain on julkkisihastuksia, ei pysty samaistuun ja tajuaan koko juttua ollenkaan.:)

Olkoon vaan huvittava, toisiin ihmisiin tuntee vetovoimaa eikä sitä osaa edes selittää. En ole mitenkään erityisemmin kyseisen näyttelijän fani, mutta joku hänen olemuksessa ja ulkonäössä tosiaan sytyttää. Plus oon aina tykännyt vähän vanhemmista miehistä omanikäisten lisäksi. :D

Vierailija
5/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän keståvää hien pintaan saavaa rakastelua joka alkaisi kohta siitå mihin jäi kaikissa mahdollisissa asennoissa ja eri paikoissa kotona sekä miehen penis, naama ja kådet joka paikassa mutta ei peräaukon sisällä.

Vierailija
6/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen mutta haluaisin tavata tuntemattoman miehen ja naisen, ja seisoisin heidän välissään. Leikkisin samalla omilla dd-rinnoillani.

Nainen nuolisi minua edestä, mies takaa. Saisin orgasmit molemmista aukoista samaan aikaan!

Vierailija
7/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmasessioita on moniakin. Yksi lemppari olisi usean miehen dominointi yhtä aikaa. 5 miestä palvelisi minua kaikin tavoin ja ruoskisin heitä, kurittaisin heidän k yrpiään ja kieltäin tulemasta. Miehet olisivat tietenkin alastomia ja itsellä päällä goottiprinsessan asu.

Vierailija
8/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen todellinen unelmasessio. Mies veisi roskapussin ja antaisi nukkua.

Vierailija
9/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäänpä tyyydyt. Eikö kannattaisi unelmoida kerrankin kunnolla? Miten olisi astianpesukoneen täyttö, pikaimurointi (lattian) ja miehen nukkuminen olohuoneen sohvalla? 

Vierailija
10/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastaja toteuttaa mun unelmaseksiä.

Meillä seksiin kuuluu useita asentoja, suu- ja peppuseksiä myös. Piiskausta, leluja ja fistausta.

Mun unelmassani miehiä olisi kaksi. Mut sidottaisiin kiinni. Käsiteltäisiin niin, että laukeaisin useita kertoja.

Vierailija
11/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus seksistä tuntemattoman komistuksen kanssa ei sytytä yhtään. Kyllä se on kahden ihmisen välinen fyysinen ja henkinen vetovoima, mistä ainakin mun halu syttyy. Muutenkin vaikea saada yhteen vuorokauteen mahdutettua kaikkea sitä, mitä seksiltä haluaa. Vaihtelu on seksissä jees.

Mut jos nyt jotain tuohon kysymykseen vastaisi, niin kaipaisin tällä hetkellä hemmottelua pitkän kaavan mukaan. Sitä että saisi olla täysin antautunut miehen himolle ja hyväilyille. Mies veisi tilannetta ja huolehtisi molempien nautinnosta ja nauttisi täysillä saadessaan tuottaa nautintoa.

Vierailija
12/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon melaa ois kiva saada

Vierailija
13/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen outo. Miesystäväni sanoo useastikin, että nyt tehdään sitä, mitä sinä haluat. Mutta minä en keksi mitään, mitä hän ei jo tee minulle. Meillä menee tavatessamme kaksi kertaa kaksi tuntia peuhatessa ja kahvit siinä välissä. Mitään uusia asentojakaan en keksi. Oma peppuosasto ei kiinnosta. Mies kyllä haluaa straponia pebaan silloin tällöin.

Olen siis mielikuvitukseton kun en keksi enempää kuin mies enkä muulla tavalla nautiskeltuna. Kai sitä saa olla tyytyväinen siihen, mitä jo nyt saa?

Vierailija
14/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen outo. Miesystäväni sanoo useastikin, että nyt tehdään sitä, mitä sinä haluat. Mutta minä en keksi mitään, mitä hän ei jo tee minulle. Meillä menee tavatessamme kaksi kertaa kaksi tuntia peuhatessa ja kahvit siinä välissä. Mitään uusia asentojakaan en keksi. Oma peppuosasto ei kiinnosta. Mies kyllä haluaa straponia pebaan silloin tällöin.

Olen siis mielikuvitukseton kun en keksi enempää kuin mies enkä muulla tavalla nautiskeltuna. Kai sitä saa olla tyytyväinen siihen, mitä jo nyt saa?

Kuulostat ihan ex-mieheltäni :( Hänellä ei koskaan ollut mitään toivomuksia seksin suhteen. Lopulta hän ei halunnut koko seksiä ollenkaan...

Vierailija
15/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä, miksi toisten fantasioita alapeukutetaan. Ne on toisten fantasioita, sun ei tarvitse haluta niitä.

Vierailija
16/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä, miksi toisten fantasioita alapeukutetaan. Ne on toisten fantasioita, sun ei tarvitse haluta niitä.

Jep ja jep ei ole mitään hyvää syytä dissata fantasioita jotka ei loukkaa ketään. Meillä oli joskus hyvinä aikoina leikkejä joissa oli tarkoitus vuorotellen saada tehdä lähes mitä haluaa. Siinä kävi niin että nainen halusi melkein aina olla totteleva osapuoli. Selityksellä en mää oikein keksi mitä haluta.

Okei mun mielikuvitus on aika rajaton ja keksin vaikka mitä. Kuitenkin joskus harvoin sain olla se jonka piti toteuttaa toisen haaveita. Voit varmaan arvata kuinka booring kun toinen ei nykyään halua mitään.

Aargh että ottaa hermoille kun sama nainen on kehunut niin että itsetunto seksin suhteen oli jossain inosfäärin korkeudella. En haluaisi vaihtaa kun oikeasti hyvä muija. Enkä ole sitä tyyppiä että jos on vaikeeta niin lähtee meneen. Ainakin vielä jonkin verran yritän jos alkaisi maistumaan uudelleen.

Vierailija
17/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jep ei ole mitään hyvää syytä dissata fantasioita jotka ei loukkaa ketään. Meillä oli joskus hyvinä aikoina leikkejä joissa oli tarkoitus vuorotellen saada tehdä lähes mitä haluaa. Siinä kävi niin että nainen halusi melkein aina olla totteleva osapuoli. Selityksellä en mää oikein keksi mitä haluta.

Okei mun mielikuvitus on aika rajaton ja keksin vaikka mitä. Kuitenkin joskus harvoin sain olla se jonka piti toteuttaa toisen haaveita. Voit varmaan arvata kuinka booring kun toinen ei nykyään halua mitään.

Aargh että ottaa hermoille kun sama nainen on kehunut niin että itsetunto seksin suhteen oli jossain inosfäärin korkeudella. En haluaisi vaihtaa kun oikeasti hyvä muija. Enkä ole sitä tyyppiä että jos on vaikeeta niin lähtee meneen. Ainakin vielä jonkin verran yritän jos alkaisi maistumaan uudelleen.

Tehkää jotain sellaista missä nainen voi osallistua ja olla aktiivinen ilman, että tarvii ideoida mitä haluaa? Esim. Kaalimadolla näkyy olevan myynnissä Sex Sex Sex- korttipeli. Pelataan kuin ristinollaa.

"Voittaja kääntää kolmen suoran kortit ja häviäjä toteuttaa korttien kääntöpuolella olevat kiihottavat ja nautintoa tuovat tehtävät voittajalle." Jos kolmen suora tuntuu pelinä tylsältä, voi varmaan soveltaa pelattavaksi 5-suorana(?). Liittää papereita tai kartonkeja yhteen ja piirtää siihen "ruutupaperin". Tai jos haluaa pidempikestoisen alustan, piirtää haluamansa kokoiseen lakanaan ruudut. On itselläkin harkinnassa yhtenä vaihtoehtona piristämään mun ja vaimon seksielämää.

Vierailija
18/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää jotain sellaista missä nainen voi osallistua ja olla aktiivinen ilman, että tarvii ideoida mitä haluaa? Esim. Kaalimadolla näkyy olevan myynnissä Sex Sex Sex- korttipeli. Pelataan kuin ristinollaa.

"Voittaja kääntää kolmen suoran kortit ja häviäjä toteuttaa korttien kääntöpuolella olevat kiihottavat ja nautintoa tuovat tehtävät voittajalle." Jos kolmen suora tuntuu pelinä tylsältä, voi varmaan soveltaa pelattavaksi 5-suorana(?). Liittää papereita tai kartonkeja yhteen ja piirtää siihen "ruutupaperin". Tai jos haluaa pidempikestoisen alustan, piirtää haluamansa kokoiseen lakanaan ruudut. On itselläkin harkinnassa yhtenä vaihtoehtona piristämään mun ja vaimon seksielämää.

Vielä sellainen lisäys, että alustana voi käyttää myös pesuhuoneen ja/tai kodinhoitohuoneen lattialaattoja, jos sattuu olemaan esim. 10x10 laatat lattiassa.

Vierailija
19/22 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku tulisi ja ottaisi ja sain vain antautua vikisten himolle. Nuolisi pitkään ja hartaasti, olisi hellän raju, panisi takaapäin ja vetäisi hiuksista selän notkolle, kokeiltaisiin yhdessä peppuleikkejä (mutta jos tuntuisi pahalta lopettaisi) ja saisin ottaa häneltä suihin ja niellä. Rakastellessa katsoisi mua silmiin, kehuisi ja puhuisi hempeitä ja välillä tuhmia. Kaikkea sellaista, mitä oma estoinen mieheni ei halua tehdä mun kanssa. Sitten kaiken jälkeen ottaisi syliin ja antaisi olla lähellä, tankata sitä miehistä voimaa. 

Vierailija
20/22 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hieman kaheli ja pakkomielteinen mies (kuitenkin hyvännäköinen) stalkkaisi minua. Yksin kotona ollessani ilmestyisi kotiini ja pakottaisi seksiin. Rajuin ottein ja rumia puhuen mm siitä miten kauan on seurannut ja halunnut minua.