Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, unelmiesi seksisessio?

ToivoeidenYöNaiselle
11.11.2019 |

Nainen, jos saisit ihan itse päättää, mitä kaikkea haluaisit yhteen seksisessioon sisällyttää? Tulisi uros, joka kuvauksesi perusteella tekisi kanssasi ihan kaikki toivomasti, mitä kaikkea toivoisit saavasi silloin? Millainen toivoisit tämän uroksen olevan? Tietäisit, että se olisi eka ja vika kerta kun kyseisen uroksen näet koskaan ja kaikki olisi sallittua, hän pitäisi sinua erittäin kauniina ja kiihottavana. Kokonainen vuorokausi käytettävissä. Mies olisi myös kaikilta mahdollisilta taudeilta testattu ja steriloitu, joten taudeista tai raskaudesta ei olisi pelkoa, kaikki voisi tapahtua paljaalla. Kaikki häveliäisyys romukoppaan ja villeimmätkin fantasiat kehiin !!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin pitkän eroottisen hieronnan, jossa laukeaisin. Tämä on tosi tärkeää, että kunnolla kiihottuisin ja kostuisin. Kutitusta ja rapsutuksia, hellyyttä ja suukkoja molemmin puolin. Ehdottomasti haluaisin antaa välillä suuseksiä miehelle myös. Tähän päälle pitkä vaihteleva naiminen, joka päättyisi takaapäin panoon. Vielä kun sais tässä loppuvaiheessa läpsäytyksiä pepulle. Että aika tavallinen setti on minulla haaveissa. Pointti on, että meillä minä nain aina päällä ja olen se aktiivisempi. Naitavana oloa välillä kaipaan.

Vierailija
22/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto loppui tuohon, että se olisi joku vieras uros, jonka kohtaisi ekan kerran eikä näkisi enää koskaan. Tuskinpa tuollainen osaisi sormettaa tai nuolla niin kuin minä haluan.

Ei muutenkaan kiinnosta ajatus kertakohtaamisesta.

Fantasioita on monia, ja useita olen saanut toteuttaakin. Täytyy miettiä, mitä kaikkea haluan rakastajieni kanssa kokeilla. Eiköhän ne onnistu. En siis kaipaa mitään vierasta miestä tähän.

Yleensä ottaen se on parasta, että molemmat on kiimassa ja haluaa nauttia ja tuottaa toiselle nautintoa. Toimii.

Luvassa on lähiaikoina myös 2m + minä, haluavat minulle orgasmeja joka tavalla. Ei ole fantasiani, mutta täytyyhän tuo kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla