Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman naisen seksikuvat

Vierailija
11.11.2019 |

Tässä muutama päivä sitten otin itsestäni sellaisia seksikuvia. Sellaisia joissa pyllistän kameralle(mieheni rakastaa peppua) ja ihan kuvia etupuolelta jossa olen jalat auki. Mieheni tykkää katsella kuvia ja ensin ajattelin että tämä on loistava idea, mutta mutta...epävarmuuteni nostaa taas päätään ja olenkin jäänyt empimään josko sitten kuitenkaan lähetän niitä hänelle. Olisitko sinä otettu jos vaimosi laittaisi itsestään tuollaisia rohkeita kuvia? Vai olisiko se totaalinen turn of koska noh...se on vain itse otettu kuva ja mitat ei ole ihan mallin mitoissa..
N38

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kyllä. Digikuvissa on tietysti se leviämisen vaara. Ei varmaan olis kiva tyttikselle löytää netistä omia kuviaan. En toki niitä sinne laittaisi, mutta voi niitä kämmejä käydä lähettäjällekin.

Vierailija
2/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menisin ihan nettiin katsomaan jos haluan kaunista paljasta pintaa nähdä...ei kannata vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin visuaalisesti(kin) kiihoittuvana esteetikkonaisena sanoisin, että riippuu varmasti paljon siitä, onko kuvat otettu tyylillä vai ei ja mikä niiden laatu on.

Kuvista voi ottaa rumia salamakuvia joissa paikat näyttää vaan rumemmalta kuin oikeasti, tai sitten niistä voi ottaa eroottisia ja kauniita joissa parhaat puolet pääsee esiin.

Jos tietäisin miehen syttyvän tuollaisista kuvista, kävisin varmaan kuvauttaan ihan ammattilaisella.

Toisaalta perus jossain duunin vessassa puhelimella otetut kulli-/pillukuvat ja tissipersekuvat kuuluu mielestäni suhteeseen.

En nyt saa selvää tarkoitatko jotain tuollaisia arkisia ohimennen lähettetyjä pikkutuhmia kuvia vai jotain järjestelmällisempää ”kunnon” kuvia?

Oletteko koskaan lähetelleet miehen kanssa mitään alapää-/seksikuvia toisille esim. työpäivän aikana esileikkinä iltaa varten?

Jos ette ole koskaan tehneet tuollaista eikä mies ole millään tavalla ilmaissut kiinnostustaan moiseen, niin en lähettäis yhtäkkiä vaan perseestäni kuvaa.

Osa miehistä on semmosia ahdistujia, että niillä saattais mennä vaan maku.

Vierailija
4/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin visuaalisesti(kin) kiihoittuvana esteetikkonaisena sanoisin, että riippuu varmasti paljon siitä, onko kuvat otettu tyylillä vai ei ja mikä niiden laatu on.

Kuvista voi ottaa rumia salamakuvia joissa paikat näyttää vaan rumemmalta kuin oikeasti, tai sitten niistä voi ottaa eroottisia ja kauniita joissa parhaat puolet pääsee esiin.

Jos tietäisin miehen syttyvän tuollaisista kuvista, kävisin varmaan kuvauttaan ihan ammattilaisella.

Toisaalta perus jossain duunin vessassa puhelimella otetut kulli-/pillukuvat ja tissipersekuvat kuuluu mielestäni suhteeseen.

En nyt saa selvää tarkoitatko jotain tuollaisia arkisia ohimennen lähettetyjä pikkutuhmia kuvia vai jotain järjestelmällisempää ”kunnon” kuvia?

Oletteko koskaan lähetelleet miehen kanssa mitään alapää-/seksikuvia toisille esim. työpäivän aikana esileikkinä iltaa varten?

Jos ette ole koskaan tehneet tuollaista eikä mies ole millään tavalla ilmaissut kiinnostustaan moiseen, niin en lähettäis yhtäkkiä vaan perseestäni kuvaa.

Osa miehistä on semmosia ahdistujia, että niillä saattais mennä vaan maku.

Ihan itse otin kännykällä ajastimen kanssa kuvat. Sängyllämme poseeraan niissä tosin päälläni on mustat liivit ja alaosasta avoimet alushousut joista mieheni pitää. Mieheni on joskus minulle kuvia omaisuudestaan laittanut mutta minä en ole ikinä koska jotenkin tuo epävarmuus on asian estänyt.. kuten taas tälläkin kertaa. Jotenkin kammoksuttaa ajatus että jos tulenkin katumapäälle tai mies pitää minua ihan horona kun yhtäkkiä alan levitellä itseäni tuolla tavalla..tai se tosiasia että en näytä millään mittapuulla samalta kuin netissä olevat kuvat naisista peppu pystyssä.

Ap

Vierailija
5/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen aina arvostanut tuollaisia kuvia. Toki toivoisin niiltä jonkinlaista teknistä laatua, mutta kyllä huonompikin on tyhjää parempi. Mut ehkä mä vaan olen kummallinen kun pidän mun kumppania kuumana ja sit kuvat siitä ovat aina parempia kuin jonkun random nettipimun vastaavat.

M44

Vierailija
6/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen aina arvostanut tuollaisia kuvia. Toki toivoisin niiltä jonkinlaista teknistä laatua, mutta kyllä huonompikin on tyhjää parempi. Mut ehkä mä vaan olen kummallinen kun pidän mun kumppania kuumana ja sit kuvat siitä ovat aina parempia kuin jonkun random nettipimun vastaavat.

M44

Voisin kuvitella mieheni tuntien että ajattelisi samoilla linjoilla..

Ap

Vierailija
7/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaan. Kuvissahan ei tarvitse näkyä kasvoja, jos kuvien leviäminen pelottaa. Itse lähettelen usein tuhmia kuvia ja jokainen mies on tähän mennessä tykännyt. Ja mitä sitten, jos anonyymi kuva ilmestyiskin nettiin? Kiva, että siitä tykätään.

Vierailija
8/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sairas miehen maailma, jos tuhansien naisten alastonkuvat/videot netistä kelpaa, mutta oma nainen aiheuttaa vain vastenmielisyyttä. En tajua miehiä.

Vierailija
9/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä itse oman naisen vartaloa aina kahtoo kanki kovana, vaikka mallin mitat jäi parinkymmenen vuoden ja useamman kymmenen kilon taakse joten anna palaa vain

Mies, 38

Vierailija
10/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat alaston suomeen.

Vierailija
11/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella mieheni tuntien että ajattelisi samoilla linjoilla..

Ap

En kyllä usko... kun sun karvaset pallit alkaa pilkottaa niin on se eri kuin naisen pimpero.

Vierailija
12/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut itsestäni kuvia, niin ettei pää näy, ja joitakin olen muokannut mustavalkoisiksi jotta näyttäisi taiteellisimmilta :) Opin pitämään luomuista mutta melko kiinteistä 80D-rinnoistani ottamieni kuvien kautta, en pitänyt niitä aiemmin seksikkäinä vaikka kaikki miehet ovat niitä aina kehuneet.

N38

Vierailija
13/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettelen tuollaisia kuvia miehelleni ja rakastajalleni, vuoron perään! :D

Vierailija
14/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja vaimoni kanssa laittanut vaimostani alastonkuvia nettiin, joillekin ulkomaalaisille sivuille myös kasvoilla. Saamme molemmat nautintoa ja miesten (muutaman naisenkin) kommentit ovat innostavia.

Vaimoni on kertonut ottaneensa exiensä kanssa myös kuvia, kuvat ovat jääneet entisille. Niissä on myös yhdyntää ja suihinottoa tms

Jo nuorena, tuoreena täysi-ikäisenä vaimo on otatanut itsestään eroottisia vähä ja alastonkuvia. Niitä on muutama tallella, mielettömän kauniita. Kuvauspalkkion sanoi maksaneensa luonnossa.

Vierailija
15/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolle perseelle mikään kamera riitä.

Vierailija
16/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mille perseelle

Vierailija
17/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvat alaston suomeen.

Juu ei..ihan vain oman mieheni silmän iloksi haluan. Lähetin kuvat eilen hänelle ja sanoi tykkäävänsä kovasti.

Ap

Vierailija
18/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonude kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mille perseelle

Vaimon

Vierailija
19/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin kuvat eilen hänelle ja sanoi tykkäävänsä kovasti.

Hyvä että uskalsit.

Vierailija
20/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimonude kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mille perseelle

Vaimon

Mistä sen perseen tiedät...