Tammikuulle odotettavissa laskusuma
Kommentit (11)
Onneksi posti kantaa mulle kotiin vain sähkölaskun, kaikki muut tulee verkkopankkiin tai sähköpostiin. Sähkölaskunkin saa varmaan katsottua sähköfirman sivuilta kun kirjautuu sisään. Ainoa mikä ärsyttää on se, että pakettien saapuminen viivästyy!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi posti kantaa mulle kotiin vain sähkölaskun, kaikki muut tulee verkkopankkiin tai sähköpostiin. Sähkölaskunkin saa varmaan katsottua sähköfirman sivuilta kun kirjautuu sisään. Ainoa mikä ärsyttää on se, että pakettien saapuminen viivästyy!
Köyhä joutuu käyttämään julkista terveydenhoitoa joista laskut tulee aina kirjepostina
Voisitko ap olla tekemättä jatkuvasti samanlaisia aloituksia? Asia käsiteltiin jo kertaalleen.
eihän tuo siihen rahanmenoon vaikuta mitenkään. Ihan yhtä paljon niihin laskuihin menee tuli ne marras- joulu- tai tammi kuussa.
Ilmankos olette köyhiä kun ette tätäkään tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä joutuu käyttämään julkista terveydenhoitoa joista laskut tulee aina kirjepostina
Sinnekin voi varmaan soittaa ja kysyä laskun maksutietoja/ pyytää eräpäivän lykkäämistä?
Ei ole liian myöhäistä muuttaa laskut e-laskuiksi...kädettömät:(
Niin yksinkertaista, säästät nyt marras- ja joulukuulta rahaa niihin tuleviin laskuihin. Normaalit ihmiset toimivat näin, eikä törsää joka senttiä heti kun mahdollisuus.
Pyhä yksinkertaisuus. Soitat / mailaat niille yhtiöille, mistä sinulle tulee laskuja ja pyydät maksutiedot / sähköisen kopion laskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnekin voi varmaan soittaa ja kysyä laskun maksutietoja/ pyytää eräpäivän lykkäämistä?
Voi soittaa ja saa tiedot ainakin Helsingissä. Olen tehnyt näin kun posti oli käännetty toiseen osoitteeseen ja yllätys yllätys sehän toimi milloin muisti.
Marras- ja joulukuun voi hummailla kun ei tule laskuja.