Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuulle odotettavissa laskusuma

Vierailija
11.11.2019 |

Kiitos tästä postilaiset! Köyhä kiittää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marras- ja joulukuun voi hummailla kun ei tule laskuja.

Vierailija
2/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa säästää ennakkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi posti kantaa mulle kotiin vain sähkölaskun, kaikki muut tulee verkkopankkiin tai sähköpostiin. Sähkölaskunkin saa varmaan katsottua sähköfirman sivuilta kun kirjautuu sisään. Ainoa mikä ärsyttää on se, että pakettien saapuminen viivästyy!

Vierailija
4/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi posti kantaa mulle kotiin vain sähkölaskun, kaikki muut tulee verkkopankkiin tai sähköpostiin. Sähkölaskunkin saa varmaan katsottua sähköfirman sivuilta kun kirjautuu sisään. Ainoa mikä ärsyttää on se, että pakettien saapuminen viivästyy!

Köyhä joutuu käyttämään julkista terveydenhoitoa joista laskut tulee aina kirjepostina

Vierailija
5/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap olla tekemättä jatkuvasti samanlaisia aloituksia? Asia käsiteltiin jo kertaalleen.

Vierailija
6/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo siihen rahanmenoon vaikuta mitenkään. Ihan yhtä paljon niihin laskuihin menee tuli ne marras- joulu- tai tammi kuussa.

Ilmankos olette köyhiä kun ette tätäkään tajua

Vierailija
7/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä joutuu käyttämään julkista terveydenhoitoa joista laskut tulee aina kirjepostina

Sinnekin voi varmaan soittaa ja kysyä laskun maksutietoja/ pyytää eräpäivän lykkäämistä?

Vierailija
8/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian myöhäistä muuttaa laskut e-laskuiksi...kädettömät:(

Vierailija
9/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksinkertaista, säästät nyt marras- ja joulukuulta rahaa niihin tuleviin laskuihin. Normaalit ihmiset toimivat näin, eikä törsää joka senttiä heti kun mahdollisuus.

Vierailija
10/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä yksinkertaisuus. Soitat / mailaat niille yhtiöille, mistä sinulle tulee laskuja ja pyydät maksutiedot / sähköisen kopion laskusta.

Vierailija
11/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnekin voi varmaan soittaa ja kysyä laskun maksutietoja/ pyytää eräpäivän lykkäämistä?

Voi soittaa ja saa tiedot ainakin Helsingissä. Olen tehnyt näin kun posti oli käännetty toiseen osoitteeseen ja yllätys yllätys sehän toimi milloin muisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi