Rattikärpäset OFFICIAL
Nähtävillä nyt Yle Areenassa.
Keskustelua ohjelman henkilöistä
Kommentit (81)
Leppoisaa katsottavaa!
Erityisen ison hatunnoston ja halauksen toivon päätyvän Paunolle ja Mirellalle. Paunon uskomattoman lämmin, elämänmyönteinen ja kunnioittava asenne kaikkeen, mitä hänelle on matkan varrella sattunut, sekä välittäminen läheisiään kohtaan on liikuttavaa. Kaikkea hyvää ja onnellista hänelle ja perheelleen.
Mirella näyttää ohjelmassa haastavassa tilanteessa sellaista sitkeyttä ja leijonaemon ominaisuuksia, että kunnioituksella katson. Valtava väsymys ja huoli lapsesta on päivänselvää, samalla kun toisen sairastaessa muu maailma jatkaa pyörimistään, ja siihen on vaan sopeuduttava. Toivottavasti tulevaisuus tuo hyvää tullessaan, ja Mirellalla kuten koko perheelläkin (etenkin Danielalla) säilyy pilke silmäkulmassa.
Kiitos että jaoitte perheenne tarinat avoimesti ja rohkeasti.
Myös afgaanitytöt ihan mahtava lisä sarjaan! Avarakatseisia persoonia, oli ilo kuulla kulttuurien kohtaamisesta sekä muuta pohtivaa keskustelua, sekä samalla ihan vaan heidän höpöttelyään.
Taksikuski pauno on minun suosikkini. Ihana elämänasenne ja kun vielä näyttää tunteensakin suoraan.
Se veera ja sanni tuntuvat hyvin raskailta tyypeiltä. toivottavasti veeraei lähtenyt aupairiksi australiaan: ei taatusti selviä siellä kun ei ole tasapainossa edes omassa kotimaassaan. sannin jatkuva toisten ihmisten negatiivinen arvostelu ärsyttää, vaan mikäpä olen sanomaan, kun tässä itsekin arvostelen sannia ja veeraa, mutta heti lähtee pikakelaus päälle kun toinen näistä pikkutytöistä tulee ruutuun. sitä huivipäisten tyttöjen kiljumista ja sähläystä en jaksa myöskään kuunnella: kasvaisivat jo aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski pauno on minun suosikkini. Ihana elämänasenne ja kun vielä näyttää tunteensakin suoraan.
Se veera ja sanni tuntuvat hyvin raskailta tyypeiltä. toivottavasti veeraei lähtenyt aupairiksi australiaan: ei taatusti selviä siellä kun ei ole tasapainossa edes omassa kotimaassaan. sannin jatkuva toisten ihmisten negatiivinen arvostelu ärsyttää, vaan mikäpä olen sanomaan, kun tässä itsekin arvostelen sannia ja veeraa, mutta heti lähtee pikakelaus päälle kun toinen näistä pikkutytöistä tulee ruutuun. sitä huivipäisten tyttöjen kiljumista ja sähläystä en jaksa myöskään kuunnella: kasvaisivat jo aikuisiksi.
niin ja paunon lisäksi toinen ehdoton suosikkini on se maksansiirron saanut tyttö, ihana tapaus ja olen ihastunut hänen hymyynsä. toivottavasti kaikki on mennyt hyvin uuden maksan kanssa.
Piti sit katsoa koko kakkoskausi putkeen 🙄😀 koukutuin ihan täysin seuraamaan Danskun ja Paunon elämää. Se Paunon poikahan kuoli 😢, kauniisti oli huomioitu sarjassakin.
Senniä en henk koht kestäisi sekuntiakaan livenä mutta mua viihdyttää se sen ja poikakaverinsa mahtava murre 🤩 Olen asunut Treen seudulla yli 10 v mutta en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan noin ”tamperetta”. Ihan kuin jostain vanhasta kotimaisesta elokuvasta!
Muslimitytöt vaikuttaa fiksuilta ja mukavilta, vähän vaan kummastuttaa kuinka juttunsa ovat joka kerta kulttuurien tai uskontojen erojen puimista. Esiintyvätkö tarkoituksella kameralle noin vai onko jutuistaan leikattu sarjaan mukaan pelkästään ko. juttuja..?
Veera...voi kuinka raskas ihminen! Ihmettelen suuresti miksi hän työskentelee lasten kanssa kun selvästikään ei ole hänen juttunsa? Sekin kohta, kun itkeä pärskyy kuinka ”lapset ovat niin kiittämättömiä” ja ”kuinka ne vanhemmat jaksaa niitä”?????häh? Samoin se Euroopan kiertoajelu vaikutti oudolta suorittamiselta, toistakymmentä maata parissa viikossa? No, ehkä tarkoitus olikin katsella eurooppalaisia moottoriteitä 😁
Mutta odotan kyllä kolmatta kautta 🙃
Veera on tosi raskas tyyppi jotenkin........ ihan väärällä alalla jos lasten kanssa töitä tekee. Mitenköhän pärjää Ilkan pojan äitipuolena? :D
Tsemppiä Paunolle <3 Tosi surullinen fiilis tuli hänen perheensä puolesta. Niin nuorena lähti hänenkin poikansa.
Lahden tytöt on aika tavallisia teinejä, kiroamista ja tekemiset juuri ton ikäisten juttuja.....
Ville on hauska tyyppi kyllä...... Nauratti se nokkahuilujuttu :D
Lisää jaksoja vaan, alussa ajattelin et typerä sarja jotenkin mut koukkuunhan tohon jäi nopeasti kun oppi "tuntemaan" henkilöitä....... mun puolestani silti seuraavalta tuotantokaudelta vois jättää ainakin Veeran pois.
Voi jeesus tuota muslimi eukkoa en kestä pätkääkään kuulla tuota sen ääntä😳😳
Voi apua tuo Senni. Koko ajan arvostelemassa muita, kun itsellään on vähän väliä puhelin kädessä.
Mä katson parhaillaan ensimmäistä kertaa tätä ohjelmaa ja kamala tyyppi tuo Sanni, tamperelainen. Miksi kukaan ei puutu sen ajamiseen, sehän syö ja räplää luuriaan ajossa! Lisäksi ilkeä suustaan ja olisi hauska nähdä miltä näyttää ilman pakkelia ja ripsiä, koska ei ole nätti. Sen tekee varmaan tuo käytös etten viehäty hänestä millään tapaa.
Dansku <3 Ihana tyttö tosiaan! Kaikkea hyvää hänen perheelle! Meillä myös elinsiirtolapsi, ja omien kokemusten kautta sukelsin siihen tunnemaailmaan.... <3
Tulit sitten kuitenkin kommentoimaan asiasta, kuin fiksua se on? 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua tuo tanssijatytön mielenterveys on riekaleina. Ihan oikeasti. Apua ja vähän äkkiä.
Vähän ikävä kontrasti kuulla hänen suustaan kuinka on niin burniksessa eikä mitään vapaa-aikaa, kun samassa ohjelmassa on perhe jossa pikkutyttö on lastensairaalassa viikkotolkulla. Mutta eihän sitä murheita voi verrata...
En oikein ymmärrä, mitä haluat sanoa. Vakava tilanne siinä on molemmilla eikä kukaan valita mistään kynnen lohkeamisesta. Ja tuossa tulee vahvasti esille, mikä voimavara perhe ja läheiset ja hyvät ihmissuhteet ovat.
No kyllä hän valittaa kuinka juhannus, kaverit ja kaikki on perseestä.
Mitä autoo noi 3kpl 19v tyttöö ajaa?
Senni saisi keskittyä ajamiseen, sen sijaan, että kyttää muita ihmisiä ja puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Senni on kyllä hauska tyyppi
Ärsyttävä kimittäjä, eikä mitään varaa arvostella muita ihmisiä, tapilla kulmakarvatkin kuin pellenaamarista.
Hieno ohjelma, ajellaan ilman turvavöitä ja puhelin kourassa.
Ratista pidetään kiinni ajaessa koko ajan vähintään yhdellä kädellä ja katse tiessä!!
Vierailija kirjoitti:
Mä katson parhaillaan ensimmäistä kertaa tätä ohjelmaa ja kamala tyyppi tuo Sanni, tamperelainen. Miksi kukaan ei puutu sen ajamiseen, sehän syö ja räplää luuriaan ajossa! Lisäksi ilkeä suustaan ja olisi hauska nähdä miltä näyttää ilman pakkelia ja ripsiä, koska ei ole nätti. Sen tekee varmaan tuo käytös etten viehäty hänestä millään tapaa.
Diabetes puhjennut kun juo koko ajan jotain ratissa!?
Kuvittelin että Veera olis hiukan skarpannut kakkoskauteen, mutta ei... Samaa vinkumista, itkua ja valitusta.
Ahdistaa katsoa koko tyyppiä...