Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukastumiseni on kaupungille KALLIS PAUKKU!

Vierailija
11.11.2019 |

Eli liukastuin eräässä kaupungissa, kun siellä oltiin TÖRKEIMMÄLLÄ mahdollisella tavalla LAIMINLYÖTY hiekoitus. Kivusta ja särystä lähtee nyt 100 000 €:n lasku kaupungille. Tuli kallis paukku!

Oikeudet tietävä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne nastakengät jalkaan.

Vierailija
2/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ne nastakengät jalkaan.

Yhteiskunnan vastuulla on pitää jalkakäytävät turvallisina.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä nykyaikaa, kun käräjöidään omasta liukastumisesta. Normi ihminen mietti askeleitaan eikä olisi heti sormi ojossa osoittamassa syyllistä kompurointiinsa.

Vierailija
4/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä oot kaupungille kallis Paukku.

Vierailija
5/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi vaatia mitä tahansa, se onkin sitten eri asia mitä saa.

Yleensä todelliset kustannukset korvataan, eli sairaskulut ja ansionmenetys.

Vierailija
6/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mitähän iloa tästäkin aloituksesta tekijälleen oli?

Vierailija
7/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä nykyaikaa, kun käräjöidään omasta liukastumisesta. Normi ihminen mietti askeleitaan eikä olisi heti sormi ojossa osoittamassa syyllistä kompurointiinsa.

Ei se ole nykyaikaa. Paremminkin entisaikaan. Silloin korvaukset oli automaatti. Kukaan ei edes kyseenalaistanut asiaa ja kaikki tiesivät kuka on korvausvastuussa. Mutta kipurahoja ei saanut, kulut vain. Myös yksityisenpuolen maksut.

Vierailija
8/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku saanut joskus liukastumisista tms korvauksia tienpitäjältä? Olen miettinyt näitä monesti, kun kunta hoitaa täällä todella huonosti kadut ja tiet. Kaatuminen liukkaalla tai säkkipimeässä kompurointi on täällä ihan arkipäivää.

Vierailija
9/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Oikeus

Vierailija
10/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä aloitus onkin provo, niin on surullista, että ollaan menossa tuohon jenkkityyliin. Ei kaikenlaiset valopäät haastavat heti oikeuteen, jos itse mokaavat. Tai sitten jos muksu mokaa, niin vanhemmat haastaa oikeuteen. Tämän vuoksi moni koulu on lopettanut esimerkiksi lasketteluretket.

Vierailija
11/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku saanut joskus liukastumisista tms korvauksia tienpitäjältä? Olen miettinyt näitä monesti, kun kunta hoitaa täällä todella huonosti kadut ja tiet. Kaatuminen liukkaalla tai säkkipimeässä kompurointi on täällä ihan arkipäivää.

No pitäisikö hieman investoida varusteisiin?

Vierailija
12/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun liukastumisen seurauksena käsi meni pakettiin, hain korvaukset vakuutukseni kautta. Eikö näin ole yleensä tapana toimia? Olisiko minunkin kannattanut hakea kaupungilta korvauksia. Tuo 100 000 kuulostaa kuitenkin aika utopistiselta... Ehkä parempi mahdollisuus olisi saada mitään, jos pyyntö olisi realistinen.

Vierailija
13/14 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä aloitus onkin provo, niin on surullista, että ollaan menossa tuohon jenkkityyliin. Ei kaikenlaiset valopäät haastavat heti oikeuteen, jos itse mokaavat. Tai sitten jos muksu mokaa, niin vanhemmat haastaa oikeuteen. Tämän vuoksi moni koulu on lopettanut esimerkiksi lasketteluretket.

Näitähän on ollut.

Esim1: oikaisi jonkun tontin nurkan läpi kulkeneen epävirallista oikopolkua kuusikon läpi ojanpohjan kautta ja liukastui ja vaati tontin omistajalta korvauksia. Tuo oikopolku ei mitenkään siis liittynyt tontin varsinaiseen pihaan tai kulkureitteihin. Liukastujan mielestä kulkeminen olisi jotenkin pitänyt estää verkkoaidalla tms ettei olisi ollut velvollinen huolehtimaan kunnossapidosta.

Esim2: Liukastui rivitalon pihalla ja vaati taloyhtiöltä korvauksia. Rivitalossa kunnossapito oli järjestetty siten että jokaisen oli tarkoitus viikottain vuorollaan hoitaa hiekoitus. Liukastuminen tapahtui kyseisen henkilön omalla kunnossapitoviikolla.

Molemmat tietysti saivat korvauksensa

Vierailija
14/14 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein AP, itse vaadin korvauksia myös!