Miksi rockmuusikot ovat lyhyitä??
Olen aina halunnut muusikon tyttöystäväksi/vaimoksi, mutta nämä suomalaiset muusikot ovat niin hiton lyhyitä, ettei oikein ole mahiksia, kun olen itse pitkä (175cm) nainen.
Mistä maasta löytyisi pitkiä muusikkomiehiä, mieluiten kitaristi tai laulaja? ;)
Kommentit (22)
Koska pituus on harha. Toisekseen hivenen epätäydelliset joutuvat jotenkin kompensoimaan esim niitä puuttuvia senttejä. Pitkille ja komeille kaikki tulee kuin Manulle illallinen, eikä siinä henkisesti paljoa kehity.
Eikös kaikilla Amerikan rokkareilla ole pitkä mallivaimo? joten ei se oo häpee olla lyhyt mies,jolla pitkä nainen tai toisinpäin:D
ja onhan pitkät naiset paremman näköisiä kuin persjalkaiset maatilat.
Aika moni mies on opetellut soittamaan kitaraa saadakseen. Pitkän ei tarvitse osata mitään.
No voi herranjestas, eiköhän näin aivan kohta 2020-luvulla Suomessakin voida ajatella, että nainen olisi pidempi. Ei lapsellista lokerointia. Muualla tällaista on aina ollut ja Suomessakin tiedän lukuisia esimerkkejä. Voit huoletta sisareni metsästää rockmuusikoita. Ovat ihania ja kiihkeitä sängyssäkin.💕
Aij-jai, kuka suomalainen rokkari on sinkku ? Ville Valo on varattu, mites Amorphiksen ukot? Stam1nan? Sonatan ei kelpaa. Ja Stratovariuksen on liian vanhoja. Mitäs muita niitä olis? Ikä alle 45v mielellään...
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikilla Amerikan rokkareilla ole pitkä mallivaimo? joten ei se oo häpee olla lyhyt mies,jolla pitkä nainen tai toisinpäin:D
ja onhan pitkät naiset paremman näköisiä kuin persjalkaiset maatilat.
Maatilat 😂
Hyvännäköiset on yleensä melko onttoja latvasta. Ja huonoja sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset on yleensä melko onttoja latvasta. Ja huonoja sängyssä.
Kertokaa mulle hyvännäköinen suomalainen rockmuusikko? 🤔
Ehkä jo äitikin on synnytyshetkellä ollut stressaantunut rockmuusiikin armoton uhri. Vähän paiskonut kitaroita jotta saanut adrenaliinin ehkäisemäään stressiä ja siellä sisällä pieni kasvava tähtönen imenyt itseensä kaiikki huonot vaikutteet. Äiti ihmettelee synnytyssalissa ku pienokainen syntyy rööki huulessa. "okko sie iskä huikan tästä miun taskumatista. eikä mitä tahansa pskaaa vaan ihan ehtaa verenmyrkkyä".
Kyllä mä nuoruudestani muistan paljonkin pitkiä rokkareita. Niclas Etelävuori, Jyrki (69), Villet (Valo & Laihiala, eikä Tuomikaan ihan lyhyt ole) jne. Varmaan nuoremmistakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nuoruudestani muistan paljonkin pitkiä rokkareita. Niclas Etelävuori, Jyrki (69), Villet (Valo & Laihiala, eikä Tuomikaan ihan lyhyt ole) jne. Varmaan nuoremmistakin löytyy.
Oij-joi, Ville Tuomi on ihana! Onko naimisissa?
Mikäs rokkistrutsi...