Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISTEN SUNNUNTAI***

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua ilman miestä silmäystäkään, ja nyt on sitten sattunut siitä harvinainen juttu että mieheni lähti baariin! Uskomatonta, vaikea uskoa sitä itsekään. En edes muista koska viimeksi on käynyt, ehkä silloin kun emme olleet vielä naimisissa eikä ollut lasta?

Autolla lähti joten tuskin tulee hyvin pahassa kunnossa takaisin. :)

Monesti olen sanonut että mene hyvä ihminen vähän tuulettumaan, niin ei sitten millään ole lähtenyt.

Osanottoni ja voimia teille jotka olette saaneet huonoja uutisia ultrasta! Olen varma että teitä on useampiakin, sellaisiakin jotka eivät ole uskaltaneet kirjoittaa tänne. Pidän peukkuja pystyssä, että kaikki olisikin hyvin!

Olen tuntenut tässä viime päivinä ekoja kertoja miten vauva muksii niin että tuntuu ihan peräti tuosta kaiken läskin läpi kun kädellä koittaa. Hyvin on hiljainen vauva, voi mennä päiväkausia ettei kuulu mitään :(

Millianille onnea arpavoitosta! Kateushan tässä iskee, itse en ole käynyt edes Virossa, matkailu tekisi hyvää minulle jos se tosiaan avartaa mieltä! Samat pienet ympyrät ja ajatukset aina :)

-lupicaia ja " Helmi" 23 tasan

Vierailija
2/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo puoli kasilta, vaikka mies ja 1v3kk nukkuivat... nukkuvat edelleen. Jotenkin orpo olo, kun en viitsi mitään ruveta tekemään mutta ei enää nukuttanut. Odottelen nyt että heräävät.

Kaikille ESIKOISTA ODOTTAVILLE huomioksi: TÄMÄ on harvinaista sitten tulevaisuudessa, se että olet " yksin kotona" :) Minä oon päässyt kyllä yksin pois kotoa aina silloin tällöin ja varmasti useimmat pääseekin, kun lapsia vain yksi. Mutta jossain vaiheessa hoksasin, että en enää koskaan saanut olla ihan yksin omassa kodissa ja omassa rauhassa. Sitä en ollut osannut ajatella etukäteen, joten ottakaa te vinkistä vaari :)

Muita juttuja:

Olipa tosiaan eilen monella HUONOJA UUTISIA rakenneultrasta :/ Jaksamista odotteluun ja miettimiseen.

).( - Muhun iski eilen aivan mieletön väsymys, olin siis niin jotenkin voimaton etten jaksanut muuta tehdä kuin maata sohvalla ja se sitten itketti. Taisi kostautua tämän viikon työputki ihan toden teolla. Aluksi en yhtään ymmärtänyt ja olin vihainen kun olin niin väsynyt, vasta jossain vaiheessa illalla sitten tajusin että minähän olen tosiaan raskaana... ei ehkä kannata vetää itseään ihan piippuun. Tosin nyt ei ole ollut muita vaihtoehtojakaan. Vielä viikon kun jaksaa, niin sitten jo vähän helpottaa... kai!

Mutta omaa piristystä täytyy jostain ottaa. Taidan houkutella miestä, jos lähdettäisiin kunnon kävelylenkille koiran ja muksun kanssa aamiaisen jälkeen. Käydään vaikka koirapuistossa, sinne on sellainen puoli tuntia matkaa suuntaansa.

Tai sitten alan vaan tehdä niitä töitä, kun nyt tuntuu olokin ihan hyvältä... nössöä.

Nyt takaisin odottelemaan muiden heräämistä. Rauhallista sunnuntaita kaikille!

Coe rv 20+0 (huh!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa, jee :) Ainoa mikä masentaa on se, että huomenna taas TYÖT kutsuvat ja se ei sitte oo ollenkaan kivaa:(

MilliaNille tosiaan mahtavat onnittelut siitä voitosta, kuulosti tosi upealta, vaikken matkustajatyyppiä olekaan. Olen 3-vuotiaana käynyt risteilyllä Tukholmassa ja sen jälkeen en MISSÄÄN ulkomailla...eikä tää Suomikaan oo kovin tutuksi käynyt:) Mies välillä yrittää, että mentäisiin vaikka ihan risteilylle, mutta en mä halua....Eikä meillä ole koirillekaan hoitajaa...seliseli. Alunperinhän meillä oli suunnitelmissa eilen lähteä sinne lossimatkalle, mutta se sitte peruuntui-ei haittaa :)

Masuun ei kuulu mitään uutta :) Vaavi potkii ja liikkuu kovasti. Jonkinlainen rytmi kuitenkin on hälle tullut, että on ihan hiljaa tunnin pari ja sitte liikkuu tosi vilkkaasti vaikkapa tunnin ja sitte on taas hiljaista, kunnes taas alkaa mylläkkä :)

Toivottelen kaikille OIKEIN IHANAA SUNNUNTAIPÄIVÄÄ!! Mä heittäydyn miehen seuraks kattomaan Pionia:)

Halauksin: Je_Ni & Pikku-Isäntä 23 tasan, jeeee :D

Vierailija
4/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi pahoittelut sebastianille ja titalle ja waimolle huonoista ultrakuulumisista! toivon parasta, että kaikki kuitenkin hyvin!

tuollaisten uutisten jälkeen omat " vaivat" tuntuu ihan turhilta ja pieniltä..

meillä ultrassa kaikki näytti olevan hyvin, mutta silti pelottaa että jos onkin jäänyt jotain huomaamatta tai onkin jotain huolen aihetta.. toivon kyllä että kaikki kunnossa!

turvotusta taas paljon, aak, sormet tuntuu tosi kipeiltä..myös päänsärkyä, täytyy tsempata muitsaa ottaa rautalisät.

mulle on iskenyt kunnon herkkyyskausi! pienimmätkin asiat meinaa saada itkun silmään ja mielen herkäksi. aamupalalla ruvettiin miettimään pojan syntymää josta on kohta vuosi,niisk...

..mutta nyt lähden miehen seuraan kun on ainoa vapaa tänään.

rauhallista sunnuntaita massuille!

fiikuna ja mytty rv 21+4

Vierailija
5/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot menee vauhdilla eteenpäin, lukemassa kyllä käyn täällä joka päivä mutta tämä oma pinoutuminen on vähän jäänyt..

Voimia ja jaksamisia teille joilla oli huonoja uutisia rakenneultrassa. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyvin.

Kyllähän me lokakuiset ollaan jo aika pitkällä, koska tuonne on ilmestynyt jo helmikuistenkin pino:)) Mutta toki tässä on vielä monta kuukautta jäljellä tätä ihanaa raskausaikaa.. Pitäis vaan osata nauttia täysillä, koska tää on meidän viimeinen lapsi.

Eilen sitten alkoi koululaisilla kesäloma. Ostettiin eilen jättitramboliini, onhan nuo sitä halunneetkin jo viime kesästä lähtien. Ajattelin, että nyt tai sitten ei ollenkaan.. Vähän enempi ovat omalla pihalla valvonnan alla, kuin naapurin pihalla. Jos itte sitten ensi kesänä kokeilis.

(.) kasvaa, kasvaa:)), liikkeet tuntuu aina vaan voimakkaammilta. Sitten on näitä ihania liitoskipuja, sisäreidet tuosta aivan ylhäältä ovat niin kamalan kipeet!! Varsinkin, kun nousee käveleen. Ja kasvukipujakin on, sellasia ärsyttäviä vihlovia.. Valkovuoto on edelleen runsaanpuoleista.

Mistäköhän sitä löytäis kesäisempiä mammavaatteita, alkaa melko vähissä olla vaatteet, jotka mahtuu päälle..

Neuvola mulla on 9.6 ja varmaan sillon saan kelan paperit mukaan.

Synnytystäkin olen miettinyt ja toisaalta se kyllä kauhistuttaa siis ne kivut! Ja sitten synnytyksen jälkeen jälkisupistukset, ne oli ainakin viimeks aivan tajuttomat!! Ja sitten mulle on joka synnytyksen jälkeen tullut pissatulehdus.

Mukavaa alkavaa viikkoa ja voikaahan paksusti;))

myttynen 22+2

Vierailija
6/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rauhallinen hetki, sain itse nukkua haaaarvinaiset kunnon 1,5h päikkärit ku mies " leikki" poitsun kans. Kolmen maissa tehtiin vahdinvaihto ja poju saatuaan maitonsa nukahti välittömästi - ja mammalla aikaa surffailla kahvikupin ja piirakan kera...

Näitä sunnuntaipäiviä sais olla enemmänkin :)

Rakenneultrassa kävin yksin perjantaina, ku oli niin hässäkkä viikko, ettei ehditty edes miettiä hoitajaa/hoitopaikkaa pojalle. Ultrassa oli kaikki hyvin. Sukupuoltakin kysäsin, vaikka KOS:ssa sitä ei kerrota. Pyysin kertomaan, kun tähtää jalkoväliin :) Näytti oikein et tuossa menee pakarat... ja kyllähän minusta näytti aika selvästi että poju saa pikkuveljen :))

Voimia kaikille, jotka odottelette vastauksia tai saitte kuulla ikäviä ultrasta!

Vaavin liikkeitä en juuri ehdi kuuntelemaan, joskus harvoin huomaan jotain nykimistä... Niin erilaista se oli odotella esikoista kun maltttoi ja ehti töissäkin kuunnella potkuja. Kohta sitä ollaan sitten kahden pienen äiti... hui tätä ajan kulumista.

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

2xlokamamma, 19+1

Vierailija
7/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta kotiuduttu ja piti kyllä melkeen heti tulla lukemaan teidän kuulumisia :D

Titta, Sebastian ja Waimo (toivottavasti meni kaikki oikein): PALJON jaksamista teille!!! Itse voin jotenkin kuvitella huolenne, sillä meidän kolmannella lapsella epäiltiin rakenneultrassa sydänvikaa. Siis siellä ei näkynyt jotain, mikä ois pitänyt näkyä. Sain sitten tarkistusultran myöhemmäksi ja ne viikot meni kyllä aikalailla asiaa miettiessä. Onneksi kyseessä oli väärä hälytys, ja kaikki olikin sitten hyvin. Samaa toivon teille!!

Valmennuksesta: Meillä mies oli armeejassa, kun odotin esikoista. Niinpä perhevalmennukseen ei ois edes päässyt mukaan ja tuskin ois lähtenytkään (ei ollut kiinnostunut asiasta ja on aika ujon puoleinen vieraiden ihmisten keskellä). No, sitten loppui armeeja ja alkoi synnytysvalmennus. Kysyin, lähteekö mukaan, ei halunnut. Anoppihan se sitten sai sätkyt ja alko paasaamaan pojalleen, että pakkohan sinne on mennä. Niin kauan vänkytti, että mies suostu lähtemään. Sanoin kyllä, että ei mun vuoksi tarvi. Kerran siis käytiin yhdessä ja useemmin en ois matkaan huolinukkaan, vaikka ois lähtenytki :) Koko ajan vaan huokaili ja katto kelloa :( Mutta, synnytyksissä on ollu mukana ja ihana tuki siellä onkin ollut.

(.) Vauva on alkanu myllätä ihan urakalla! eilen illalla koko maha hyllyi,kun tyyppi veti kuperkeikkaa siellä. Perjantai-iltana mulla oli pari tuntia tosi inhottava painontunne tuolla alhaalla, oiskohan johtunu paljosta autossa istumisesta. Muutoin kaikki ok, ei valittamista. Painoa on tullu täälläkin niin paljo, että heikkopäisempää hirvittää :((

Reissu meni kivasti. Lapset tappeli kotoisasti suurimman osan aikaa *huokaus* Eläinpuisto oli pettymys, oli menny taso alaspäin aikalailla viimekerrasta. Mutta ihan ok kuitenki, lapset tykkäsi ja sehän se tärkeintä. Suurin yllätys tuli eilen illalla: Mies oli saanut tämän päivän vapaaksi ja ajeli eilen illalla meidän luo sinne mökille :) Sillä oli kalavehkeet mukana ja niinhän ne sitten yökahteen saakka oli virvelöimässä pojan kans. Poika on ollu tämän päivän väsynyt mutta onnellinen. Sai kerranki kaipaamaansa laatuaikaa isin kans :)

Huomenna on viimein se rakenneultra!!!!!!!!! Ihanaa, jipiijipii! Klo 12.20 on aika eli aamulla saa jännittää vielä jonku aikaa.. Niin ja huomenna on myös mun synttärit, 26v tulee täyteen :D

Nyt taidan kömpiä peiton alle lukeen lehteä, kun tytöt nukkuu ja poika meni pihalle. Mies alko lukemaan kirjaa, mutta kuorsaus tuolta kyllä kuuluu...

Mianni 20+1

Vierailija
8/8 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää väsymys tuntuu ihan JÄRJETTÖMÄLTÄ!

Tiistaina on tarkoitus lähteä mökille, mutta poitsu on kuumeessa. Epäilen hampaista johtuvaksi, koska tänään huomasin, että pienellä on tulossa NELJÄ, mahdollisesti kuusi, hammasta yht' aikaa. Rassupieni...

Viikonloppu sujui normaalisti, eilen loppui teinien koulu. Kymmenen viikkoa vapaata ohjelmaa, ihan kiva. Poitsu meneekin sitten syksyllä YSILLE!!! Vastahan sekin oli VAUVA... Ja ripille pääsee ensi kuussa... NYYH!!! Tyttö menee yläasteelle, tosin muutos täällä ei ole suuri, kun ala-ja yläaste on samassa koulussa.

Masun suhteen ei mitään uutta, liikkeitä ei juurikaan tunnu. Neuvola juhannuksen jälkeen, sitten saa Kelaan todistuksen. HUI! Aika juoksee liian nopsaan... ;-)

Ikävä oli lukea huonoja ultrakuulumisia!

Voimia kaikille, Titta, Sebastian ja Waimo! Toivotaan, että kaikki selviää nopeasti...

Tunde ja Onni II 19+2