Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti että jatkossa nauttisin alkoholia joko kahdestaan kotona tai ravintolassa miehen seurassa

Vierailija
10.11.2019 |

Alkoholisti en ole mutta tykkään väkevistä, joten mies on huolissaan eikä halua päästää minua yksin tai kavereidenkaan kanssa ulos. Mies pelkää että jotain ikävää sattuu enkä pääse yömyöhään turvallisesti kotiin. En tiedä mitä vastaisin miehelle.. Ihanaa että mies välittää mutta liika holhoaminen ärsyttää. Mies oli ostanut punaviiniä ja pullon väkevää kotiin, jotta voimme nauttia niitä turvallisesti kahdestaan kotona. Seuraavaksi varmaan ehdottaa aa-kerhoa. :( Olen tullut humalassa kotiin mutta koskaan en ole ollut puolialasti tai oksentanut matolle. Viimeksi kun vietin iltaa tyttöporukassa niin mies oli valvonut koko yön ja viestitellyt ystäväni kanssa. En tiedä, ehkä viinapääni on huono. :( Miten teillä nautitaan alkoholia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan huolehtivainen mies. Mietipä itse omaa a-kulutustasi. Hän lienee aiheesta huolissaan.

Vierailija
2/2 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan huolehtivainen mies. Mietipä itse omaa a-kulutustasi. Hän lienee aiheesta huolissaan.

Skippaan illallisen välistä aina kun juon. En ole sanonut miehelle kun se varmasti tietää jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi