Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia tässä kohta moraalisesti oikein? Roskalava-ryhmä ja ensimmäinen varaaja _aina_ minua ahdistellut ex-työkaveri

Vierailija
10.11.2019 |

Eli paikkakunnamme roskalavaryhmästä kyse, jonne olen useasti laittanut tavaraa annettavaksi. Nyt kuitenkin viimeisen kymmenisen tavaran varaaja on tämä entinen työkaveri. Hän siis aikoinaan puristeli minua rinnoista ja takapuolesta työaikana ja änkesi pari kertaa naisten pukuhuonetiloihin ahdistelemaan.

Sääntöjen mukaan tavara pitää antaa ensimmäiselle varaajalle. Olen nyt joutunut näihin ilmoituksiin kommentoimaan tyyliin "tämä menikin jo yhdelle tutulle" "Ei valitettavasti olekaan annettavana" ja "Tämä meni valitettavasti rikki" tms. Saan varmaan kohta jonkun bannin tuolle sivustolle tuon takia(?)

Minusta tuntuisi todella ahdistavalta antaa tälle tyypille osoitetietojani tai ylipäätään nähdä koko ihmistä. Kuitenkin tuolla ryhmässä tavara kiertää hyvin ja en haluaisi siitä erotakaan. Miten itse toimisit, jos olisit minä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vain että se menee seuraavalle koska olet ko. miehellä on taustaa seksuaalisesta häiriköinnistä.

Vierailija
2/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pesä sillä on vaan mielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en tosiaankaan tiedä miten tämä mies ehtii aina ensimmäiseksi varaamaan, päivystääkö hän ryhmässä jatkuvasti vai onko tuollaiseen olemassa joku sovellus? (itse käytän pöytäkoneella niin en tiedä)

ap

Vierailija
4/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa inhottavalta tyypiltä! Ei se edes halua niitä kamoja, kunhan vaan tahtoo ahdistella sua.

Vierailija
5/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouto jostain muualta kuin sun kotoa ja paikalle menee joku muu kuin sinä.

Vierailija
6/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä tuo tyyppi?

Vierailija
7/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaaminen ja joku miespuolinen korsteeni viemään tavaran joka kerta. Joku tuttu varmasti auttaa kun kerrot tilanteen. Eiköhän parin kerran jälkeen luovuta.

Vierailija
8/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa inhottavalta tyypiltä! Ei se edes halua niitä kamoja, kunhan vaan tahtoo ahdistella sua.

Siltä tosiaan vaikuttaa, sillä varasi parit korkokenkäni, naisten kosmetiikkatuotteita ja raskausajalle suositeltavia vitamiineja.

ap 

Vierailija
9/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fb:ssä, joten en tiedä, miten se toimii, mutta kai voit panna tuolle hyypiölle henkilökohtaisen viestin? Että "En halua olla kanssasi missään tekemisissä, koska ahdistelit minua silloin 20xx-20yy. Toivon, että et yritä enää ottaa yhteyttä millään tavoin."

Jos ei usko, se menee jo stalkkaamisen puolelle, missä tapauksessa sinuna harkitsisin vakavasti rikosilmoituksen tekemistä ja lähestymiskieltoa. Onko hän yrittänyt ottaa sinuun mulla tavoin yhteyttä? Vähän liikaa "sattumaa" tuo, että on varannut kymmenen nimenomaan sinun lahjoittamaasi tavaraa.

Vierailija
10/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä tosiaan vaikuttaa, sillä varasi parit korkokenkäni, naisten kosmetiikkatuotteita ja raskausajalle suositeltavia vitamiineja.

ap 

No just joo, huono provo paljastettu.

Ei jatkoon.

0/5

Vierailija
11/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä tyyppi, silloin hän ei näe sun ilmoituksia ja juttuja.

Vierailija
12/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun vetäydyt saitilta. Ilmaisesta tavarasta pääsee helposti eroon ilman mitään facebooksaittejakin. Vie romppeesi kierrätyskeskukseen tai vaikka jätteenkeräyslaitoksiin, niissä on yleensä osasto myös kierrätystavaralle.

Vierailija
13/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

Vierailija
14/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, 8 ei ollut oikea ap. Jollakulla on vaan ilmeisesti tylsää. 

Ihan perus huonekaluja, kirjoja, levyjä yms. varaillut.

ap

Vierailija
15/15 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on äijällä pokkaa. Luulisi edes että hävettäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi