Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolissaan

Huolestunut tyttö
10.11.2019 |

Hei!

Olen huolestunut tyttö. Minua huolestuttaa se että kun olin 12-13.v lainasin salaa äitini sheivaajaa ja olen nykyisin 15.v minua huolettaa se että olen saanut hpv- viruksen äitini sheiveristä:(
Olen yrittänyt hakea tietoa aiheesta mutta sitä on todella vähän:(
Vanhempani ovat olleet parisuhteessa jo 16.vuotta, mutta onko mahdollista että olen hpv-tulehduksen?
Sheiveri on ollut ihan puhdas, siinä ei ole ollut verta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama huoli:( joskus käytin äidin sheiverii ku en tienny että siitä ois haittaa:( ja nyt mua pelottaa

Vierailija
2/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama huoli:( joskus käytin äidin sheiverii ku en tienny että siitä ois haittaa:( ja nyt mua pelottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv tarttuu sukupuoliteitse. Ootko sekstannu äitis kans? Jos et niin et kuule oo mitään tartuntaa saanu.

Vierailija
4/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv tarttuu yhdynnässä, jossa ei käytetty kondomia ja suuseksissä tai käsien välityksellä. Käsien kautta tarttuminen edellyttää sitä, että kädellä kosketetaan ihoaluetta, jossa on virusta ja sen jälkeen kosketetaan välittömästi toisen henkilön sukupuolielimiä.

Vierailija
5/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus....

Vierailija
6/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ois todennäkösempää saada se siinävaiheessa kun syntyy?

Joku 90 prossaa hpvstä paranee itekseen. Joten jos kaksvuotta sitten oisit sairastunut niin luultavasti oisit jo parantunutkin.

Vierailija
7/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv ei säily hengissä pinnoilla hetkeä kauempaa, joten shiverissäkään sitä ei voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä