Kuinka paljon kumppanin ilkeät ulkonäkökommentit vaikuttavat teihin?
Minulla eniten läheisyyteen vaikuttaa ja se.siin. Myös anoreksia taas puhjennurt. Ero väistämätön siis.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Eli ei muutu ainakaan parempaan teidän komlkemuksenne mukaan? Ap
Kuuluu miesystäväsi persoonallisuuden piirteisiin: et voi muuttaa niitä. Sulla asia on jo vaikuttanut kammarin puolelle, ei sinne ole paluuta, kun asia on tossa vaiheessa. Sanon tän todella pitkän kokemuksen perusteella - juuri sen liian pitkän. Odotin muutosta. Sitä ei tule. Ei tule. Sinun sijassasi aloittaisin oman elämän ja sen kunnollisen kumppanin etsinnän... eilen.
Onnea sulle elämääsi, tulet sitä saamaankin, jos osaat tehdä ne sinulle oikeat valinnat. Ole rohkea itsesi takia, on kyse omasta ainutkertaisesta elämästäsi.
Aloin katsella asuntoa ja harkitsen muuttoa paikkakunnalta. Miten tämä on näin vaikeaa vaikka toinen törkeä. Nyt yöllä hän löi minua tyynyllä,haukkui ja huusi tunteja ja valvotti, kun kerroin eroaikeista. Poltti sisällä tupakkaa jotta kävisi henkeeni. Ei ole tässä turvallista etsiä asuntoa. Ap
En ymmärrä, miksi kukaan olisi qusipään kanssa. Jos tulee ilkeitä ulkonäkökommentteja, suhde loppuu siihen.
Ja ap, seksin voi kirjoittaa ihan oikein, ei se mikään tabu ole.
Miksi kukaan harrastaa seksiä huonosti käyttäytyvän idiootin kanssa? Miksi se idiootti harrastaa sinun kanssasi, ellet häntä kiihota? Kyllä siinä on taas vakka kantensa valinnut. ☹
Viisari ei valehtele. Sussa ei ole mitään muuta vikaa kuin se idiootti, jonka potkit pihalle nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Vie halut, syö rakkauden. Sairastuin todella vaikeasti, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Narsismiahan tuollainen on - suoraan tai kiertäen toteutettuna .En halua olla enää koskaan missään tekemisissä ihmisen kanssa, jolle en ole täydellinen, paras ja prioriteetti juuri tällaisena.
Narsismia? Ei nyt sentään vaikka toki ilkeää muuten.
Näytin tämän miehelleni ja lupasi muuttaa käytöstään. Katsotaan miten menee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä huonosti menee pienen paremman hetken jälkeen. Hukkaat aikaasi.
Sen verran vaikuttaa, että jätän.
Isäni kritisoi ilkeästi äitiä ja minua monta vuotta. En ymmärrä, miten äiti jaksoi häntä niin kauan. Lopulta erosivat.
Sain ikään kuin "rokotuksen" noina vuosina tuollaista käytöstä kohtaan. Sellainen tyyppi ei ole mun kaveri.
Sillä tavoin, että uutta parisuhdetta en tule enää koskaan muodostamaan. Olen loppuelämäni yksin. En halua enää ikinä kokea samaa.
Vaikutti sen verran, että kumppanista tuli ex. Rakastavaan ja toista kunnioittavaan parisuhteeseen ei kuulu oman kumppanin haukkuminen, pilkkaaminen, mitätöinti eikä vähättely.
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää siis henkisen väkivallan lisäksi sinuun jo fyysistäkin väkivaltaa. Lisäaika ei muuta mitään, pahemmaksi se vain muuttuu. Älä tuhlaa aikaasi idioottiin, vaan lähde heti. Hän on oikean karvansa jo näyttänyt. Hyvät miehet eivät tuollaista tee koskaan. Löydät varmasti arvoisesi kunnollisen miehen.
Miksi olisin miehen kanssa, joka ilkeilisi minulle? Olisi ex samantien.
Outo kysymys. Emme harrasta toistemme solvaamista.