Kuinka paljon kumppanin ilkeät ulkonäkökommentit vaikuttavat teihin?
Minulla eniten läheisyyteen vaikuttaa ja se.siin. Myös anoreksia taas puhjennurt. Ero väistämätön siis.
Kommentit (54)
Kyllä tämä ilkeily on suorastaan lamauttavaa. En ole enää oma itseni. Siksi kysyin, kun kumppanin mielestä toissapäiväinen haukkumisensa pitäisi jo unohtaa ja olla normaali. Minua nuo sanat loukkasivat paljon ja itkenyt niitä. Nähnyt myös painajaisia huutamisestaan. Ap
Romahduttavat itsetunnon ja ajavat jatkuvasti ihastumaan vieraisiin miehiin. En tiedä, tuleeko tästä enää hyvää, harmittaa heittää muuten hyvä avioliitto roskiin sen takia, joten olen yrittänyt jo 4 vuotta saada tunteitani ja rakkauttani ja halujsni takaisin. Ja tuskin saisin ketään toistakaan, jolle kelpaisin.
Vierailija kirjoitti:
Romahduttavat itsetunnon ja ajavat jatkuvasti ihastumaan vieraisiin miehiin. En tiedä, tuleeko tästä enää hyvää, harmittaa heittää muuten hyvä avioliitto roskiin sen takia, joten olen yrittänyt jo 4 vuotta saada tunteitani ja rakkauttani ja halujsni takaisin. Ja tuskin saisin ketään toistakaan, jolle kelpaisin.
Miksi tarvitsee olla suhde? Minä viihdyn yksinkin. Läheisyys ilkeältä ei kiinnosta muutenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee olla suhde? Minä viihdyn yksinkin. Läheisyys ilkeältä ei kiinnosta muutenkaan. Ap
Kannattaakin erota silloin, kun vielä pystyy. Mitä pidempään jää katselemaan sitä, sitä vaikeammaksi se muuttuu.
En piittaa niistä mitään, ainakaan jos niitä ei toistella jatkuvasti. Saman asian jankuttaminen yhä uudestaan ärsyttää aina, olipa kyse mistä tahansa.
Vaikutti niin paljon, että jätin miehen. Vinoili usein esim. painostani vaikka olen täysin normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
En piittaa niistä mitään, ainakaan jos niitä ei toistella jatkuvasti. Saman asian jankuttaminen yhä uudestaan ärsyttää aina, olipa kyse mistä tahansa.
Ei se voi olla vaikuttamatta, itsetunto tutkitusti rakentuu myös läheisten palautteesta, ei tule vain sisältä päin.
Yhden mun exäni ulkonäkö kommenttien helmi ole se kun mun pää oli kuulemma liian pieni :D Sitten on tietty nää normaalit millä miehet haukkuu puolisoaan, mutta toi oli silleen aika mahtava, koska miten sä kasvatat päätäsi, jotta toista ei häiritse sun pää? :D
Vierailija kirjoitti:
Yhden mun exäni ulkonäkö kommenttien helmi ole se kun mun pää oli kuulemma liian pieni :D Sitten on tietty nää normaalit millä miehet haukkuu puolisoaan, mutta toi oli silleen aika mahtava, koska miten sä kasvatat päätäsi, jotta toista ei häiritse sun pää? :D
Mitä ihmeen "normaaleja" asioita on miehillä, tai naisilla, joilla haukkua puolisoaan?
Miksi olette sellaisen tyypin kanssa joka ilkeilee ja aiheuttaa mielipahaa? Pelottaako yksinoleminen? Siinä ei ole mitään pelättävää. Jatkamalla kuspiän kanssa estätte aidon ja rakastavan ihmissuhteen saapumisen elämäänne.
Ilkeä ja "näpäyttelevä" puoliso ei teitä rakasta, muistakaa se. Aito oikea rakkaus hyväksyy teidät sellaisena kuin olette eikä aseta ehtoja tai vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "normaaleja" asioita on miehillä, tai naisilla, joilla haukkua puolisoaan?
En ole naisten kanssa seurustellut, mutta ne läski lehmä ja huo_rittelut tietty, kuvottavaksi sanominen jne. Miehet on siitä kummallisia kun ne seurustelee ja menee naimisiinkin vaikka inhoaisi ja vihaisi toista.
Edellisessä suhteessa ilkeät kommentit satuttivat todella paljon, ja vaikka erosta on jo aikaa, olen edelleen todella epävarma ja koen olevani kaikin puolin huono. Nykyisessä suhteessa mies ei koskaan ole sanonut minusta mitään pahaa, muistaa kehua ja helliä minua päivittäin! Eli ap, suosittelen lähtemään pikaisesti. Se haukkuminen ei tule loppumaan, pahenee vaan. Sinua varten on olemassa joku parempi.
No en kyllä kuuntelisi päivääkään tuollaista halventamista. Onneksi oma mies ei ole ikinä sanonut ulkonäöstä mitään pahaa ja en sanoisi itsekkään hänelle
Vierailija kirjoitti:
Minusta ilkeät sanat ja sana "kumppani" eivät kuulu yhteen. Ehkä "ex-kumppani".
Miksi te kuuntelette pazkaa ja pysytte yhdessä?
Ihan samaa tulin kirjoittamaan. Jos kumppaniltani alkaa tulla ilkeitä ulkonäkökommentteja, niin suhteemme on taputeltu.
No huh huh! Jos mieheni käskisi minun pudottaa painoa, lupaisin pudottaa elämästäni heti huomenna pois 85 kiloa: hänet.
Ilkeät kommentit kertovat siitä ettei rakkautta ja kunnioitusta ole. Ilman niitä ei kannata olla yhdessä kenenkään kanssa. Ihmisellä on vapaus valita seuransa. Älä hukkaa elämääsi voimalla pahoin jonkun kanssa, joka tekee tahallaan olosi huonoksi.
Miksi ihmeessä kumppanini puhuisi minulle rumasti? Ei sellainen kuulu suhteeseen missä toista arvostetaan. Toki oman kuupan täytyy olla kunnossa.
No ei. Varsinkin suhteen alkuajan luulisi olevan helppoa ja ihanaa. Jos alussa on jo noin vaikeaa, niin luuletko suhteen onnistuvan? Eiköhän tuo vain pahene... Minusta suhteen alussa on syytä kiinnittää huomiota mahdollisiin epäilyttäviin merkkeihin. Esimerkiksi useat narsistit oireilevat turhalla mustasukkaisuudella.
- 11