Kuinka paljon kumppanin ilkeät ulkonäkökommentit vaikuttavat teihin?
Minulla eniten läheisyyteen vaikuttaa ja se.siin. Myös anoreksia taas puhjennurt. Ero väistämätön siis.
Kommentit (54)
Minusta ilkeät sanat ja sana "kumppani" eivät kuulu yhteen. Ehkä "ex-kumppani".
Miksi te kuuntelette pazkaa ja pysytte yhdessä?
Pudotitko kumppanin kanssa pois elämästäsi?
Vie halut, syö rakkauden. Sairastuin todella vaikeasti, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Narsismiahan tuollainen on - suoraan tai kiertäen toteutettuna .En halua olla enää koskaan missään tekemisissä ihmisen kanssa, jolle en ole täydellinen, paras ja prioriteetti juuri tällaisena.
Ilkeiden sanojen määrä korreloi erittäin hyvin suhteen epäonnistumisen kanssa. Rakentava puhe on eri asia, mutta ilkeys ei tosiaan kuulu ihmissuhteeseen.
sairastuin anoreksiaan, onneksi oli voimia lähteä suhteesta
Miksi kukaan saisi ilkeitä kommennteja kumppaniltaan?
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaa, että ihmiset eroavat liian helposti. Annan mahdollisuuden 6kk muuttaa käytöstä. Huonolta näyttää. Tänään mm. haukkunut peloistani. Omansa vain sallittuja aikuiselle. Minun pelkoni vääriä ja lasten pelkoja. AP
Sopisiko teille ehkä sama lääkitys?
Ei todellakaan pidä antaa 6kk:n mahdollisuutta ihmisille, joka kohtelee huonosti ja tekee onnettomaksi. Silloin voi ehkä antaa mahdollisuuden, jos suhde on periaatteessa hyvä, mutta vähän väljähtänyt. En missään nimessä jäisi kuuntelemaan mitään ilkeitä ulkonäkökommentteja tai muita loukkauksia.
Yhdessä kaksi vuotta, ei ole ikinä kommentoinut mitään negatiivista ulkonäöstäni. Sen sijaan jaksaa aina muistuttaa siitä, kuinka kaunis ja seksikäs olen.
Miksi pysytte huonoissa suhteissa?
Hyvin paljon. Elän yksin, vaikka minua pitivät muut ihmiset kauniina.
Miehen kommentti minulle: liian vanha ja liian lihava.
Rumalla miehellä oli kaljamaha. :D
Seksi ja läheisyys loppuisi heti. Ero tulisi väistämättä jollain aikataululla.
Ilkeä kommentti on eri kuin huolestunut kommentti esim painon noususta, mutta nenäleikkaukseen, oikomishoitoon, rasvaimuun tai implanttien laittoon kehottaminen on miten tahansa ilmaistuna mielestäni inhottavaa.
Mun ex sanoi, että "jos haluat näyttää kauniilta, niin sun pitäis mennä kauneusleikkaukseen". Ja "jos mä haluisin panna jotain hyvännäköistä eukkoa, niin voisin vaan hakea tuolta kadulta melkein kenet tahansa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaa, että ihmiset eroavat liian helposti. Annan mahdollisuuden 6kk muuttaa käytöstä. Huonolta näyttää. Tänään mm. haukkunut peloistani. Omansa vain sallittuja aikuiselle. Minun pelkoni vääriä ja lasten pelkoja. AP
Jos niitä ilkeitä kommentteja tulee jostain syystä vaikka stressi ja niitä päättää anteeksi ja pyritään muuttamaan omaa käytöstä on aivan eri asia, kuin nostaa omaa itseään haukkumalla toista. Minusta Suomessa erotaan liian myöhään, väkivaltaa on perheissä paljon, henkistä sekä fyysistä ja nää on aina hyvä syy erota!
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja läheisyys loppuisi heti. Ero tulisi väistämättä jollain aikataululla.
Ilkeä kommentti on eri kuin huolestunut kommentti esim painon noususta, mutta nenäleikkaukseen, oikomishoitoon, rasvaimuun tai implanttien laittoon kehottaminen on miten tahansa ilmaistuna mielestäni inhottavaa.
Mun ex sanoi, että "jos haluat näyttää kauniilta, niin sun pitäis mennä kauneusleikkaukseen". Ja "jos mä haluisin panna jotain hyvännäköistä eukkoa, niin voisin vaan hakea tuolta kadulta melkein kenet tahansa"
Ihan sama oli meillä. Mun olisi pitänyt leikkauttaa rintani ja koko ajan huomautti, miten surkea olin kaikessa mitä tein. Ei voi kuin ihmetellä, miksi ihmeessä hän oli kanssani niin kauan, vaikka halveksui minua niin syvästi.
Uusi mies on täysin erilainen. Kehuu koko ajan, pitää vartalostani, sanoo että olen auton ratissa hyvä kuski (!!!). Mitään negatiivista ei ole sanonut minulle. Auttaa kodin töissä, mitä exä ei todellakaan tehnyt.
Eli ei muutu ainakaan parempaan teidän komlkemuksenne mukaan? Ap
Kumppanin ilkeät kommentit ulkonäkööni liittyen vaikuttaisivat niin, että kumppanista tulisi ex-kumppani hyvin nopealla aikataululla. 15 vuoden aikana kumpikaan meistä ei ole kommentoinut toisen ulkonäköä ilkeästi.
Ne muistaa kauan. Mutta myös muut ilkeät kommentit kuin ulkonäköä koskevat.
Kyllä sen tyhmempikin tajuaa, kun toinen tarkoituksella loukkaa.
Erohan siitä tulee väistämättä.
Vaikea sanoa, ei ole kokemusta moisesta. Varmaan jäisi kaihertamaan. Yhdessä >20 vuotta.
Mun mieheni ei ole kyllä ikinä sanonut mitään ilkeää ulkonäöstäni, enkä minä hänen. Ei kyllä mielestäni parisuhteeseen kuulu tuollaiset kommentit.
Sai minut pudottamaan 20kg ylimääräistä kun en sitä itse tajunnut.