Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia siitä, keitä matkusti kyttääjäbussissa, josta käsin käräytettiin henkilöautossa hetken pallisillaan ollut mies

Vierailija
09.11.2019 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sitä voisi tietää?

Vierailija
2/16 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitajien pikkujouluporukka. Eivät halua pilata iltaansa sun hypotermialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kaiken ikäisiä ja jokaista sukupuolta olevia ihmisiä?

Vierailija
4/16 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin nauruun kun kuvittelin tilanteen. Siinä vähän tuuletellaan tappia, kun viereen ajaa ruuhkabussi 👍

Vierailija
5/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä voi ymmärtää, kuka jaksaa tuollaisesta ilmoittaa häkeen. Ellei sitä tappia sitten hierottu auton ikkunaan lasten edessä. 

Vierailija
6/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aletaan puuttumaan tähän joidenkin naisten harjoittamaan yleisillä paikoilla tissiensä esittelyyn, ovat siis puoliksi esillä?

T.nainen itsekin

Vierailija
7/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäistä käytöstä on suitsittava. Aiheuttaa helposti vain harmia.

Vierailija
8/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi idiootti vetää hanskaansa julkisella paikalla. Siinä on mieheltä jäänyt kotikasvatus saamatta ja oma järjenkäyttö puuttuu. Itsekäs minä-minä-minä asenne johtaa siihen, että mies käyttäytyy julkisessa tilassa kuin omistaisi sen.

Itse olen käräyttänyt kaksi runkkaria poliisille. Toinen laski housut kinttuun metroasemalla. Vartijat hakivat pois ja veivät poliisiasemalle. Toinen runkkari oli käsityön touhussa uimarannan parkkipaikalla autossa. Kävin nappaamassa valokuvan (olin menossa polkupyörällä ohi) ja ilmoitin poliisille.

Ensimmäinen runkkari joutui yöksi putkaan ja sai syytteen seksuaalisesta häirinnästä, koska oli laskenut housunsa naisten ja lasten edessä metroasemalla. Toinen joutui poliisin puhutteluun, koska uimaranta on lapsiperheiden käytössä kesäisin joka päivä.

Ja kyllä, tunsin saavuttaneeni jotakin kun nuo kaksi runkkaria joutuivat poliisin kanssa tekemisiin. Jouduin itse käymään poliisiasemalla (metrorunkkarin tapaus) antamassa silminnäkijälausunnon jota poliisi sitten vertasi turvakameroiden tallenteisiin. Uimarannan parkissa runkannut mies teki Epic Fail -mokan (yritti pyydellä anteeksi kun kuvat oli otettu ja poliisi saapui). Poliisi rotesi, että nytkö vasta pyytelet anteeksi kun tiesit alusta asti toimivasi väärin.

Runkkarien käräyttäminen on aina hauskaa. Kannustan myös kavereita tekemään samoin.

Vierailija
9/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis ainakin oli siellä XD

Vierailija
10/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain täysi idiootti vetää hanskaansa julkisella paikalla. Siinä on mieheltä jäänyt kotikasvatus saamatta ja oma järjenkäyttö puuttuu. Itsekäs minä-minä-minä asenne johtaa siihen, että mies käyttäytyy julkisessa tilassa kuin omistaisi sen.

Itse olen käräyttänyt kaksi runkkaria poliisille. Toinen laski housut kinttuun metroasemalla. Vartijat hakivat pois ja veivät poliisiasemalle. Toinen runkkari oli käsityön touhussa uimarannan parkkipaikalla autossa. Kävin nappaamassa valokuvan (olin menossa polkupyörällä ohi) ja ilmoitin poliisille.

Ensimmäinen runkkari joutui yöksi putkaan ja sai syytteen seksuaalisesta häirinnästä, koska oli laskenut housunsa naisten ja lasten edessä metroasemalla. Toinen joutui poliisin puhutteluun, koska uimaranta on lapsiperheiden käytössä kesäisin joka päivä.

Ja kyllä, tunsin saavuttaneeni jotakin kun nuo kaksi runkkaria joutuivat poliisin kanssa tekemisiin. Jouduin itse käymään poliisiasemalla (metrorunkkarin tapaus) antamassa silminnäkijälausunnon jota poliisi sitten vertasi turvakameroiden tallenteisiin. Uimarannan parkissa runkannut mies teki Epic Fail -mokan (yritti pyydellä anteeksi kun kuvat oli otettu ja poliisi saapui). Poliisi rotesi, että nytkö vasta pyytelet anteeksi kun tiesit alusta asti toimivasi väärin.

Runkkarien käräyttäminen on aina hauskaa. Kannustan myös kavereita tekemään samoin.

Vaikutat ihanalta ihmiseltä! Liikutko usein metroasemilla? Tule huomenna kahdeksalta illalla Sörkan metroaseman unisex-vessaan, niin treffataan.

Vierailija
11/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin laumaa ahdistuneita feministinaisia ja -miehenkuvatuksia. Käräytyksen jälkeen on varmaan voimaannuttu oikein porukalla.

Vierailija
12/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se edes vetänyt käteen vaan vaihtoi vaatteet.

Vierailija
13/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon katos silleen että hätä ei lue lakia.

Vierailija
14/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta Rinne varmaan ajoi bussia. Meillä taitaa olla sama suunta.

Vierailija
15/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää kuka siellä piti omaa kivaa.

Vierailija
16/16 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa homma on kyllä mennyt vähän yli. Ei tuommoisesta pitäisi mitään sakkoja kirjoitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän