Joskus otan paitani pois ja haluan katsella rin**jani, koska ne ovat niin kauniit
Tunteeko joku muu nainen ylpeyttä rinnoistaan?
N34
Kommentit (19)
Minä tykkään monenlaisista rinnoista ja olen miettinyt, että haluaisin vielä joku päivä olla läheisesti toisen nasen kanssa, vaikka olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään monenlaisista rinnoista ja olen miettinyt, että haluaisin vielä joku päivä olla läheisesti toisen nasen kanssa, vaikka olen hetero.
"Hetero". Huutopierua aina tälle naisten itsensä huijaamiselle :D Olkaa ihan vapaasti bi tai lesbo, mutta lopettakaa toi kusettaminen
Kyllä. Puristelen ja nautin niistä.
Mä ihailen usein rintalihaksiani
T. M 25
No joo, lopultakin. Viisi kiloa tullut lisää painoa ja elämäni ensimmäisen kerran mulla on TISSIT. Oo, ja ne ovat kyllä kauniit: pienet, pyöreät ja pystyt. <3
Teen tuota. Joskus teen saman ja näytän miehelleni. Hänkin pitää niitä kauniina.
Pidän omista rinnoistani ja katselen niitä kyllä mutta vielä mielummin ihailen vaimoni rintoja.
Nainen joka pitää omista rinnoistaan on seksikäs ja haluttava 👍
Joo, etenkin kun olivat timmit ilmapallot :p
pix or... kirjoitti:
Saanko ruiskutella niille?
Netti täynnä ties minkä mallien kuvia, tää haluaa rnkata palstamammojen tisseille... 🙄
No en oikeastaan, en mä niitä ruminakaan pidä tai inhoa, mutta ne on tosi pienet, saman kokoisiksi jäivät, mitä olivat joskus yläasteikäisenä. Sen sijaan peilailen käsi- ja reisilihaksiani, jotka olen kovalla jumpalla saanut aikaan ja niistä olen ylpeä ja pidän kauniin näköisenä. En mikään kunnon salikörmy ole, enemmänkin englannin kielen sana "lean muscle" pätee omaan kroppaani.
Webcam-palveluita suosittelen. Xhamster ym.
Onko kellään sellaisia torpeedon mallisia mitä 70-80 luvun playboylehdissä oli? 🤗
Huvikseni testasin kynätestillä ja eihän se lyijykynä pysynyt tissin alla kun siitä irroitti otteen 😉
N28
Joskus otan housuni pois ja ihailen täydellistä penistäni.
Usein myös maistan sitä ja sen tuottamaa kastiketta.
Mulla on rumat rinnat. Roikkuvat pussit, joissa tummat suuret nännipihat ja suuret nännit. En todellakaan ihaile. Aina jos satun katsomaan itseäni rinnat paljaana peilistä, menetän eroottisen itsetuntoni rippeetkin. Miesparka, kun ei parempaa löytänyt.
Nuorena kyllä ihailin rintojani, kun olivat vielä kauniit.
No joo. Tunnustan. Olen tehnyt tuota. Luulin että kaikki muutkin.