Tytön etunimi hukassa!
Toinen ja kolmas nimi olisivat Iisa ja Aleksandra.
Kommentit (93)
Ei saatana tuota ap:n nimien arvostelua.
"Ei, mies ei pidä, minä en pidä, naapurin koira ei pidä, mummon nimi, tädin nimi, siskon kummin kaiman nimi, liian yleinen, liian harvinainen, liian prinsessainen, muuten vaan liikaa"
Oikeesti, hittoako kyselet täällä? Keksi itse lapsesi nimi, ei oo niin vaikeeta. 😆😆😆😆😆😆
Sinulle ei selvästikään kelpaa mikään nimi. Nimeä vaikka Pershärö I
Vierailija kirjoitti:
"Ei, mies ei pidä, minä en pidä, naapurin koira ei pidä, mummon nimi, tädin nimi, siskon kummin kaiman nimi, liian yleinen, liian harvinainen, liian prinsessainen, muuten vaan liikaa"
Oikeesti, hittoako kyselet täällä? Keksi itse lapsesi nimi, ei oo niin vaikeeta. 😆😆😆😆😆😆
Nomutku tollaista se on :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nomutku tollaista se on :D
Eri
Ei tasan ole. Itsellä kolme lasta, kaikilla kivat ja valtavirrasta poikkeavat, toisinaan kehujakin saavat nimet. Ja ei, ei tarvinnut kysellä av:lta vinkkejä siihen kuinka nimeäisin lapseni.
Kaikesta saa nykyään ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu
Selma
Telma
Hilda
Linda
Esteri
Kerttu - ei
Selma - en pidä
Telma - en pidä
Hilda - mies ei pidä
Linda - mies ei pidä
Esteri - ei
Voisiko ap vähän valottaa minkälaisista nimistä oikein tykkää?
Et ole googlesta kuullut? Sieltä löytyy valmiita listoja nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa jos lapsen nimi piisi kansainvälinen.
Maria - siskon nimi
Sofia - liian yleinen
Ella - turhan yleinen
Amanda - turhan yleinen
Anne - tädin nimi
Victoria - ei
Annabella - liikaa
Emma - turhan yleinen
Lillian - ei
Josefiina - ei
Isabella - ei
Iris - nätti. Ehkä urhan yleinen
Anastasia - turhan "prinsessa"
Julianna - nätti. Harkintaan.
Daniela - en pidä
Yksi kelpasi. Jes! :D
Juliana-nimi on kuninkaallisilta lainattu mutta ei niin "prinsessa" kuin Anastasia. Katsotaan mitä muuta löytyy samalla teemalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Meinasin jo tulla ehdottamaan omia suosikkejani, mutta jätän väliin kun mikään ei sovi tälle prinsessalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu
Selma
Telma
Hilda
Linda
EsteriKerttu - ei
Selma - en pidä
Telma - en pidä
Hilda - mies ei pidä
Linda - mies ei pidä
Esteri - ei
Ei ristus nyt Ap. Ei sun tarvii jokaisen viestin jokaista nimeä haukkua. Noloa. Ketään ei kiinnosta mistä sun mies pitää tai on pitämättä..
No ap kommentoi! Harvinaista nimiketjuissa. Ei tarvitse ehdotella seinille. Makuasioihin on makuasioihin ja mielenkiintoista mistä kukin pitää.
Olisi mahtavaa jos lapsen nimi piisi kansainvälinen.
Maria - siskon nimi
Sofia - liian yleinen
Ella - turhan yleinen
Amanda - turhan yleinen
Anne - tädin nimi
Victoria - ei
Annabella - liikaa
Emma - turhan yleinen
Lillian - ei
Josefiina - ei
Isabella - ei
Iris - nätti. Ehkä urhan yleinen