Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin kotona. Pullo kuoharia, ”vihkisormus” sormessa ja häähömppää telkkarissa - Mä haluan mennä naimisiin!

Vierailija
09.11.2019 |

Puoliso on veljensä kanssa mökillä ja mulla on pitkästä aikaa itsesääli-ilta. On oltu yhdessä 5,5 vuotta ja mä haluaisin mennä naimisiin. Ollaan jo 41-vuotiaita, eli ei ole kyse mistään nuoren haihattelusta. Kuoharikin puhuu tässä fiiliksessä, muttei tätä voi kokonaan alkoholin piikkiin laittaa.

En halua häitä vaan mennä kahdestaan tai perheen läsnäollessa naimisiin. Ei vaihdeta nimiä, avioehto tulee, mikään ei käytännössä muutu. Mutta silti haluan mennä naimisiin. Haluan yhden, simppelin sormuksen ja muutaman yön häämatkan, siinä se. Haluan aviomiehen, joka on mun lähin omainen ja jonka kanssa elää yhdessä toivottavasti vielä vuosikymmeniä. Ja niille, jotka aikoo huomautella miehen rahoilla elämisestä, tiedotettakoon, että tienaan n. 1000-1600€/kk enemmän kuin mies ja minulla on enemmän omaisuutta. Lapsia ei ole eikä voi tullakaan.

No joo. Kunhan skumppa loppuu, otan sormuksen pois sormesta, käyn suihkussa, menen nukkumaan ja herään taas normaalina ihmisenä. Karkauspäivä on helmikuussa, täytyy pohtia aiheuttaako se toimenpiteitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on kihloissa?

En käsitä mikä hinku naisilla on mennä naimisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan