Millainen on tuntemasi ihminen, joka jakaa elämänsä someen?
Millainen on tuntemasi ihminen, joka jakaa elämänsä someen?
Kommentit (20)
livenä aivan erinäköinen kuin selfieissään
Huomionhakuinen ja ylipositiivinen. Haalinut hirveät määrät seuraajia/kavereita, jotka pönkittävät hänen egoaan. Selfie eivät vastaa todellisuutta. Esiintyy jonain guruna ja neuvoo ihmisiä ylhäältäpäin parempaan elämään. Rakentanut kulissit, jotka kaatuvat milloin tahansa. Täynnä rakkautta, vaikka oikeassa elämässä väsynyt ja sairas.
Eräs joka tykkää ja kommentoi myös muiden juttuja, on hyvä somettaja.
Muutaman muun postaukset ovat vain itserakkauden pönkittämistä.
Aikuisiällä perinnöillä rikastunut
Eli elämäntapabloggaajat ovat aiempien kommenttien mukaisesti ihmissaastaa :)
Tuliko taas kateellisena selattua instaa ja facea ja piti tulla tekemään tänne avaus? Useita kymmeniähän olet näitä jo tehnytkin tämän syksyn aikana. Helpompaa olisi elämäsi, jos et enää kyttäisi sitä somea, kun kerran se niin paljon tunteita herättää.
Valehteleva... Ihan uskomatonta skeidaa päästää tulemaan. Lähes suoraa kopiointia netistä. Kuvittelee olevansa tavallisen ihmisen yläpuolella ja jotenkin pidemmällä henkisessä kehityksessä, vaikka rehellisyys edes itselle on ainoa keino kehittyä. Elää huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko taas kateellisena selattua instaa ja facea ja piti tulla tekemään tänne avaus? Useita kymmeniähän olet näitä jo tehnytkin tämän syksyn aikana. Helpompaa olisi elämäsi, jos et enää kyttäisi sitä somea, kun kerran se niin paljon tunteita herättää.
Pelkästään Suomessa Instagramilla on 2 miljoonaa käyttäjää. Varmaan moni samoja asioita pohtii kuin ap... (https://www.meltwater.com/fi/blog/suomalaisten-somen-kaytto/)
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta vastasin ketjuun. Luuletko todella, että yksi ihminen tekee samantyylisiä aloituksia? Minä en usko.
Kaikki pyörii somen ympärillä. Jokainen hetki ikuistetaan someen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pyörii somen ympärillä. Jokainen hetki ikuistetaan someen.
Niin? Mikä on ongelma?
Taustatietona kerron, että itse en ole postannut tänään someen yhtään mitään. Eilen tai toissa päivänä käytin aktiivisesti Twitteriä erään työtilaisuuden merkeissä.
Minä jaan osan elämästäni blogissa, koska sairastan syöpää. Toivon, että sairastuneet saavat apua ja tukea kirjoituksistani.
Ai eikö sinne someen saakaan mitään kirjoittaa, vaikka on siellä? 😄 Mitä siellä saa tehdä? Kytätä ja haukkua toisia? Minä ainakin kirjoitan kuulumisiani niin kauan kuin siellä olen. Harkitsen kyllä, että lähden muista somekanavista pois ja jätän vain Instagram-tilin, koska en jaksa olla aktiivinen monessa paikassa ja ihmiset loukkaantuvat, kun en tiedä heidän kuulumisiaan, vaikka olen Facebookissa, Twitterissä ja Linkedinissä.
En itseasiassa edes tiedä. - En ole itse somessa, jotta voisin tarkistaa asian. - On oikeastaan aika huojentavaa kun ei tiedä, mitä kaikkea somessa tapahuu ja kenen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö sinne someen saakaan mitään kirjoittaa, vaikka on siellä? 😄 Mitä siellä saa tehdä? Kytätä ja haukkua toisia? Minä ainakin kirjoitan kuulumisiani niin kauan kuin siellä olen. Harkitsen kyllä, että lähden muista somekanavista pois ja jätän vain Instagram-tilin, koska en jaksa olla aktiivinen monessa paikassa ja ihmiset loukkaantuvat, kun en tiedä heidän kuulumisiaan, vaikka olen Facebookissa, Twitterissä ja Linkedinissä.
On täysin kaksi eri asiaa, jakaa satunnaisesti asioita somessa ja päivittää koko päivän tekemisest sinne toistuvasti..
Oltiin vast'ikään erään ystävättäreni kanssa kylpylälomalla. Ystävättäreni on ahkera somettaja. Edes viinilasista ei saanut ottaa maistia ennen kuin kuva oli otettu kuva johon lasit oli aseteltu... Ystävättäreni jakoi myös kuvia kylpytakki päällä menossa altaille..
Hyvin huomionhakuinen tyyppi.