Kuinka usein värjäät hiuksiasi?
Kommentit (19)
Ehkä 4 kertaa vuodessa, joko itse tai kampaajalla.
Riippuu vähän mikä väri ja kuinka helposti tyvikasvu alkaa näkyä
Ennen raidoitin kampaajalla puolentoista kuukauden välein. Sitten värjäsin kotona omien hiusteni värillä kerran kuukaudessa vuosikausia. Nyt, kun yli puolet päästäni on harmaantunut, tuntuu siltä, että tyveä pitäisi värjätä piiloon kolmen viikon välein.
Kerran vuodessa kampaaja laittaa raidat.
Blondaan juurikasvun itse kolmen viikon välein.
Kerran kuussa. Sen verran on harmaata hiusrajassa että jos haluaa sen pysyvän piilossa on pakko värjätä näin usein.
Ennen kuin harmaata rupesi tulemaan en värjännyt hiuksia ollenkaan. Ehkä jonkun värihuuhtelun saatoin ottaa kerran vuodessa - kahdessa.
En ole koskaan värjännyt hiuksia.
-70
Toistaiseksi en ollenkaan, kasvatan pidempiä.
Sitten kun aloitan värjäämisen, teen sen vain ja ainoastaan kampaajalla... tyvivärjäys luultavasti 1-3 kk:n välein (värjäys lähellä omaa väriä). En missään nimessä enää kotivärjäyksillä hiusten pilaamista!
ei koskaan. Harmaita on päässä. Tarkoitus on näyttää ihan ikäiseltäni, kyllä naama jo riittävästi kertoo, etten ole mikään parikymppinen :)
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi en ollenkaan, kasvatan pidempiä.
Sitten kun aloitan värjäämisen, teen sen vain ja ainoastaan kampaajalla... tyvivärjäys luultavasti 1-3 kk:n välein (värjäys lähellä omaa väriä). En missään nimessä enää kotivärjäyksillä hiusten pilaamista!
Et ole värjännyt hiuksiasi, mutta olet kuitenkin pilannut hiuksesi kotivärjäämisellä? Mitä?
Aloin värjäyttää tukkaa kun se harmaantui osittain 50:nä.
6 vkon välein pitää käsitellä vähintään tyvet, jos ei halua näyttää homssuiselta.
Etsin kaupoista ja kampaamoista kotikäsittelyä, muttei sellaista tunnu olevan.
3 kertaa vuodessa kampaaja raidoittaa
En ole vuosiin värjännyt enkä aiokaan niin kauan kuin oma väri pysyy hyvänä.
Ehkä 2 kertaa vuodessa jollain epäluonnollisella värillä: pinkkiä, violettia yms. Teininä värjäsin tukkaa ensimmäistä kertaa ja yritin saada mahongin väristä. Siitä tuli curry-jauheella tupsutellun näköistä. Ja joku aika sen jälkeen rupesi hiuksia lähtemään. Tosin olin myös ollut tosi kipeänä ja laihtunut 38,5 kiloon. (158 cm pitkä). Ehkä hiustenlähtö johtui siitä, mutta silloin yhdistin sen värjäykseen enkä värjännyt tukkaani vuosikymmeniin.
Viime vuosina olen blondannut tukkani. Nyt kasvatan omaa väriä takaisin: en halunnut värjäyskierteeseen, mikä rasittaisi hiuksia. Ja välillä lyhytaikaisia värejä erikoisissa sävyissä.
Seuraavaksi kirkkaanpunainen. Ehkä ennen joulua värjään. Tosin sellainen väri, joka lähtee yhdessä pesussa pois! vaikka pakkauksessa luki kestävän pidempään. Miksi käy näin? Värjäsin siis kesällä violetiksi samalla sarjalla. Pesuväli oli kyllä pitkä.
1-3 krt vuodessa, kampaaja