Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdota ammattia!

Vierailija
09.11.2019 |

Ehdota ammattia kolmekymppiselle naiselle! Olen ollut töissä koko aikuisikäni viime vuosien perhevapaita lukuunottamatta, mutta työt ovat olleet ns hanttihommia, varastolla, kaupoissa, kahviloissa, asiakaspalvelussa sekä toimistoissa. Haluaisin tehdä jotain työtä, joka sopisi minulle.

-ehdottomasti ei hoitoalaa, en pysty koskemaan vieraisiin ihmisiin enkä ole muutenkaan yhtään hoivaava.
-minulla on 3- ja 1,5-vuotiaat lapset. Mies matkustaa 1-2 viikkoa joka kuukausi työn puolesta, joten työn pitäisi tapahtua pääosin virka-aikaan. Ainakaan meillä päin ei tuolla perusteella saa vuoropäiväkotipaikkaa.
-olen hyvä matematiikassa ja puhun sujuvasti englantia ja ruotsia.
-olen pikkutarkka ja ahkera
-olen näppärä ja hyvä tekemään käsilläni
-en osaa myydä mitään enkä ole hyvä asiakaspalvelussa, vaikka olen sitä työkseni tehnytkin.
-olen arka ja ujo
-minulle sopisi todennäköisesti parhaiten työ, jossa ei olla hirveästi tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
-minulla on takana jonkun verran amk-opintoja, mutta keskeytin opiskelut aikanaan.
-voisin hyvin opiskella, mutta useamman vuoden opinnot eivät valitettavasti ole mahdollisia taloudellisen tilanteen vuoksi.

Eipä vaikuta kauhean hyvältä. Jos jollakulla olisi kuitenkin ehdotuksia, olisin kiitollinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari.

Vierailija
2/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodari.

Kiitos ehdotuksesta. Onkohan tuo mitenkään realistinen vaihtoehto, jos ei ole aiemmin harrastanut mitään aiheeseen liittyvää? Mikä koulutus tuohon tarvittaisiin?

Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpito, taloushallinto.

Vierailija
4/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset