Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilan antaminen parisuhteessa

Vierailija
09.11.2019 |

Olen perheenäiti ja ollut vuosia samassa parisuhteessa, mutta mulla on outo ongelma joka kuormittaa suhdetta aivan tosi paljon. En osaa antaa toisen olla rauhassa. Haluaisin itsekin olla yksin eli en edes kaipaa toisen seuraa, mutta silti vaan koko ajan haen sitä toisen seuraa ja läheisyyttä erityisesti silloin kun toinen haluaisi olla yksin. Ihan kuin tahallani haluaisin saada hänet työntämään mua pois. Omaa tilaa en osaa ottaa, kärkyn aina siinä toisen kyljessä. En kuitenkaan oikeasti edes haluaisi parisuhdetta jossa ollaan aina yhdessä. Nautin siitä että on myös omat jutut. Saako kukaan tästä tolkkua? Mikä mua vaivaa? Lasten takia ja muutenkin haluaisin pitää perheen kasassa mutta ukko ei meinaa enää jaksaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saa kiinni ongelmasta, kun kuitenkin itse tunnut ymmärtävän mistä on kyse ja mikä auttaisi. Mikset siis "anna toisen olla rauhassa"?

Vierailija
2/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Säähän olet kun meidän koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puoliso on hieman samanlainen. Jos menen toiseen huoneeseen tekemään jotain omaa, niin seuraa perässä. Ja jos katson illalla telkkarista "omia ohjelmia", niin puoliso jää sohvalle nukkumaan viereeni ennemmin ku menee sängyn puolelle.

Noh, tähän on tottunut:D

Vierailija
4/4 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä irti tämmösestä läheisriippuvaisesta käyttäytymisestä? Tuntuu että vasta antamalla tilaa voin oikeasti tietää että viihtyykö mies edes tarpeeksi mun kanssa, mutta varmaan pelkään sitten liikaa että ei viihdykään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä